Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2007. december 10., hétfő

What's happening nowadays // Mi megy mostanában

It could seem as I've lost so now I write something. // Tűnhetett úgy, hogy eltűntem, de akkor most írok valamit. // So, I'm now playing sometimes with Conquizdator, and chatting on MSN. (Just like all times.) // Szóval, mostanában néha Honfoglalózok, és csetelek MSN-en. (Mint mindig.) // I'll write more after Christmas, but now I finish this, if it doesn't matter :) // Karácsony után majd még többet is írok, de most ezt befejezném, ha nem gond :) // If someone wishes to write about something, I'll do it, if it's a good / interesting subject. I would be very happy if someone could write something on my forum, 'cause I could reply it in two-three days! // Ha valaki megkér arra, hogy írjak valamiről, megteszem, ha érdekes / jó téma. Igen boldog lennék, ha valaki írna valamit is a fórumomra, hisz' két-három napon belül válaszolnék rá!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az a baj, hogy a fórumodra télleg bonyolult a belépés, nekem ez magas....
Hogy érzed magad amúgy mostanában?
Kit vagy mit utálsz és szeretsz?

Névtelen írta...

???

Névtelen írta...

Mit nem értesz?

Névtelen írta...

Őszintén? SEMMIT SEM ÉRTEK!!!!!

Névtelen írta...

Ajjaj!
Akkor részletezzük:
azt nem érted, miért magas nekem belépni a fórumodra,
vagy hogy hogy érzed magad mostanában,
vagy kit/mit utálsz/szeretsz az életedben?

Névtelen írta...

Az elsőt abszolút nem értem, a másodikat úgyis lehet tudni az írásaimról vagy MSN Messengerről, a harmadik meg titok :)

Névtelen írta...

Hát igen. én szeretem feszegetni a titkokat, de most akkor megpróbálom tiszteletben tartani a Tiédet, és nem kérdezem meg újra...