Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2016. november 16., szerda

Az első 2016-os újpesti hó varázsa

Úgy reggel 8 óra előtt 5-10 perccel lehetett, amikor ma fölébredtem. Ilyenkor hétköznapi szokás szerint első dolgom az volt, hogy kinéztem az ablakon. Valami szokatlanra lettem ekkor figyelmes. Valahogy úgy rémlett a tegnapi időjárás-jelentés alapján, hogy ma délelőtt tiszta idő lesz. Ennek ellenére akkor épp valamilyen csapadékot láttam hullani, amiről elsőre nem tudtam eldönteni, hogy na ez most micsoda is. Eleinte ónos esőre tippeltem, de aztán egy kis gondolkodás során rájöttem, hogy nem, ez havas eső. Hát mondom jól van ám, itt volt két rohadt hideg nap, erre most még ez is...

Pár perccel később azonban azt vettem észre, hogy te, hát ez már havazik, és egyre sűrűbben, egyre intenzívebben! Itt az első hó idén! Na mondom, ennek fele se tréfa, ne habozzunk: azonnal kaptam elő a Panasonic digitális fényképezőgépem, és rohantam is le előbb az erkélyre, majd az ablakhoz, hogy kinyissam és azon keresztül megörökítsem az eleddig soha nem látott, páratlan látványát a szakadó hónak. Jól is tettem, hogy abban a pillanatban ugrottam, ugyanis fél 9 körül el is állt a hóesés és 11 órakor már nyomát sem lehetett látni annak, hogy itten hó is esett ma már.

A testközeli hóesés élményét, varázsát a lehető legjobban azzal tudnám talán érzékeltetni, hogy úgy rohantam ki az erkélyre, hogy összesen volt rajtam egy póló, egy alsógatya, egy pár zokni és a benti papucs. Kész. Se egy kabát, se egy rendes nadrág, se cipő... Kb. a zoknit leszámítva mint aki nyári melegbe készül, holott tudtam nagyon jól, milyen fagyok voltak az elmúlt három éjjel-nappal... bár egyúttal azt is, hogy pont mától kezdve jön az enyhülés, holnaptól ismét érezhetőbben melegebb lesz. Persze az is sokatmondó, hogy ilyen lengén öltözve sem fáztam ma reggel az erkélyen annyira, mint 3 napja Székesfehérváron dupla kabátban, délutáni felhőtlen napsütésben...

Lényeg, ami lényeg: egy rövid ideig tartó, de imádni való látvány volt ez számomra. :)

Valahogy így nézett tehát ki a hóesés az ablakunkból...



...és így az erkélyről.


Nincsenek megjegyzések: