Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2019. május 17., péntek

Májusi eső aranyér - tavaszi körkép

Alapvetően egész jól teltek az elmúlt hetek. Sok szép élménnyel gazdagodtam, s több lényeges dologban is stabilizálódni látszódtak dolgaim.

Kezdjük a gépüggyel: a kettővel ezelőtti hétvégén végre át tudtam helyezni minden lényeges régebbi dokumentumot a régebbi laptopokról az új gépemre, ezzel egy jó másfél éven át tartó problémát sikerült megoldani, hogy ne legyenek a főbb fájlok szétszórva, hanem egységesen, egy helyütt lehessen mind. A múlt hét elején vettem a gépemhez újabb 8 gigabájtnyi RAM-ot, ez egyelőre beszerelésre vár, mondjuk talán még annyira nem is sürgős, de jó is lesz, ha majd benne lesz. Egyébként nagyon jól szuperál az új gép, amióta egy USB OTG-s memóriakártyáról bootolásos módszerrel sikeresen rátettem a legfrissebb Windows 10-est, remekül működik minden rajta és rendkívül gyorsan dolgozik. Tehát az, hogy egyetlen perccel a bekapcsológomb megnyomása után már nemhogy bebootolt a rendszer, de minden automatikusan induló alkalmazás is betöltődött teljesen (s az üzemszerű kikapcsolás is mindennel együtt jellemzően 10 másodpercet vesz csak igénybe), ezt ezelőtt elképzelni sem tudtam volna én, aki leginkább az 5-10-15 perces rendszerindítási időkhöz voltam szokva a régebbi gépeimen. Ja, és gond nélkül viszi a 12.800 Kbps-es 720p 60 FPS-s HD videoközvetítéseket is, így panaszra nem lehet okom. Egyetlen dolog kivétel, ez pedig az, amikor az Euro Truck Simulator 2 tök véletlenszerű pillanatokban egyszer csak fogja magát, és se szó, se beszéd alapon kivág az Asztalra, de ennek a legvalószínűbb, hogy az eredetileg csak 8 GB RAM telítettsége áll a hátterében, így azt most beszerelés során megoldhatja a fent említett plusz 8 giga.


A munkában is elég normálisan, rutinosan telik minden, komolyabb problémáktól mentesen végzem a dolgom, így ezzel sincs különösebb kivetnivalóm.


Azonban a közelmúltban az időjárás szélsőséges ugrálásai sajnos többször is meghiúsították kimozdulási terveim, így annak most eléggé híján vagyok, ez tehát eléggé beszürkítette a hétköznapjaimat. Ma mondjuk már végre vállalható idő van, de a hét első felében olyan sokat esett az eső, fújt a szél és annyira le is hűlt a levegő, hogy ez ellehetetlenítette az estis műszakok kezdése előtti kimozdulást. S félő, ez ha lassan is, de rámegy az egészségemre, ha emiatt a ritka borzalmas időjárás miatt nem tudok nyugodtan kikapcsolódni és edzésben maradni. Most pl. nem is vagyok valami jól, elég csúnyán tüsszögtem, miután felébredtem... még szerencse, hogy szabadnapos vagyok s csak holnap kell mennem legközelebb dolgozni. De hogy mindez ma kimozdulásért kiált, az is biztos...


Még a végére annyi, hogy ma a kereken hat évvel ezelőtti Facebook-elhagyásom után ismét úgy döntöttem, hogy egy darabig felhagyok az oldal használatával. Egész egyszerűen némi nyugodt kikapcsolódására vágyok, s ezt már túlzottan akadályozta mostanában a Facebook-használat. Így ma éjjel vettem egy nagy levegőt, és ismét letöröltem a telefonomról a Facebook és a Messenger alkalmazást is. Majd ha úgy érzem, hogy most már ismét alkalmasnak találom magam a célra, akkor újra használhatba veszem, de ehhez most kell némi pihenés. Az Instagramot és a többi oldalt/ alkalmazást (Youtube, Skype, Viber, Gmail, stb.) meghagyom, így aki akar, továbbra is elérhet engem a neten, de Messengerezni nem fogok bizonytalan ideig.


Nem is húzom tovább az időt, megyek ráncba szedni magam, aztán irány Buda kikapcsolódni! Köszi mindenkinek a figyelmet.

Nincsenek megjegyzések: