Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. október 21., kedd

Őszi szünet - elkezdődött!

Holnap déltől hivatalosan is beköszönt minden iskolásnak és gimnazistáknak a 2008-2009-es tanév "őszi szünet" című évi sulimentes programja (ez de hülyén hangzik már...:-D), amiben...nos, ÉN is részt veszek, tehát ennek vége előtt már otthon is lesz T-Home Happy ADSL havi 3990 HUF-ért, úgyhogy nem menekültök utána előlem egy napra sem, szóval vigyázni XD (ez továbbra is egy smiley, tanulatlan kollégáim!)

Úgyhogy jön egy közel kéthetes lazítás, fellélegzés, és frissen, örömmel fogja mindenki folytatni November 2.-ától a tanévet, de azután is csak kicsit több mint másfél hónapot kell várni, hiszen utána egy újabb hosszú szünet fog következni - a 2008-2009-es évforduló téli szünete...

22 megjegyzés:

Névtelen írta...

GPS hogy te milyen jókedvűen meg optimistán szemléled a világot, öröm olvasni. Pihenj tényleg sokat a szüntetben.

Névtelen írta...

Marci ne fenyegess minket!:-D

Figyelitek, GPS új időszámítást vezet be: otthoni adsl előttit, és utánit...:-)))

Ildi ennek örömére tartok egy kis kvszünetet! Velem tartasz?:-)
Hétvége táján esetleg beugorhatunk hozzátok?

Ilike veled mi újság? Rég nem jelentkeztél, nincs baj?

Névtelen írta...

Persze, várlak benneteket Péntek délelőtt nem jó, mert anyuéknál takarítok :-(( ami tiszta öröm, de egyébként otthon vagyunk, bár egy SMS-t küldjetek előtte.
Ilike tényleg rég jelentkeztél, remélem jól vagy.

Névtelen írta...

Jó, nyomni fogjuk a sms-t!:-)

Névtelen írta...

Jön a 23., brrrrr!!!
Tüntetések főútvonalán lakunk, belváros, Bajcsy-Zsilinszky út, hát, nem vagyok nyugodt egy cseppet sem! megin készíthetem ki a gázálarcokat basszus!:-(((

Remélem, jövő hétfőn rendben le tudunk itt jelentkezni mindannyian, hogy megvagyunk és élünk, áááááááááááá!
Na, megpróbálom elővenni a kincstári pozitív gondolkodásomat, nyugi anny, nyuginyuginyugi
nem minket céloznak a kövekkel meg a gumilövedékekkel!
Pont most olvastam, hogy vmelyik színész árulja a lakását a környékünkön, mert nem akar a tüntetések tűzvonalában élni!

Névtelen írta...

1.: Köszi Ildi :)
2.: De fenyegetlek, örömmel! XD
Ilike a szülinapom érkezésekor döntött úgy, hogy itt hagy minket. Legalábbis én így látom. Biztos
3.: Mobilszám, Ildi? Nem írtad ki, nekem meg asszem nincs meg...
4.: Gázálarcot általában miatta akarsz elõkészíteni, de az minenapos dolog, mint tudod...XD
Jönnek a randalírozók, hurrá! XD
5.: Amúgy eMagyarország pontról írok...:P

Névtelen írta...

Erősen úgy érzem a szmájli dolog :) nekem szólt. Remélem nem lesz TK (tanulatlan kolléga) a nevem. :D De mi az az X ??? XD a D előtt??? :D Mostanában ilyet is láttam: 8) ez egy kerek szem: 8D
:D .

Nagyon jó neked hogy beköszöntött az őszi szünet, tanulj sokat ezalatt!!! :D

Előre félek, hogy nem fogunk tudni menekülni előled, hiszen ADSL nélkül is a körmünkre koppintottál. :D Legalábbis az enyémre. :D
Amúgy Marci, ha lesz ADSL-ed, akkor én is várlak a blogomon, és minden nap kérek ám kommentet, nem menekülsz, nézheted a kajás képeimet. :D hehehe :D :D Talán még kép is van fenn rólam valahol. :D Tudod a nyugdíjas részben kell keresgélned. :D :D :D

Névtelen írta...

Szia Anny, köszönöm kérdésed, eléggé le vagyok terhelve, bár nem akarok panaszkodni, de megteszem. :D A dolgaim mellé nagymamám elesett és eltörte a csuklóját, úgyhogy most még többet vagyok vele, de ha nem írok, akkor is olvasom a blogot.

Olyan kedvesek vagytok hogy kérdezősködtök rólam. :D

GPS, nincs köze a szülinapodhoz, bár valóban észrevehető az egybeesés, de pont így jött össze, sajnálom, ne haragudj/ne haragudjatok!

Névtelen írta...

