Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. december 21., hétfő

"Majd ha fagy!" - Hó mindenütt, a vonaton is

Ural a tél mostanra már mindent, Nógrádon tegnap -20 fok alatti hőmérsékletet mértek, fővárosunkban ez -10 és -15 fok között ingadozik mostanában. A hideg a vasutat sem kíméli: a 120-as Budapest-Mende-Sülysáp-Szolnok vonalon a fagyba beletörtek a sínek, máshol pedig óriási késések alakultak ki. Én tegnap Dunakeszire készültem vonattal menni, amihez eredetileg a 13:41-kor induló váci személyvonatot terveztünk választani. Odaérve 13:30 körül a Nyugatiba azonban azon vettem észre magam, hogy alig indítanak a vonatot, az induló/érkező vonatok listája szinte teljesen üres volt (és még most is az!), és csak Ceglédre, Esztergomba, és Szobra indul a vonat, illetve hogy egyetlen vonat érkezett csak ez idő tájt, az is Ceglédről. Viszont a szobi vonattal nyert ügyem volt, így azt választottam, fel is szálltam a vágányon álló Bombardier BDt vonatra. Csakhogy a vonat csak 13:52-kor indult el, bár akkor úgy tűnt, több késés nagyon már nem várható, hiszen szinte ugyanolyan sebességgel mentünk, mint máskor, normál időben, egészen a Vidámparkig. Ott azonban hirtelen vészfék, majd a fékezés erősségén fokozatosan enyhítve a Róbert Károly körút alatt megálltunk. Aztán ott álltunk majd' 40 percen át, végül jött Esztergom felől egy Desiro, és azután végre ismét útnak indulhattunk...
A szemléltetést pedig egy tegnap rögzített videóval szeretném elérni:

2 megjegyzés:

Szebi írta...

Még aznap vissza tudtál jutni?
Ilyen hóhelyzetben biztos nem indultam volna vidékre vonattal. Nekem vezetnem kellett a legnagyobb hóban, még nem kotorták a 31-es utat, az is egy élmény volt.

Slayer Gothpaladin írta...

Igen, habár vissza már Volánbusszal mentünk Újpest-Városkapuig, az 6 percet késett, utána meg már metróval.