Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. október 8., szerda

Már Skype-on is elérhető vagyok // Now I'm able to be found on Skype too

Üdv néktek! Most már Skype-on is mindenki felvehet Gothpaladinus (mi más) néven! Gyertek és csevegjünk szövegben vagy videóban! // Hello everybody! Now I can also be found on Skype with Gothpaladinus (what else) name! Come and chat by text or video!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha én géphez jutnék otthon.... Máté teljesen kitúr.. esélyem sincs. A munkahelyemen viszont le van tiltva :-((( De amint lehet próbálok valamit csinálni (majd én túrom ki a Mátét, egyenlőre nagyobb vagyok, kilóban mindenképp, ha nem is erősebb
:-)))

Névtelen írta...

Mátét meg uszítsd, hogy jöjjön már ide föl, vagy ha +adod az ő ímélcímét, őt is beraknám ide...

Névtelen írta...

Próbálom, de épp dobálja a vonalzóját mert nem sikerült neki valami amit meg kellett volna csinálnia az iskolába és kezdheti előlröl. Most inkább megyek és sütök egy pár idegnyugtató palacsintát neki. Akkor jövő héten meki?

Névtelen írta...

Pontosan: Október 16. McDonald'sban (legyen mondjuk a Nyugati Pályaudvarnál lévő) kb. 12-15 óra...izé, 18! Mert hiszen látom, hogy a 16. Nektek nem jó...de akkor már jobb a 12-15, hiszen Csütörtökön én is suliban vagyok 12-kor :))) A palancsintánál az, ha ideugrasztod a blogomra, MÉG JOBB módszer!!! XD