Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2010. január 1., péntek

B.Ú.É.K. 2010!

Üdv mindenki! Eljött 2010! Remélem, jól telt a Szilveszter, buli volt? Ugye kellőképpen részegre ittátok magatokat? :D Én nem! :D És ki meddig volt fenn? Én negyed 4-ig (aztán délelőtt negyed 11-kor hulla álmosan próbáltam ébredezni, aztán csak 2 órája vagyok igazán fönt :D)!

Szóval, itt a vége, fuss el véle, 2009! Én itthon töltöttem apukámmal és NonóManóval az éjjelt (ilyenkor kimenni, és kint csavarogni életveszélyes dolog; még tegnap este negyed 10 tájt a Teréz körúton, amikor jöttem haza a Nyugatiból (tegnap azért nem fejeztem be az előző bejegyzésem) apuval, a Podmaniczky utcához érve tőlünk kb 5 méterre durrant egy ijesztően óriásit egy petárda, úgyhogy nem a semmibe beszélek), éjfél után az Info Rádiós Himnusz végekor egy kis pezsgőt koccintottunk, megittuk, aztán 2 órán keresztül generáltunk jókora adatforgalmat mindenféle YouTube-on levő zeneszám streamingelésével (pl Nirvana-számok), aztán apu hazament, mi meg egy jó fél órával később mentünk "szunyá'ni".
Részünkről így telt a 2009-2010 Szilveszter.

21 megjegyzés:

anny írta...

Örülök, hogy jól telt a szilveszter, Marci, sajnálom, hogy nem bírtam ki otthon a szomszédok miatt...
Nem is mondtad a petárdát!
Kinn Dunakeszin is robbantgattak, főleg a lakótelepen, szegény kutyák egész éjszaka veszettül ugattak, de hálistennek nem volt közeli petárda élményem...
Megjegyzem alkoholmentes volt pezsgő, én vettem...:-))
És még egyszer BÚÉK mindenkinek!

palildi írta...

Ezek szerint mindenkinek békésen és jól telt a szilveszter Mi szokás szerint az egyik unokatestvéreméknél voltunk Újpesten, beszélgettünk, meg ettünk jó sokat meg ittunk sok üdítőt. Éjfélkor- szokás szerint - az unokatestvérem kiment felgyújtani a kertjüket-tüzijáték címén. Ez egyik mindig elszabadul és lelő egy fát vagy bokrot :-))) Miután eltüntettük a romokat, koccintottunk és hazamentünk :-))) De jó sokat nevettünk. Máté egy kicsit volt velünk (utána ment bulizni, de saját bevallása szerint inkább maradnia kellett volna). Aztán másnap elvittem az anyukámat a MÜPÁ-ba, egy újévi koncertre,én nem vagyok nagy komolyzene rajongó de ez nagyon szép volt ... Viszont holnap vizsgázok, olyan tantárgyból (pénzügy brrrrrr) amiből sok a bukás, izguljatok értem, jó? Buék még egyszer mindenkinek

anny írta...

Gyerekkoromban én piromániás voltam kissé, nagy cserépkályhánk volt, annak nyitogattam titokban az ajtaját, és dugdostam be az újságpapírcsíkokat, imádtam nézni, ahogy lángra lobbannak. Amikor Vera lányom lehetett vagy 10 éves, volt egy kis haverja, aki viszont tényleg az volt, gyújtólövedéskeket, lőport ilyesmit gyártott az anyja nagy örömére, és egyszer amikor nálunk voltak, mi kinn a konyhában beszélgettünk békésen, benn a ygerekek a szobában, gyanús is volt a nagy csend, aztán egyszercsak nagy büdösséget éreztünk, rohantunk be, hát szépen lángolt egy helyen a padló, valamit ráöntött és meggyújtott a büdös kölök, még jó hogy nem robbant!:-)
Én soha nem petárdáznék! Szép persze meg izgalmas, de szerencsétlen állatokat nagyon sajnálom ilyenkor, reszketnek, be kell nyugtatózni őket. Mikor még élt a lányomék kutyája, egész éjszaka fogták a kezét izé mancsát, és nyugtatgatták...

anny írta...

Ildi, hogy sikerült a pénzügy vizsgád??? Drukkoltam erősen!
Remélem túl vagy rajta sikerrel, és ezek után jól meggazdagodsz!:-D

palildi írta...

Szia!

