Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. július 1., kedd

Két új hír - BVE és Netidők 13.

Sziasztok! Van két-három újabb hírem, úgyhogy először az elsőt közlöm:

-Végre-valahára megjelent a BVE MFAV (Milleniumi Földalatti Vasút) PC-n is játszható végleges változata! Az M2 és az M3 után most már a földalatti vasút vonalát is végig lehet játszani, és immár nem csak az alfa verzióját. A BVE program innét tölthető le: mackoy
A pálya és a hozzá szükséges MFAV v2 szerelvény; valamint a többi metróvonal meg innét: BVE budapesti metrók
Ehhez kapcsolódik az a hír is, hogy iWiW-en létrehoztam egy klubot BVE Baráti Kör Online néven. Mindenki csatlakozzon!

-A másik hírem pedig az, hogy a Netidők 13. évéhez közeledik! Július 12-én éppen ezért a blogom olvasói végre a Netidőkösökkel együtt velem is találkozhatnak Budapest VI. kerületében, a Liszt Ferenc téri Buena Vista kávézónál délelőttől estig! Ezután 3 nappal pedig Nonómanó lesz 13 éves szintén! :)
Ehhez is van kapcsolódó hír: jómagam indítottam el a Netidők blogját még Június elején. A hír természetesen már oda is felkerült. Aki szemfüles, már innét, a saját blogomról is elérhette a blogot és elolvashatta a legújabb bejegyzést, de akinek nem tűnt ez fel, annak elárulom, hogy innétlehet elérni a blogot, melynek címe: Netidők Baráti Kör Online.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm.. Én élőben szoktam végig "játszani" a MFAV-ot! gyerekkoromban még a fapados underground közlekedett, gyönyörűszép volt. Na meg az összetéveszthetetlen illlat hagyott bennem mély nyomokat!

Névtelen írta...

mikről beszéltek, én már nagyon öreg vagyok, nem is tudom már felfogni hogy mi is ez a játék. :D

Névtelen írta...

Na nehogymár Ili! XD

Névtelen írta...

Mi Ili?
Csak nem aztat mondod, hogy nem töltöd fél életed a monitor előtt gúvadva, és nyomva az egyre újabb fordulókat valami játékban?
Mer ha így van, reszkess!!!
Kihaló félben vagy, anyukám!:-)))
(Velem együtt)

Névtelen írta...

Mi az az XD SG? valami homlokráncolás jel???


Kihalófélben lévő faj vagyok én is, :) bár a honfoglaló szoktam nagy ritkán játszani. Viszont a férjem Descentet játszik online ősztől tavaszig. :D SG ismered azt a játékot? Valami idegen bolygón lövöldöznek gyógy kinézetű lények. :D

Névtelen írta...

Egyszer még Rozogány
blogján már leírtam, hogy ez egyrészt egy smiley, másrészt pedig XD nevű memóriakártyákat lehet rakni bizonyos memóriakártyaolvasókba és digitális fényképezőképekebe és videókamerákba, de ezek szerint nem értem el vele különösebb hatást...:-/

Névtelen írta...

A Descentnek egyébként a nevét se hallottam, így azt se tudom, milyen játék lehet az...Honfoglalóval pedig még vmikor az őskorban játszottam gyakran...(vagy 3-4 éve!)

Névtelen írta...

Volt (van) egy olyan regény, vagy Mikszáth vagy Móricz írta, hogy "Rózsa Sándor összevonja a szemöldökét..."!:-)
Persze szmájlinak szmájli, na de rosszallást fejez ki, ó minő ellentmondás!:-)
Az XD memóriakártya meg sajna szintén nem mond túl sokat számomra - így jártam, ugye?
Ili, nem tudok fölmenni a blogodra, lehet h rosszul adtad meg? (Etelital stb.)
Ősztől tavaszig Descent, na és nyáron???:-D

Névtelen írta...

Sziasztok, hú, hát jól elszégyelltem magam, vörös az arcom. :) Eléggé le lettem alázva, hogy te 3-4 évvel ezelőtt játszottál a Honfoglalóval az ŐSKORBAN!!! :D
Nálunk otthon vannak mindenféle bizgentyűk, de ezeket nem én használom, mert NEM ÉRTEK HOZZÁ. :) Én a számítógépen is a kurblit keresem amikor használni akarom. :) Na de Gothpaladin, te vajon tudod-e mi az a kurbli? :D :D Egyszer majd visszatérek a Descentre, hátha érdekelni fog. :)
Nyáron betonozás, építkezés van, sok a kinti munka. A blogom etelital.blogol.hu, de nem is igazán blog, jóval inkább fotók gyűjteménye, így nem is érdekes annyira. De Gothpaladin már meglátogatott. :)
Hogy telik a nyári szünet???

Névtelen írta...

Lám, lám, NEKEM műxik :)))
A 'kurbli'? ????????? ?? ?????? !
Halványlila gőzöm sincs róla...
(Bocs a kicsit késői válaszért, most voltunk "nyaralni" de ott nem volt Wi-Fi elérési pont Hévízen a netezéshez...)