Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. szeptember 19., szombat

A pillanatnyi gondolatok megosztása - Twitter

Tegnap este NonóManóval együtt regisztráltuk magunkat Twitteren, ami korunk legjelentősebb mikroblogszolgáltatása, ha valaki nem tudná egyből, mi is az a Twitter. A Twitter magyarul "Csiripelő"-t jelent, ahol Tweet-eket, azaz "Csiripek"-et lehet írni, ami ott a blogbejegyzés megfelelője. Ez azonban a Bloggerrel ellenben oszttársaim körében is elég népszerű, a 36-os létszámú osztályból öten már rendszeresen ott lógunk, ketten pedig kicsit ritkábban, de azért ők is szoktak írni, de nem napi ~10-et, hanem csak kb félhetente 2-őt - 3-mat, bár azért az sem túl ritka.
Akit érdekel mindez, kattintson az alábbi linkek valamelyikére:
Twitter
Twitter Mobile
Twitter - Gothpaladinus
Twitter - NonóManó

Ja, és persze ne felejtsetek el követni is! Köszi! ;)

14 megjegyzés:

palildi írta...

Ez nagyon klassz dolog (kár hogy angolul van) de nektek nem kár, mert egyre profibban fogjátok érteni a nyelvet.

ilike írta...

Kár hogy kevés a magyar szó. :D

ilike írta...

Helló, hogy vagytok? :)

palildi írta...

Ezzel az angultudásnélküliséggel nagyon elhalgattam.... De megvagyok :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Helló Iluska, köszi, jól :)

ilike írta...

Oké, szavaztam én is, mondjuk látom ketten ugyanarra, így nem nehéz kitalálni hogy mire. Micsoda mondatszerkesztés! Mindegy, és ma hogy vagytok? :D

Anny írta...

Köszi, töckéletesen, leszámítva a mínuszokat!
Én is savaztam, na vajon mire?:-)
Ilike te láttál magyar szót a twitteren?

Slayer Gothpaladin írta...

Nem szeretnétek indulni egy angol-tanfolyamon lassacskán, mert elkéne az Nektek? :)

Szebi írta...

És én is szavaztam ám!

anny írta...

Na akkor már jó sok szavazat gyűlt össze!
Szebi viszont jól tud angolul, tudtad Marci?
Őt lehet csábítgatni a twitterre is..:-)

Szebi írta...

Anny, köszi. Iwiw-ről is lejöttem, az az igazság, hogy immunis lettem a közösségi portálokkal szemben.

ilike írta...

Semmiképpen nem szeretnék angolul tanulni, kiráz tőle a hideg! Akkor inkább valamilyen afrikai nyelv... járás... :D

ilike írta...

Ma hogy vagytok? :) Nálunk nagyon friss a levegő, imádom!! Este és reggel is lehűtöm a lakást. :D Ilyenkor gyönyörűek a reggelek, majdnem kivilágosodik, főzöm a kávét, a kertet bámulom, ez az egyik legszebb évszak! :) A másik a TÉL!

Slayer Gothpaladin írta...

@Szebi: A Twitter egy mikroBLOGszolgáltatás, nem közösségi szájt, azokat már én is unom...