Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Comments on OFF Topic

2009. október 13., kedd

Újabb események

-Mindenekelőtt mint az egyből látszik, egyeztettem a fórum fejlécképét a blog képével, így már itt Csömör BVE-s kialakítása kezdeti - és egyelőre végleges - állapota látható.
-Tegnapelőtt végigjártam a vonalat, de most gyalogosan, hogy ami eddig "hézagot képzett" a vonallal kapcsolatos ismereteimben, nagy részben elháruljon. Sok részt le is kaptam a vonal mentén haladva, ezek közül föl is teszek most ide néhányat, állomásonként haladva.

Cinkota végállomás:

Cinkota alsó megállóhely:

Árpádföld megállóhely:

Szabadságtelep megállóhely:

Szabadságtelep-Csömör között:

Csömör végállomás:

Ennyi mára szerintem épp elég is a képből. ;-)

-Szerda este óta egyfolytában köhögök, de szerencsére (sejthetően?) nem a totál feleslegesen túllihegett H1N1 a téma, de mindegy. Ma azért már voltam suliban, pedig Csütörtöktől Hétfőig hiányoztam emiatt, és ha jobban is vagyok azóta, azért még rendesen köhögök. Mindegy, ha eddig kibírtam, már 100, hogy túlélem.
Megjegyzés küldése