Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. október 15., csütörtök

Holnap jön a 16.

Mára már csak egyetlennel nappal vagyok a 16. születésnapom előtt, és a dáummal kapcsolatban is igen szerencsésnek mondhatom magam, mert hogy ma, 2009. Október 15-én még 15 éves vagyok, de holnap, 16-án már 16! :) Na ilyen se nagyon szokott másnak lenni! XD :P Viccen túl: még így sem vagyok a 35-ös osztályon belül sem a 3 legidősebb között, pedig lehetnék :), de mégsem. Ez persze nem baj - miért is lenne az -, így nyugodt, komolyabb körülmények nélkül lépem ma éjjel, pontosabban holnap hajnalban át a harmadik V-t, egy I-vel megtoldva.
Ami pedig meglepő, az az, hogy valahogy-valahogy pont holnapra mondtak a gimiben 35 perces rövidített órákat, ami viszont nem tudom, miért történt így; lehet, hogy a sulim így akarja megünnepelni a 16. évfordulómat? :D

16 megjegyzés:

Szebi írta...

Azta, micsoda dizájnnal indul a blog :-)

Slayer Gothpaladin írta...

Dizájnt nem váltottam, csak fejlécfotót, de csak ideiglenes, a mai után következő posztig, addig mentsétek le az ünnepi képet :)

anny írta...

Isten éltessen a mai gyönyörű napon édes fiam, ami attól gyönyörű, mert ma van a 16. szülinapod, és még az sem számít, hogy pocsétás egy idő van!

Igen, biztos a sulid is téged ünnepel a rövidített órákkal!:-)))

Remélem, remek a hangulatod,
mer ma van a szülinapod!!!!!!!!

Hű télleg nagyon szép a fejlécfotó!:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Köszönöm!

Szebi írta...

Boldog szülinapot kívánok Marci nevében is! Király dolog 16 évesnek lenni, még halványan dereng valami abból az időből;-)
Remélem az őszi szünetben ki tudsz majd jönni hozzánk!
Puszi!

Slayer Gothpaladin írta...

Nagyon szépen köszönöm Neked is, Szebi, és Marcidnak is, én is remélem, hogy lesz rá ebben az egyetlen hétnyi szünetben alkalom!

palildi írta...

Isten éltessen sokáig Marci!!!!!
16 év nagyon klassz kor, remélem nagyon jól fog telni a 16 éved

Slayer Gothpaladin írta...

Mármint milyen 16 évben? A KÖVETKEZŐBEN?

palildi írta...

16. évedben és a következő 16 évben is. Mindkettőre gondoltam.

anny írta...

Én 3,5X16 éves vagyok, ha jól számolom!:-)
Marci már előre mondom, ha jön majd a 18., nagy bulit csapunk, addig még van bőven idő, hogy mindenkit beszervezzünk, aki szeret téged!:-) Rendben?

palildi írta...

Már előre is jelzem, hogy szeretnék majd ott lenni.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
anny írta...

Bocsánat, megin én voltam a névtelen kommentelő...

palildi írta...

Majd jól kimoderálnak :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Jól mondod Ildi!

anny írta...

Elvégeztetett!
Kitöröltettem az írók sorából...:-)))