Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2007. október 17., szerda

14 lettem // I'm reached 14

Well, I have reached the 14 years! // Nah, most már eljutottam addig, hogy 14 évet is felülmúljak! // I got a Logitech QuickCam webcamera, a bow with 5 arrows; a DVD with the Labyrinth and Monty Python and the Holy Grail and many chocolates :-))))) // Egy Logitech QuickCam webkamerát kaptam, egy íjat 5 nyíllal, egy DVD-t a Labirintus és a Monty Python és a Szent Kehely című filmekkel rajta, és sok-sok csokit :-))))) // My birthday is at - if someone could not know it - 16 October! // A születésnapom egyébként - ha valaki még nem tudná - Október 16-án van! Írjatok hát valamit ide please-please-please!!! // Write something here please!!!!!

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én tudtam!:-) Mármint a szülinapod...
Hol van már a sok-sok csoki?:-)

Névtelen írta...

Te ki vagy?! :-) És a csokik? Hát, elbújtak valahol a hasam mélyén :-)))))

Névtelen írta...

And what about the arrows? Why did you get them? Anyway,I hope you didn't eat them too... OOOH, I know, you are a hunter, aren't you?!But what kind of animal is your spoil usually?( I mean, it must be hard to looking for a suitable fat deer or something in the city-or do you live somewhere in the country???
See you : Kangaroo
P.S.: You're quite talented in languages!So come on!

Névtelen írta...

Why could I hunt anything in this city???

Névtelen írta...

oh yes, I'm still alive...I'm all right. But tell me Marcell, have you met with Vlad Dracul when you were in Transylvania ?
Please let me give you an advice:don't be so rude, especially with your visitors here cause maybe the visitors will disappear in the fog:-(...(idiot thinking....................)bye
Kangaroo

Névtelen írta...

szóval ha jól értem, Gothpaladinus(továbbiakban G.P.)elérte a 14-et, és most már le vagyunk ejtve.Ejnye!
Vagyis: azóta mér'nem rak fel semmit???

Névtelen írta...

Kangaroo, legalább te itt ugrálsz valahol???

Névtelen írta...

Hát, Pereszke, azért, mert mostanában nem történt velem semmi úgy istenigazából, amit úgy érzek, hogy le kéne írnom...

Névtelen írta...

akkor leírom hát én, hogy velem mi minden történt!
- bedugult az orrom
- bedugult a fülem
- bedugult a fejem
nem ér a nevem

Névtelen írta...

A verselés nem ennél a posztcikknél megy, Pereszke...

Névtelen írta...

Nahát Gothpaladin, megáll az eszem!
Már mért ne lehetne verselni itt is? Tiltja a törvény?
hajrá Pereszke!
Szegény pereszke! Úgy érzed magad mint náthás gomba a lefolyóban?
Én is úgy vagyok,
vagyok aki vagyok.
Írhatok a nevembe,
ha jut vmi eszembe!

Névtelen írta...

Rendben, hogyha ez kell, akkor beírom a "verselős" jegyzetbe azt, hogy "a verseket ide várjuk!"

Névtelen írta...

Megtörtént :P Aki mostantól itt versel, azt azonnal törlöm :P

Névtelen írta...

Hú de szigorú vagy!