Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2010. július 31., szombat

Mi legyen a blog további sorsa?

Nagyon sokáig vártam ezzel a bejegyzéssel, de mivel még mindig azt látom, hogy teljesen megszűnt a blog iránti érdeklődés, illetve a blogon való aktív jelenlét, így most ezzel megpróbálok némi érdeklődést kiváltani olvasóimból.

Tehát, a kérdés az, hogy van-e így értelme folytatni a blogolást, ha sehonnét nem jön semmiféle reakció? Van-e értelme részemről fel-felnézni ide kb hetente, ha úgyse történik rajta semmi? Aki korábban itt rendszeresen olvasott, mind átment a fórumomra, illetve a honlapomra. A legutóbbi bejegyzésemre is mindössze egyetlen komment érkezett az elmúlt kb harmad év alatt, azóta semmi. Mintha csak feleslegesen lopnám még ezzel a nagyon kevés alkalommal is a szabadidőmet, amikor egy-kétszer felkukkantok ide.

A harmadik blogszülinapi találkozó teljes kudarca is közelebb hozott ehhez, hogy végül kiírjam azt, ami a következő bekezdésben olvasható. Nem akartam, hogy így legyen, de önhibámon kívül erre a pontra kerültem.

Ezek után azt hiszem, a legjobb lesz, ha én, mint a blog alapítója, vezetője hivatalosan lemondok a blog továbbírásáról. Amennyiben nem jön ez ellen komment, ez így is lesz. Onnantól kezdve vagy ír ide a többi blogtag, vagy inaktívvá válik a blog, bár ez utóbbi a valószínűbb.

A korábbi posztokat nem törlöm, a blog megmarad, csak frissítés nem várható egyhamar.

Ha jön erre igazi és tömeges reakció, nem fejezem be a blogolást. Ha nem jön, úgy leköszönök. Ha ez utóbbi lesz, akkor hát Köszönöm a mostanra majdnem 16000 látogatót, akik figyelemmel kísérték a blogot, Viszlát Mindenkinek - a honlapomon!

2 megjegyzés:

valko2 írta...

Háj. Na itt az a gond, hogy te mindent átvittél a weboldaladra, és a blogra nem maradt téma. Szerintem ne töröld a blogot, sok jó cucc van így is rajta, de hogyha nincs post, nincs komment, nincs látogatottság. ez ilyen

anny írta...

Egyetértek Valkóval!
Én szerettem itt lenni, és bármikor kész vagyok újra itt irogatni, ha leszek mások is...