Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2016. november 11., péntek

A visszatérés következő nagy lépései: tartalomfrissítés, Viber-csoport és vlog

Sziasztok! Mint az előző posztban ígértem, íme, itt vagyok, ragyogok, mint a fekete szurok. :D Na szóval...

Talán már észrevehettétek, hogy a két November eleji poszt között a blog posztokon kívüli tartalmát felfrissítettem. A nem működő scripteket leszedtem, a könnyedén orvosolható feedeket kijavítottam, ill. a blog fejlécének logóját is egy új képre cseréltem az eddigi OpenBVE-s cinkotai HÉV-esről.

Ez az új fejléckép pedig nem mást ábrázol, mint a Budaörsi út és a Sasadi út kereszteződésénél lévő - azóta egyébként teljesen átépült és immár intermodális célokhoz igazított - kelenföldi csomópont 2013-as megjelenését egy, az akkoriban még meglévő gyalogos felüljáró tetejéről esti kék órás, hosszú záridővel és szűk rekesznyílással készített fotómon, amit néhány hete a DeviantART-felhasználó Rednecked festett meg Canvas alkalmazás segítségével. Köszönetem küldöm ezúton is néki a kiváló festői munkához!

Más. A mai éjjelen vettem azt észre a legnagyobb örömömre, hogy végre Viberen is az itteni régi jó törzsközösség valamennyi tagja (Pál Ildi, Mau Ilike, Szebi, Anny, Sicu Dávid) elérhetővé vált, így most alighanem az lesz részemről a következő lépés a csapat újra összeszedését illetően, hogy Viberen összeállítok velük egy csoportos beszélgetést, ami alighanem a lehető legnagyobb segítséget fogja jelenteni most számomra a Blogger élet feltámasztásában. :)

Ezenfelül videoblogot is terveztem indítani a YouTube-csatornámon, amin belül az egyik legfontosabb rész az élő közvetítések lesznek, aminek megvalósítását már hetek óta tesztelgetem, bár sajnos arra kellett jutnom, hogy a mostani laptopom teljesítménye a jó minőségű élő közvetítéshez sajnos már túl karcsú, így ennek a tényleges beindulásához szükségem lesz egy új asztali számítógéphez, addig legfeljebb csak hagyományos jelleggel tudok ilyen vlog felvételeket közreadni, tehát hogy felveszem a videót, aztán csak a felvétel után teszem közzé. De szóval ez lesz az, amit az élőben közvetítések fel fognak váltani idővel, ami úgy gondolom, hogy nagyon jelentős mértékben meg fogja változtatni az ilyen felvételeket, ugyanis az élő közvetítések alatt figyelni fogom a nézők csevegését, és ha valaki a közvetítés idején belül tesz fel egy olyan kérdést/feltevést, arra igény szerint akár egyből az élő videóban is választ tudok majd adni, tehát alig pár másodperccel a felvetés után, mondhatni azonnali választ kaphat a kérdező, nem kell kivárnia a következő videó feltöltését. Ez pedig alapjaiban változtathatja meg egy ilyen, úgymond kérdezz-felelek típusú vlog lényegét és az élményfaktort is nagymértékben fel tudja dobni. Úgyhogy amint a technikai háttér az új géppel adottá válik, nekilátok, és ezekről a vlogokról itt, a blogomon is tájékoztatást fogok Nektek adni, úgyhogy... Figyeljetek. ;)

Nincsenek megjegyzések: