Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. február 5., kedd

A hónap legnagyobb Dunakeszi sétája - köszöntök mindenkit 2008-ban!










Hűha! Tegnap jó nagy sétát tettem meg délután suliból eljőve'! Így tettem meg nagy körutam: Kiérvén a Kodály Köröndre, lementem az M1 megállójába, azzal elmentem Hősök teréig. Onnan egy darabon Edi oszttársammal elgyalogoltam az Állatkerti körútig (ő onnét 79-es trolival ment a Dráva utcába), majd én továbbmentem a Vágány utcához, ahova 1 perc múlva jött a 30-as busz, azzal ki is mentem Újpest-Központig. Onnan tovább 170-es busszal kimentem a gyors busz végállomásáig, Csömöri-patakig. Ezután onnét nagyon sokat gyalogoltam: rátérvén a Dunakeszi útra, rövid megállásokra osztottam be az utam; első megállóm Rákospalota, Mogyoródi-patak volt. Tovább mentem a Pálya utcán Dunakeszi Alsó vasútmegállóig, majd azt átszelve elindultam a hosszú-hosszú halastó mellett Káposztásmegyer felé. Kb. negyed óra múlva értem a Dunakeszi Auchan áruházhoz vezető út körforgalmához, ahonnan Káposztásmegyer, Mogyoródi-patakig mentem. Onnét tovább a 122-es busszal mentem (Újpest-) Városkapuig, majd az M3-mal mentem tovább Arany János utcáig, ahonnét már csak 4-5 perc volt az út hazáig, és csodával határos módon pontosan fél ötre értem haza! Természetesen néhány fotót is készítettem az imént már említett új T610-emmel, bár azokat még nem küldtem át a számítógépemre, de sebaj, egy héten belül azokat is feltöltöm! Köszi, hogy elolvastátok, várom az olvasói visszajelzéseteket (kommentekben) mindannyiótoktól.

38 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia GP, micsoda úúúúút!!! Én már a felénél elfáradtam volna. :)

Névtelen írta...

Legközelebb bizonyítékként fogjál ki egy halat a halastóból, fotózd le, tedd fel ide, persze a halacskát ne felejtsd el visszadobni!!! kivéve, ha arany hal!:-)

Névtelen írta...

Szegény halacska hulla lesz, mire visszadobnám :) Max sült halat gyártok belőle XD

Névtelen írta...

Jó étvágyat!:-)
Akkor meg fogjál ki egy hínárt!
vagy rakj föl ide fotót a világhírű dunakeszi tóról meg a Mogyoródi patakról!:-)
Milyen ez a Mogyoródi patak? Hasonlít egyáltalán patakra?

Névtelen írta...

1.: Kösz! XD
2.: Meglátjuk, lelek-e HÍNÁRT...:)
3.: Próbákozzá' meg kölcsönadni egy Bluetooth 2.0 kompatibilis mobilt, hogy a képeket átrakjam számítógépre és feltöltsem!
4.: Szerintem eléggé hasonlít egy patakra, ha már önmaga is PATAK...XD

Névtelen írta...

Hát... nincs kék fogam, legfeljebb szürke...De azt szívesen kölcsönadom:-)
Na sebaj, elhiszem látatlanban, hogy a patak PATAK.
Nade milyen patak? Koszos? Gyorsvízű? Szennyezett? Van-e benne élet, Vízipók, csodapóK? stb.

Névtelen írta...

Nos, élet az mindig van :) sok hattyút és kacsát lehet ottan látni :) Egyébként GrayTooth nem kell, kösz XD

Névtelen írta...

Tényleg, ha aranyhalat fognál ki, mi lenne a 3 kívánságod? :-)

ili

Névtelen írta...

Ez jó kérdés! és nem is könnyű rá válaszolni, sőt...
GP elsőként válaszold meg te ezt a kérdést! Aztán én is megírom!

Névtelen írta...

Nehéz kérdés :)

Névtelen írta...

Gondolkozz rajta. :-) Ha megírod, én is közzéteszem, bár még csak egyet tudok, de az fenomenális. ;-)

Szép hétvégét! ili

Névtelen írta...

Gyerünk GP, törd az agyad!
Mert addig Ili fenomenálisát sem tudjuk meg!

Névtelen írta...

Hááááát...gondolkozom egyfolytában rajta, még órák és ebéd közben is, sőt, még álmomban (ami nincs) is...! XD

Névtelen írta...

Nem bírom tovább, elárulom. :-)
Nekem az lenne az első kívánságom, hogy minden kívánságom teljesüljön. hihihi :-)
Tudsz ennél jobban????? :-) :-D

Névtelen írta...

Hát ezt én nem tudom most überolni!:-)))
lehet kérnem, hogy gondolj már ránk is a kívánságaid közben?
Volt gyerekkoromban egy mese, amit nagyon szerettem: Katajev: Hétszínvirág. Abban volt hasonló helyzet, hogy egy kislány bármilyen kívánsűga teljesült, ahogy letépte egy csodavirág soron következő szirmocskáját: "szívem szirma szeretle, szállj nyugatról keletnek, északról meg dél felé, szállje l, szállj el százfelé, hogyha elszállsz, azt akarom:... és itt jött a kívánság.
Nagy galibákba keveredett szegény, azt akarta pl. a világ összes játéka legyen az övé. Jöttek is a játékok egyszerre megindultak mindenfelől mint a tank...
Szal még gombolkozom egy darabig!

Névtelen írta...

Júúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúújjj! XD

Névtelen írta...

Ahogy ígértem, feltöltöttem a fotókat. Jó csemegézést hozzá.

Névtelen írta...

