Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. november 5., csütörtök

November első napjai...nyár vagy tél

Most rövidre fognám a szót, mert mindjárt indulnom kell tanulni, majd utána folyt köv.

Tehát, térjünk a témára: Október időjárása minden eddiginél melegebb volt kis hazánk központjában; biztos mindenki emlékszik az újpesti 29 fokos hőmérsékletre. 30-ától viszont döbbenetesen gyorsan és erősen hűlt le az idő, hozzáteszem, sajnos. Most November 5-ét írunk, és reggel éppen csak hogy fagypont fölött vannak a higanyszálak, így mindig fagyoskodunk útközben, ha gyalogolunk...szibériai nyárnak nevezhetem csak ezt a gyorsan jött hideget!

Amit meg eddig csak a fórumon említettem: Pénteken én és NonóManó is kaptunk "egy kis" H1N1-et, de két nap alatt kigyógyultunk belőle mindketten. Ennyit a "húdekomoly" influenzáról...

10 megjegyzés:

anny írta...

Azért ez nem biztos, hogy pigflú volt, ezt csak laborvizsgálat mutathatná ki...
Másrészről nem mindenki esik át rajta egyszerűen, van akinél életveszélyes szövődmények jelentkezhetnek, pl. kétoldali tüdőgyulladás, ezért vacillál most egy egész ország, jó-e a védőoltás, vagy sem, vannak-e és milyenek a mellékhatásai, kire nézve jelenthet fokozott veszélyt a bedása, véd-e egyáltalán az újinfluemzától vagy sem, kinek lehet hinni ezügyben?
Szóvan nem egyszerű a döntés...
A hírek pedig aggasztóak ajárvánnyal kapcsolatban, és ha a számoknak nem is lehet talán teljesen hinni, akkor is megijedünk...
A védőoltás persze óriási biznisz a gyógyszergyártóknak, de az emberek azért félnek. Majd meglátjuk, ha például a svédek nyilatkozni fognak az oltás hatásairól, ők ugyanis sokan beadatták maguknak, a alksosság egy harmada, ebből már le lehet vonni következtetéseket.

anny írta...

Bocsánat, lakosságot akartam írni alksosság helyett...:-)
Mindenesetre én kivárok, valószínűleg a veszély túl fel van fújva, amig számomra hiteles szakértők nem buzdítanak a beadásra, maradok a vitaminoknál inkább!

palildi írta...

Olyan rossz, hogy nem tudja senki kinek lehet hinni :-))) A szüleimet beoltotta a körzeti orvos (minket is akar), nekik nem lett semmi bajuk egyenlőre tőle. De hogy ránk milyen hatással lenne....

anny írta...

Hát ez az! Két rossz közül kellene kiválasztani a kisebbet! De melyiket! Asszem időnk van kivárni... Azért pánikra nincs ok sztem.

anny írta...

Ami azt illeti, az elmúlt két napban a mérleg az oltásellenesség javára billent nálam, túl sok rosszat olvastam róla, és még a hivatalos gyógyszerjelentés lapján is ott vannak a rémisztő mellékhatások.
Viszont olvastam fehérboros megelőző kalapkúráról, higiéniai tanácsokról, és arról, hogy az orrüregeinket is át kell öblíteni, vagy legalább kitörölgetni tengeri sós oldatos vattával, meg gargarizálni is sós vízzel, meg sok meleg folyadékot (citromos teát), mert az leviszi a gyomrunkba a kórokozókat, azok ott már nem tudnak tovább szaporodni, és hogy ne nyulkáljunk az arcunkhoz, szánkhoz, szánkba, ha lehet...

anny írta...

Ja és tőled hallottam a viccet Ildi:

Beteg?
HÁEGYENEGY
almát!

:-)))

palildi írta...

Szerintem a legjobb lenne otthon lenni..... (most nagyon unom a dolgozást) :-)))

palildi írta...

Marci ez vírus?

Slayer Gothpaladin írta...

Nem, csak valami spam volt...de kitöröltem, szal ennyit róla.

anny írta...

Hogy kerül "löncshús" az oldalra?:-)
Jó lenne máshol (l)enni!