Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. december 14., hétfő

Törjük meg a csendéletet :)

Khmm... Nos, tartottam egy jó két és fél hetes szünetet a blogolásban, mostanában ugyanis úgy tűnik, mindenki inkább a fórumot választja, így oda mindig felnézek, a Bloggerről viszont gyakorlatilag megfeledkeztem. Most viszont újra írok ide, nehogy valaki azt hitte, vége a blogolásomnak. Lássuk tehát, miből élünk:

-Most a hétvégén először éreztem azt, hogy ténylegesen is hideg van. Ennek oka az, hogy még asszem Csütörtökön jött egy hidegfront, Szombaton meg már havazott... Na gyerekek, felnőttek; itt a tél, most már gyakorlatban is December a December, és nem Áprilisnak tűnik, mint hónap elején!
-OpenBve-hez felkerült a 0.51-es változata a Cinkota-Csömör(-Kistarcsa) HÉV-nek, amit a megszokott (már akinek) oldalról tölthettek le.
-Volt időközben Mikulás is, bár sajnos csak egyetlen csomagot hozott, miközben tavaly még hármat is kaptam... :((( :))) Ez már tényleg gazdasági világválság!
-A héten először láttam olyanokat suliba menet, akik már eltakarják arcukat, így igyekezve elkerülni a sertésinfluenzát, közismert nevén H1N1-et. Ez azért furcsa számomra, mert mára már pont, hogy kezd az ország ebből a vírusból kilábalni, egyre kevesebben kapják meg, s egyre kevesebben gondolnak arra, hogy beoltassák magukat, és mégis csak most bukkantak az ettől félő felnőttek...számomra érthetetlen, miért; ha 2 héttel ezelőtt bukkanak föl, még megérteném (talán) őket, de mára már ennek nincs igazi értelme.
-Öhmm, mi is van még?...Ja, képek, PálIldi ezt kért az előző bejegyzésnél...hmm, mit is tegyek föl?...hát, egyeztetem a blogfejlécképet a fóruméval, aztán még gondolkodom rajta egy kicsit.
Na, akkor mára ennyit.

9 megjegyzés:

palildi írta...

Ez igazán klassz blogolás volt tőled gps. Jó hogy nem hagytad végleg abba. Mikulásra már nem kívánhatok neked sok-sok csokit, de karácsonyra olyan meglepetést aminek igazán örülni fogsz azért még kívánhatok (tényleg mit szeretnél?) Holnaptól állítólag itt a nagy hó is, tényleg itt a tél...

Slayer Gothpaladin írta...

1.: Köszi, nem is tervezem egyelőre :)
2.: Mit szeretnék? Hmm... Hácömmm... Talán mindenekelőtt az volna a jó, ha a régebbi notebookomról visszafejthetnénk már végre azokat a BVE-pályákat, képeket, videókat, zenéket, stb...
Amúgy talán egy új notebooknak vagy videokamerának örülnék a legjobban, esetleg egy hangot is felvevő, és belső akkus fényképezőgépnek, abból sem a tizeniksz megapixeles változatoknak, hanem a ma 6-8 MP-esek vmelyikének, elsősorban videórögzítés miatt kéne így is.
3.: Az már Szombaton megjött...

Slayer Gothpaladin írta...

Javítás: "a _maX_ 6-8 MP-esek"*

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
palildi írta...

látom új látogató, de hát egy szót sem értek belőle. Klassz és sajnos elég drága dolgokat szeretnél.... de biztosan hasznos dolgokat tudnál velük csinálni

anny írta...

Jaj-jaj, attól tartok Marci, sajnos nem tud neked hozni a Jézuska ilyen drága ajándékot!
Pedig szeretne...:-(((

A notebook itt van benn nálam, csak haza kéne már cipelni!

Amúgy ki örült a hónak?
Én azért örültem, eszméletlen szép volt első nap, amikor frissen hullott! Most persze már csak a latyakot élvezhetjük...

Ildi, és TE mit szeretnél karácsonyra?
Én azt, hogy a testvérem jól legyen, hogy mindenki jól érezze magát, és hogy felbonthassuk az ünnep örömére azt a méregdrága finom vörösbort, amit Ákos kapott a céges karácsonyukon, és áthozta hozzánk!:-)
És hogy örüljön mindenki az én szerény ajándékaimnak!
Komolyan, tiszta szívből mondom, most már tényleg adni szeretek, nem kapni!
Nálatok lesz igazi élő karácsonyfa?
Nálunk csak fenyőgallyak, na meg Nonó úgyis felállítja a ronda műfenyőnket, ami már hullajtja a műanyag fenyőtűit...:-)

anny írta...

Remélem, ez a "Tony" nevű látogató nem valami álcázott vírus!!!

Ami a h1n1-t illeti, azért még korai az öröm. a vírus mutálódik, és még veszélyesebb lehet, na persze arra már végképp nem hat az oltás...
Viszont azt olvastam most valahol, hogy mindenféle fránya vírus ellen az első 3 napon lehet védekezni, méghozzá hővel: a magas hőmérséklet megöli a bestiákat.
Kád kellemes hőfokú vízbe be kell ülni, és óvatosan forró vizet adagolni a kibírhatóságig, és ebben pácolódni. Aztán meleg ágyba bújni, jól betakarózni, forró teát (esetleg felnőtteknek forralt bort) inni rengeteget, és ezt ismételgetni. A vírus állítólag egy nap alatt eltakarodik!:-)

anny írta...

Tetszik a megjegyzés címe nagyon!:-)))

Slayer Gothpaladin írta...

Nekem ez a Tony a milliónyi blogjának címei alapján gyanúsnak tűnt, így kitöröltem a kommentjét.
@PalIldi: Tudnék JÓVAL drágábbakat is kívánni, de annyira azért nem vagyok telhetetlen, és lehetetlent nem érdemes kívánni...legalábbis én így gondolom.
@Anny: Az eddigi utolsó hsz-edben való említésed nem értem...