A kutyákat én is sajnálom szilveszterkor, a miénk kb 1 napig nem mer kimenni még pisilni sem (ha kiviszem pórázon ott reszket a lábamnál, már meg sem próbálom). Nálunk a WC-ben nincs ablak, meg sötét is van, ilyenkor bezárom a lakásba és oda csinálok neki bújóhelyet. Nagy szerencsém volt, hogy a pénzügytanár lusta, mert valaki megszerezte a tavalyi feladatait (kb 10 sor volt belőle) és egy lány aki nagyon ért hozzá mert ilyesmi a munkája korrepetált minket. Két sort csináltunk végig, és én pont az egyik ilyen sort kaptam a vizsgán. Mikor megláttam meg is nyugodtam. Azért még lehet hogy elszámoltam itt-ott de az csak nem számít annyira :-))) De ez olyan, hogy mindig a következő vizsgát érzem a legnehezebbnek. De utána Meki :-))) Nekem mindegy mikor :-)) A gazdagodásról épp van mit mesélnem, egyenlőre nem igen gondolok bele a csődömbe
És szegény ti a szomszédok miatt....

anny írta...

Hurrá, mit számít ha nem ötös, lényeg hogy megvan a vizsgád!!!
A köv is jó lesz!:-)
És jó, hogy mindig vannak, akik alternatívan viszonyulnak a vizsgákhoz, gondolok itt a leányzóra...:-))
Szóval az ünneplés biztos, az időpontot majd még egyeztetjük.
Kutyus már megnyugodott, ugye?

palildi írta...

Ez a kutya soha nem fog megnyugodni, genetikailatg ilyen :-))) de már nem fél, sőt... épp itt liheg a fejemnél. A multkori vizsgám hármas lett, ma van az utolsó és ha ez is sikerült (amire van esély ha a tanár képes elolvasni amit írtam) akkor vége a félévemnek Hurrá!!!! Akkor csütörtök, vagy péntek? ÉS hánytól? Meki-Börger?

anny írta...

HURRÁ! VIVÁT!!!
Biztos vagyok benne, hogy az utsó vizsgád is sikerült!!!
Péntek OK?
Te mondd meg, hány órakor, nyugati meki?
Kutyut csókolom!:-)

palildi írta...

Sikerült és ráadásul 5-ös lett :-)) Péntek hat? Meki? ha jó nektek is. Láttam a fényképet Marcit egy csinos lány társaságában :-))) Nem csoda, hogy mosolyog. De jól sikerült fotó.

anny írta...

Szuper! Gratulálok!!!!:-)))
Akkor meki péntek 6, és szólok Marcinak is.
Klassz a fotó szerintem is...:-)

ilike írta...

Marci, mikor is jártok a lakhelyem felé? :)

anny írta...

Marci, lécci írd meg, milyen volt Ilikééknél!!!
Új bejegyzést követelek!:-)

palildi írta...

Végre itt vagyok, és én is szeretnék egy új bejegyzést arról milyen volt Ilikééknél :-)))

ilike írta...

Én is én is!!! ;)

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo

ilike írta...

Lassan kedd, és jövök a fórumra, reszkess GPS!!! :D

palildi írta...

Ilike ez a te kutyád? Mert nagyon aranyos. És még mindig várom az új bejegyzést :-))

ilike írta...

Igen az enyém, vérszomjas vizsla. :D

Marci, a férjem kérdezi hogy elküldted-e már nekem az emilcímemre azt a not vagy mi vírusirtót, mert ha nem küldöd el minél hamarabb akkor ő sem ír 3 hétig a fórumra!!! :D hihihi

anny írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
anny írta...

Kutyások ha összejönnek...

A vérfarkas egyébként igen jámbor, aranyos eb, még nekünk is tudott örülni!:-)))

Slayer Gothpaladin írta...

Látom, szépen elvolt itt mindenki nélkülem majd' egész hónapra, gratulálok hozzá :D
A továbbiakban meg ha nem kezdtek el követni Twitteren, Kedves Anny, PálIldi, Ilike, és/vagy Szebi, akkor biztos, hogy kb ugyanilyen rendszerességgel fogok csak ide feljönni, bübű :P XD
Ilikénél lenni milyen volt? Egész jó, de ugyanannyira jó volt a vonatút is, végigkuksiztam a vezetőék előtti tájat útközben, mert üvegajtós a Desiro :) Továbbiakról meg gondolom Ilike már írt Hűvösligetbe, nemde? Ha nem, akkor tőlem se akarjatok pluszt erről! >:-D