Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. június 3., kedd

Hol vagytok mostanában???

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy mostanában miért nem jelentkeztek? Pl. Ili és Pereszke meg Szómen hiányzik... Várom válaszaitokat!

Gothpaladinus és társai

(Akiknek pedig kiküldtem a meghívót, az ne habozzon regelni és bejegyzést írni mihamarább! Kösz.)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

én itt vagyok...:-)

Névtelen írta...

Már én is. :) Ne haragudj, bepótolom az olvasást.

Névtelen írta...

Ili, de jó, hogy felbukkantál!:-)))
Írd már meg a blogodat, mert nekem behalt a vincseszterem, semmit nem lehetett megmenteni, és elvesztek a régi címek...

Névtelen írta...

Akkor jó Ili. Már csak az e-mail címed kell, ha jön új bejegyzés, hogy egyből észrevedd :)

Névtelen írta...

sziasztok!!! az emilcímem mauterer@c2.hu, a régi blogom megszüntettem, ma kezdtem újat, de elég unalmas mert nem magamról írok, csak képek lesznek benne.
www.etelital.blogol.hu

Névtelen írta...

Kár, hogy nem itt a Bloggeren indítottál, Ili! Na mindegy. Végülis így is meg lehet oldani, hogy Neked ÉN kiküldök egy Google / Blogger meghívót (vagy kettőt), aminél az e-mailben lévő linkre klattyintva máris regelhetsz a Google-ön és máris legalább egy blogba írhatsz Te is üdvözletet, bejegyzéseket, és ha jó leszel, te is lehetsz adminja az adott blog(ok)nak! Csak nézd meg az e-mailjeidet ezen a címen!

Névtelen írta...

Na most már Te is írhtsz új bejegyzéseket ide is, Ili.