Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. október 13., kedd

Újabb események

-Mindenekelőtt mint az egyből látszik, egyeztettem a fórum fejlécképét a blog képével, így már itt Csömör BVE-s kialakítása kezdeti - és egyelőre végleges - állapota látható.
-Tegnapelőtt végigjártam a vonalat, de most gyalogosan, hogy ami eddig "hézagot képzett" a vonallal kapcsolatos ismereteimben, nagy részben elháruljon. Sok részt le is kaptam a vonal mentén haladva, ezek közül föl is teszek most ide néhányat, állomásonként haladva.

Cinkota végállomás:

Cinkota alsó megállóhely:

Árpádföld megállóhely:

Szabadságtelep megállóhely:

Szabadságtelep-Csömör között:

Csömör végállomás:

Ennyi mára szerintem épp elég is a képből. ;-)

-Szerda este óta egyfolytában köhögök, de szerencsére (sejthetően?) nem a totál feleslegesen túllihegett H1N1 a téma, de mindegy. Ma azért már voltam suliban, pedig Csütörtöktől Hétfőig hiányoztam emiatt, és ha jobban is vagyok azóta, azért még rendesen köhögök. Mindegy, ha eddig kibírtam, már 100, hogy túlélem.

14 megjegyzés:

anny írta...

Igen, én is végignéztem a csömöri "vonalat", bár engem inkább a sínek mentén húzódó kiserdők, fasorok, kispatak, hullott dió ilyesmi érdekeltek!:-)

Hülye köhögés!:-(((

Slayer Gothpaladin írta...

Ez nem volt szép...>I

Névtelen írta...

jó kis blog :) látom rendszeresen vezeted. már ma is írtál :) teccenek a bejegyzések: érthetőek lényegesek :D és szépek a képek. mivel erre még nem jártam.de így általad is megismerhettem ezt az útvonalat :) köszönöm XD örülö h jobban vagy és ma már voltál suliban. holnap találkozunk. majd még írok twitteren is :)

Slayer Gothpaladin írta...

Szia Nelly,

Először is köszi, hogy írtál, jólesett Dani után ismét osztálytársat látni a blogon írni :)
Másodszorra pedig rákukkantottam az adatlapodon tiednek nyilvánuló blogra, de "kissé" üres. :) Sebaj, biztos rákattansz Bloggerre is idővel, ha már ilyen fanja vagy Twitternek is, megérné a karakterlimit hiánya és a mindenféle JavaScripttel és szövegformázással feldobható akár 100 (!!!) blog birtoklásának lehetősége miatt!

Szebi írta...

Először is jobbulást kívánok!
Tényleg szép vonal, többször jártam hévvel a csömöri rokonokhoz.

ilike írta...

Gyógyulj meg Marci!

anny írta...

Nellieey, üdv a fedélzeten, örülök, hogy megjelentél köztünk!!!:-)

Nem akartalak megbántani Marci, nagyon jó fotókat csináltál!
Tudod, engem inkább a természet érdekel séta közben, de azért figyelek a hév-vonalra is! Főleg, ha megkérsz!:-)

palildi írta...

Szia Nellieey, jó hogy írtál :-))
Marci nagyon profi képeket csináltál. Kedvem lett volna nekem is ott lenni. A köhögés nagyor rossz dolog, és ennél a vírusnál nagyon sokáig eltarthat, de nemsokára jól leszel teljesen.

Slayer Gothpaladin írta...

Köszi mindenki! Amúgy nem vészes a köhögés, már igen enyhe! És @PálIldi: félreolvastad, mert pont azt írtam, hogy NEM H1N1!

palildi írta...

Én sem a H1N1-re gondoltam, csak valami mezei víruskára :-))) de jó hogy jobban vagy. Megint végignéztem a képeidet és a Szabadságtelep megállóhely nem csak mint épület, de mint fotó is tök jól néz ki, tényleg ügyes vagy.

Slayer Gothpaladin írta...

Szabadságtelep nem épület. Leszögezném, mielőtt más is ebbe a tévhitbe esne...ha nem hiszi, menjen oda, nézze meg saját szemével!

palildi írta...

Igaz lehet, de a képen van egy épület, amit épp megvilágít a nap. Hát én erről beszéltem :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Okoskám, az csak egy kertesház a megállótól egy-két méterrel mélyebben...

anny írta...

Ildikém, nincs itt az ideje új szemcsinek?:-DDD
(Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű...:-))