Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2024. július 13., szombat

Forró nyár volt

36/22 fokos középhőmérséklet másfél héten keresztül? Üdv a valóságban, üdv 2024-ben.

Évek óta nem jutottam el odáig, hogy ide valami olyat írjak, amit közzé is vagyok képes tenni. Piszkozatokat írtam itt már egy csomót, de valahogy nem éreztem egyszer sem azt, hogy azokat ne lenne jobb inkább csak magamnak tartani. Ilyen volt például az, amikor egy régebbi barátot elvesztettem az élők közül, vagy amikor felbukkant valaki régebbről, akinek az újra feltűnése is teljesen felkavart bennem valamit, ami akkor lelkileg rendkívül megviselt és olyankor jellemzően hetekig nagyon lent voltam hangulatilag. Ezeket tehát noha akkor ki is írtam magamból, itt viszont szándékosan nem konkretizálom és nem is fogom közzétenni később sem. Akit érdekel, privátban elmesélhetem, de annyi.

Éjjeli kettő óra múlt, sőt már majdnem negyed három van, amikor ezen sorokat írom. Kb. 23-01 óra között a Majesty Gold játékot nyomtam a Steam Deck-en, jó volt vele egy kicsit nosztalgiázni. Utána egy kis YT-s videónézés, némi zenével és F1-el, meg persze egy kis gameplay a frissen megkezdett Age of Mythology Retold bétával, ha már tegnap este az Extended Edition-t is toltam két küldetés erejéig, még a Titans kiegészítő kampányából. Mostanában ezek kötnek le a leginkább. Meg persze az ETS2 ProMods... Vagy néha egy kis Minecraft. Meg ami éppen jólesik.

Az a jó, hogy javarészt szabadon választható, hogy épp mivel töltöm a pihenőnapokat. Ebben a hőségben most ez egy egész napos itthoni időtöltésnek volt tervezve és az is lett valóban. Ma és holnap vár a hétvégi munka, kíváncsi leszek, hogy ebben a hőségben mennyire lesz látogatottságunk, hányan mernek kimozdulni hozzánk. Na de ez már a jövő zenéje, még ha csak egy jó 12 óra van már csak addig hátra. A jelen azt jelenti, hogy ideje aludni, mert az órára nézve 2:22:22-t látok, és nem nagyon kéne tovább fent lenni, noha az elmúlt hetekben szép lassan elkezdtem visszaszokni az éjjeli fennléthez és az egész délelőttök átalvásához. Kivéve persze, amikor munka van, de azon kívül... Á, hagyjuk is.

Ha még így 2024 közepén is erre jönnél és ezen sorokat olvasnád, úgy neked is kívánok kellemes nyarat!

Na, jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: