Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. március 10., hétfő

Egy újabb hír - Wesnoth hazai verseny közeleg!

Nagy hazai Wesnoth verseny következik most tavasszal! A jelenleg jelentkezett játékosok száma már 15! Még néhány játékost nagyon szívesen fogadnánk be a versenybe! Regisztrálni és jelentkezni itt lehet: Magyar Wesnoth Közösség. MÉG LEHET jelentkezni néhány napig! Úgyhogy gyorsan regeljen mindenki, aki még akar! Aki pedig még nem hallott volna a Wesnothról, az látogassa meg a játék hivatalos főoldalát (a címe a bejegyzés címénél linkként található), vagy a bejegyzésben szereplő Magyar Wesnoth Közösség oldalát.

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez hasonló mint a honfoglaló? én azt szoktam "játszani". ili

Névtelen írta...

GP léci ne küldd el Ilit a tudjukhova, mert én sem nézem meg a wesnoth honlapot.
Inkább ismertesd Te, mi is ez!

Névtelen írta...

(szentségtörés volt a bejegyzésem? :D ) ili

Névtelen írta...

Hm-hm meglehet.. GP-nél sose lehessen tudni!:-D
De azér semmi para, majd csak megbocsáttatik nekünk!:-D
Az biztos, hogy még mindig nem tudom én sem hova tenni a wesnoth-ot...

Névtelen írta...

Nos, akkor nézzétek meg a http://Wesnoth.org -t!

Névtelen írta...

Pont ezt akartuk megúszni!
De hejjába, ha nem vagyunk Egérke!:-)

Névtelen írta...

Mik nem vagyunk? XD

Névtelen írta...

Egérke Egerszegi Krisztinának, talán minden idők legjobb úszónőjének a beceneve. Az aktív sportot már elég rég abbahagyta, de láthatod még tévéreklámokban, a gyerekeit szokta etetni Danone pempőkkel, egyebekkel...

Névtelen írta...

Megnéztem a Wesnoth honlapot, de még mindig nem sikerült megtanulnom angolul. :( :)

Névtelen írta...

Áh, kit érdekel Egerszegi...utálom a sportot...úgyhogy vele haggyá' mán'! XD

Névtelen írta...

Ha utálod, ha nem, attól még tudnod kell, ki az az Egerszegi Krisztina!

Névtelen írta...

NEM ÉRDEKEL AKKOR SEM!

Névtelen írta...

Szia! a magyar wesnoth köz. portál eléggé akad én nem tudtam amit akartam beírni és ha neked talán sikerülne továbbítani a magyar Wesnothosoknak az üzenetem megköszönném és íme:

Hali!
Rég jártam erre a nyelvvizsgám miatt, (ami sikerült is!! juhééé!)
de felvetődött bennem hogy mi lenne ha csinálna a magy ar wsnoth közösség egy olyan hadjáratot ami feldolgozza a magyar királyság egyes szakaszait, én nem értek a hadjárat készítéshez de tudok térképet, pályákat csinálni és egységeket megrajzolni(itt arra gondolok hogy ne csak sima Human legyen az "ERA" hanem legyen magyar, kun, török katona is).

Névtelen írta...

ja és nermal93 voltam :D

Névtelen írta...

Figyelemre méltó az ötleted, Nermál, bár én most éppen nem Wesnothozom, hanem Kohánozom...

Névtelen írta...

és tudsz benne segíteni?
adsz egy msn-t?

Névtelen írta...

Igen, tessék: Gal.Marcell@Freemail.hu vagy Gothpaladinus@Hotmail.com. Mindkettő működik.