Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Comments on OFF Topic

2009. október 4., vasárnap

Ezek voltak eddig Októberben

-Egyik osztálytársam, Pápai Patrik úgy döntött Szeptember és Október fordulópontján, hogy kilép az iskolából, oka számomra ismeretlen, bár - tekintve, hogy sportol, konkrétan asszem focizik vagy kosarazik - valószínűleg sporttevékenységre talált magának egy számára jobb gimnáziumot, és egy akkor összeírt könyvvel búcsúztattuk az osztályból. Pénteken már nem is jött be hozzánk, így a létszám az előző tanév végi létszámra csökkent, így most ismét "csak" 35-en vagyunk az osztályban.

-Végre sikerült a gépemen az USB-problémát elhárítani, mert a BIOS-ban elég rendesen el lett dugva az "USB function" rész, ami eddig "disabled"-ön (letiltott) volt, de amint ráleltem, át is nyomtam "enabled"-re (engedélyezett), aztán egy restartot követően végre tényleg működött az USB port, a Windows azonnal meglátta az USB-kapukat mint új hardverek, fel is telepítette a driverüket, de hogy meggyőződhessek a sikerről, bedugtam az egyik portba az USB-s vinyómat, és tényleg felismerte, bár kiírta, hogy USB 2.0-án gyorsabb lehetne, mint a jelenlegi (1.1-es) porton, de ami a lényeg, hogy működött hibátlanul, úgyhogy végre az utolsó hiányosságot is semmisnek tekinthetem, és végre tényleg teljesen ki tudom majd használni a gép ezen részét is!

-A félbehagyott weboldal-frissítéshez ismét nekiláttam, és egy részével már megvagyok az alapból angol nyelvű tartalommal, de mivel ott lesz a magyar nyelv is, így még azt a részét is meg kell majd csinálnom, meg jó pár letöltési link hiányzik még, de azért a dolgok harmadával már megvagyok.
Screenshot az új honlap Index részéről:

-Egyszerre mintegy hét videót töltöttem fel YouTube-ra, ezek közül a legnagyobb lélegzetvételű klip a Budapest Metró - PZMA címet viseli, amiben egy BVE-s kollega, Pre-zli teljesen fiktív metróvonalát mutatom be, tíz percesre vágva az eredetileg 12 perces felvételt (a YouTube a túlzott hossz miatt visszautasította az eredetit, alapesetben 10 perc ugyanis a korlát), aláfestésként pedig a Diablo II című szerepjáték (RPG - Role Playing Game) zenéi közül két számot választottam ki, és tettem be a Windows Movie Maker segítségével, igaz, egy kicsit szaggat a videó, mert próbáltam kétszer kevésbé szaggató módban is rögzíteni, de azt a gép, amivel rögzítettem, nem bírta el, így 10 helyett csak 5 fps sebességű a klip [a videókban kevésbé jártasak kedvéért viszonyításalapon hozzáteszem, hogy a DVD minőség 24 fps (frame per sec - másodpercenkénti képrögzítés) sebességet jelent]. Jó szórakozást hozzá, és a többi kliphez is!
Megjegyzés küldése