Jó kis képek!
hetvenkedik a vénség (má'mint Dkeszi)?!:-)
Szépa tó!

Ugye hogy jujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj?

Névtelen írta...

Nagyon ijesztő ez a "jöttek a játékok mint a tank" :D mint egy pszichoban. :D ili

Névtelen írta...

Képzeld Ili, ez egy szovjet meséből való volt, ezért a tank hasonlat... Ez a régi idők horrorja. Sok pszichorrisztikus mese van, van még egy különösen emlékezetes, szlovák mese, nem jut eszembe acíme, de mégis: A páfrány virága. Ma is borsódzik a hátam, ha elolvasom, felnőtt fejjel...
Ha jóleszel, és szeretnéd elolvasni, nyáron amikor kevesebb a meló, beszkennelem és feltesszük ide vagy elküldöm magánban, OK?

Névtelen írta...

Te ilyen gyalog-galopp lovag vagy?

Névtelen írta...

oké, kíváncsi vagyok. :D azért én is voltam ám még úttörő is, és még oroszul is tanultam!!!! :D azért jó volt régen, amire én emlékszem! ingyen tábor!!!! kirándulások, játékok stb.!!! láttam egy olyan Hófehérke változatot pár éve, ami miatt még én is féltem hogy rémálmaim lesznek. Olyan boszorkány volt benne, hogy hűűűhaaa!!! :) i.

Névtelen írta...

Hótehénke tuti horror-elem, Piroska és a farkasáról nem is beszélve... Emléxem, amikor anyám mesélt a kicsi gyerekeknek, mindig "átírta" a mesét és aranyos farkas koma lett az ármányos fenevadból, nehogy sérüljön a picinyek pici lelke.
A Gyalog-galoppban is a kis fehér nyuszi mint vérengzó szörny borsóztattatattja az ember lánya hátát. és azt is énekelgettük régen folyton, hogy: Fülesmackó mond most nektek horror mesét gyerekek! Kedvencem a friss vér, más finom falatok, de azér szerettek, hogyha hüje is vagyok!:-D
Na itt a vééééééééééééééééééé....
(-Itt a mesélő hirtelen elhunyt:-D)
Nu, pagagyi!
Megvan még a véres-vörös nyakkendőd?

Névtelen írta...

Halihó! Hi,
Ez mind szép és jó, de mi történt az " angol anyanyelvű kedves olvasókkal?" Nekik már nem is írsz? Pedig olyan jó volt két nyelven olvasni! :) So, pleeeeeease! Let them know!
Üdv.
Regards,
Andi

Névtelen írta...

Jééé, ez nekem is eszembe jutott!
English please!

Névtelen írta...

Jt eszembe, én is megtettem
a hónap eddigi legnagyobb sétáját! Kimentem én is térképről, és íme, Dunakeszi üdvözölt engem is egy kidőlt táblával, mely azt jelezte, hogy immár 750 éve áll fönn...:-)

És láttam, mit esznek a pocsolyalakó rákok! Na mit?
Édesvízi kukoricát (nem tengerit)!:-)

Névtelen írta...

Hát igen, az a fantasztikus kukurikú-tengeri párosítás...LOL!

Névtelen írta...

Oké Andi, a legközelebbit angolul is fogom írni! De csak a külföldiek kedvéért (te külföldi vagy vagy Magyarországon laksz?) ;)

Névtelen írta...

Na ezt én nem értem! Mi ez a kukurikú-tengeri párosítás???

Névtelen írta...

Nem érted?! Kukorica=kukurikú...LOL!

Névtelen írta...

vaúúúúúúúúúú!:-)

Névtelen írta...

Mi van itt? :) Pár napig nem nézek ide, és felfordul az egész blog? :D :D :) Angolul nem beszélek, én magyarul is kérem! :)
A nyakkendőm már nincs meg, de fényképeim vannak amik emlékeztetnek. :D

Névtelen írta...

Hát, így jártál, Ili :P :D

Névtelen írta...

Ami azt illeti, nekem az ősidőkben sem volt meg soha a nyaggendőm, pedig szép egy darab volt, nejlonból, a sarki százas kínai ma is megirigyelhetné...:-)
Ili, te télleg voltál még út törő???
Tessék nekem ezt dokumentálni, mert nem hiszem el!:-)
GP felőlem írhatja angolul is, ha utána rögtön le is fordíttya az mi gyengébbek kedviér...:-)

Névtelen írta...

Gyengébbek kedvéért? :) Ezt megjegyeztem. :) '76-os vagyok, még oroszt is tanultam 4 évig! '90-ben végeztem az általános 8.-át, bőven belefértem, de szerintem jó volt az a része. :)

Névtelen írta...

Képet majd keresek.Tényleg nejlon volt a kendő??? Erre nem is emlékszem.

Névtelen írta...

Hát először kartonanyagból készült, csak később, amikor bejött az orkánkabát, meg a helenka naci, nejlon harisnyanadrág, váltottak át reform nyakkendőre. De nekem mindig kéken ugrik be, mint kisdobos...:-)
Négy év orosz? Harasó, metyelica, gavarim pá ruszki!:-)
Hát, én minimum kétszer annyi ideig tanultam oroszul, de elszállt mint a vörös zászló Moszkva felett! Kár pedig, most nagyon trendi szláv nyelveket tanulni! Jó néhány ismerősöm tanul lengyelül, szlovákul stb.

Névtelen írta...

Hééééé!!!! Nem mondtam, hogy "ruszki" nyelven beszéljünk, hanem frenchül vagy inglisül! Am bocs, hogy "meglógtam" egy ideig, csak sajna otthon megint nincs gyors net, ami lehetővé tenné a jegyzetírást...