Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. október 20., kedd

Félkészen az új honlap

16 évesként itt első bejegyzésem írom, ami rögtön a honlapomról szól. Az ugyanis kevesebb, mint fél órája frissült, mondhatni teljesen megújult, igaz, még csak félkész állapotú (sok link még nem működik, magyar nyelven csak az index rész érhető egyelőre el, de nyelvi problémákra ott a Google Fordító), de már elérhető a megszokott HELYRŐL.
Új letöltés is felkerült ezzel együtt, egy BVE-screenshot csomag az általam készített 2-es metró Fehér úti próbapályáról, ezzel együtt meg is kérnélek Titeket, döntsétek el, hogy kiadjam-e a pályát, avagy sem! A screenshotok a "Pictures" menüpont alatt tölthetők le, egyetlen egy megabájtnyi 7-Zip archívumba csomagolva.

10 megjegyzés:

anny írta...

Szerintem ezzel a kérdéssel egyenesen keresd meg a hozzáértőket Marci!

palildi írta...

Szerintem is :-))

anny írta...

Akkor már ketten vagyunk...:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Keresni kerestem, de egyelőre nemigen válaszolt a kérdésre senki...

palildi írta...

Szerintem nagyon klassz lesz az új honlapod.

Slayer Gothpaladin írta...

Köszike...

anny írta...

Hol kerested őket? Megszólítottad?

palildi írta...

Szerintem GPS még mindig keresi őket, mert rég jelentkezett :-))

Slayer Gothpaladin írta...

@anny: emailben, hogy máshogy... @palildi már (akkor) feladtam a sztori folytatását...

anny írta...

Sajnálom, hogy ennyire közömbösek a munkád iránt, Marci...:-(((