Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2007. november 15., csütörtök

Egy szokatlan csütörtök // An unusual Thursday




Sziasztok! // Hi!

Na, ma számomra igen szokatlan napra ébredtem. // Today I woke up at an unusual day for me. // Az eső egész nap esett (Grrr...:)), csúf nap volt. // It was raining all the day (Grrr :)), so it was a ugly day. // Szokás szerint ma reggel is indultam az iskolába a Földalattival, és belekezdtünk a fizika dogába. // As every weekdays, I went to school with the Metro n. 1, and there we started to write the phisycs test. // Ám ezután el is jöttem a suliból a szünetben, mert mennem kellett a Szemere Pál Gimnáziumba a nyílt napra. // But after this, I left the school in the break, beacuse I needed to go to the high-school Szemere Pál, to its "open-day". // Ott 2 órát töltöttem el, majd visszamentem az ötödik (nyelvtan ===> irodalom) órára a suliba. // I spent 2 hours there, then I went back to the school to the fifth lesson. // A hatodik óra után el is jöttem a suliból, és mentem immár másodszor a nap alatt a könyvtárba, mert az ötödik óra előtt már bementem oda egy tíz percre, ezután mentem a Berzsenyibe magyar előkészítőre. // After the sixth (last) lesson, I went to the library second time at the day, beacuse I was there first before the 5th lesson, then I went to the Hungarian preparatory. // Miután ott végeztem, visszajöttem a könyvtárba, és elkezdtem írni ezt a gyöngyszemet... :) // And when I finished it, I went back to the library, and I started to write this gem... :)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

király napod lehetett...:-)

Névtelen írta...

Bah, yeah, az...

Névtelen írta...

Kíváncsi lennék, a mai napról mit írnál!
Kölcsey-s gyönyörök...:-)

Névtelen írta...

Mi van?! x-D

Névtelen írta...

Na jó, akkor írjál a mai napról!:-9

Névtelen írta...

hát én nem tudom, ki hogy van vele(na ezt a stílustalanságot, ennyi erővel azt is írhatnám, megmondom őszintén, estleg hogy én úgy gondolooom stb.)de szerintem ez a bizonyos "BAH,YEAH,AZ..."nagyon figyelemre méltó kifejezés. Lehet, hogy a továbbiakban élni is fogok vele!
Üdvözlettel: Grétsy László

Névtelen írta...

Na ugye, hogy milyen király szavak ezek x-D

Névtelen írta...

GPS tudod kit tisztelhetünk Grétsy Lászlóban? Hazánk egyik jeles nyelvészét!
Szóval az ő nevében lettél megdorgálva, már ami a szóhasználatodat illeti! Nektek, tizenéveseknek nyilván ez a netes anglomán szleng a menő, idősebbek fülét viszont sértheti egy kicsit...
Na sebaj, én a magam részéről nem akadok ezen fenn, csak próbálom közvetítnei számodra, hogy sokan féltjük a mi szépséges magyar nyelvünket!:-)

Névtelen írta...

Hát igen, magyar, csak éppenség teljesen nemzetközi. :P

Névtelen írta...

Jó-jó, tudom, de mir öregek már csak ragszkodunk a régi értékekhez, a nyelviekhez is...