Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Comments on OFF Topic

2009. december 14., hétfő

Törjük meg a csendéletet :)

Khmm... Nos, tartottam egy jó két és fél hetes szünetet a blogolásban, mostanában ugyanis úgy tűnik, mindenki inkább a fórumot választja, így oda mindig felnézek, a Bloggerről viszont gyakorlatilag megfeledkeztem. Most viszont újra írok ide, nehogy valaki azt hitte, vége a blogolásomnak. Lássuk tehát, miből élünk:

-Most a hétvégén először éreztem azt, hogy ténylegesen is hideg van. Ennek oka az, hogy még asszem Csütörtökön jött egy hidegfront, Szombaton meg már havazott... Na gyerekek, felnőttek; itt a tél, most már gyakorlatban is December a December, és nem Áprilisnak tűnik, mint hónap elején!
-OpenBve-hez felkerült a 0.51-es változata a Cinkota-Csömör(-Kistarcsa) HÉV-nek, amit a megszokott (már akinek) oldalról tölthettek le.
-Volt időközben Mikulás is, bár sajnos csak egyetlen csomagot hozott, miközben tavaly még hármat is kaptam... :((( :))) Ez már tényleg gazdasági világválság!
-A héten először láttam olyanokat suliba menet, akik már eltakarják arcukat, így igyekezve elkerülni a sertésinfluenzát, közismert nevén H1N1-et. Ez azért furcsa számomra, mert mára már pont, hogy kezd az ország ebből a vírusból kilábalni, egyre kevesebben kapják meg, s egyre kevesebben gondolnak arra, hogy beoltassák magukat, és mégis csak most bukkantak az ettől félő felnőttek...számomra érthetetlen, miért; ha 2 héttel ezelőtt bukkanak föl, még megérteném (talán) őket, de mára már ennek nincs igazi értelme.
-Öhmm, mi is van még?...Ja, képek, PálIldi ezt kért az előző bejegyzésnél...hmm, mit is tegyek föl?...hát, egyeztetem a blogfejlécképet a fóruméval, aztán még gondolkodom rajta egy kicsit.
Na, akkor mára ennyit.
Megjegyzés küldése