Hurrá, hogy megvagy Ilike. És nagyon sajnálom az elfoglaltságod okát (és jobbulást a nagyinak) A te blogod címe? Én is megnéznélek. GPS, anny-nak megvan a számom, de azért ideírom: 06 20 42 82 461
Annyira remélem nem lesz semmi komoly 23-án. Én Mátét valahogy itthon tartom (de nem könnyű), de nem lennék nyugodt, ha kószálna a városban. Ezért most épp haragszik rám, de majd megbékél. (Azt mondja kisbabának nézem, hát még az is lehet). Annyira jó lenne ha egyszer és mindenkorra vége lenne a cirkusznak, meg széthúzásnak meg egymás gyalázásának. És ezt mindkét oldalra értem, én már annyira útálom a politikát, hogy az nem is igaz.GPS az tök klassz, hogy lesz otthon neted, de azért remélem fogunk még találkozni élőben is :-))

Névtelen írta...

Jól van Ildi, most már megvan, látom (pontosabban hallom), a vezetékes számunkra küldtél SMS-t, hogy lebetegedtetek, hát jobbulást nektek. Én is meg vagyok fázva, és még náthás is vagyok, "köszönhetõen" a "gyönyörû" idõjárásnak. :-/ Ilike, neked meg örülünk, hogy megvagy, már megijedtünk egy kicsit, hogy elvesztél... Egyébként most Csütörtökig (elõreláthatólag) ne nagyon számítsatok új bejegyzésekre, mert addig naon nincs net számomra, csak most is ezt innét a Moszkva téri eMagyarország pontról írom...

Névtelen írta...

Hát én úgy örülök most mindenkinek!:-)
Ilike, sajnálom a nagymamit, de megvagytok és ez a lényeg!:-)
Ami a blogodat illeti, én is rá fogok járni késő este, ha már nagyon megéhezem, hátha leszokom a valódi evésről egy kicsit a képek nézegetésével!

Ildi, pont én is azt mondtam Marcinak, hogy lőttek e hétvégén a látogatásunknak, mert nagyon benáthásodott, köhög is a fiú, hát akkor először megggyógyulunk, aztán majdcsak kitavaszodik...:-)
Azért csak összehozzuk előbb!

Na ki hiányzik még a csapatból?:-)

Névtelen írta...

Mindenki beteg? Mi történik itt, tessék meggyógyulni!

Jó látni, vagyis olvasni hogy így örültök nekem. :D Nagymamám alakul, bár olyan mint egy kisgyerek, jó lesz ha végre lekerül majd a gipsz.
a blog címe: www.etelital.blogol.hu


Mit csináltok az őszi szünetben?
Ildi te már tudsz vezetékesre is sms-ezni??? :D Nem értem, csak én nem fejlődök??? :D Nem is tudtam hogy lehet vezetékesre is, végem van. :D

Névtelen írta...

Bizony Ilike, lemaradtál, tudományban és egészségtelenségben egyaránt :-P Na, nyomhatod is azt az SMS-t...számunk: +3613028048

Ezt viszont nem a Moszkva térrõl, hanem a Deák Ferenc térrõl rom...XD - és az XD továbbra is egy teljesen normális smiley XD

Névtelen írta...

így jártam. :) küldtem sms-t, kíváncsi vagyok. :D
apámnak olyan a vezetékes telója, hogy alul van egy gomb amin egy levél van. Ezek szerint az az sms miatt van ott????

Névtelen írta...

Bizony, az valszeg az SMS gomb, Ilike, most nem tévedtél...egyébként elvileg 15:33:38-kor küldted ki az SMS-t "Hallo GPS" szövegkezdettel, végighallgattam, sõt NonóManónak is megmutattam, jót nevetett rajta, kérdése csak az, h miért "Hallo"-val és miért nem "Hello"-val kezdted üzeneted...a számodat + elmentettem a mobilomba, legközelebb arról is írok (számom: +36202003053) majd választ! Köszi! GPS / Jareth / SG - Szerda délelõtt Állatkertbe menet elõtt XD

Névtelen írta...

Sziasztok!
Hát én már dolgozom, mert a suli miatt nem igazán merek betegnek lenni otthon. Meg már félig jól is vagyok :-)) Nem vezetékesre küldtem az SMS-t, vagyis nem vettem észre, de ezek szerint mégis ügyes vagyok :-)) . Az a rossz, hogy otthon elromlott ráadásul a netünk, úgy hogy most szenvedés van a fiúk körében (és már megint veszélyben a csillár- a labdától, bár annak már mindegy). Ilike örülök én is a nagymamádnak, GPS és anny majd pótolunk, ha tudunk.

Névtelen írta...

Biztos véletlenül lett halló, vagy tudat alatt a vezetékes telefon miatt írtam ezt? :D Mi az hogy meghallgattad? nem olvasni kell, vagy mi? Amúgy nem vagyok ennyire technikai analfabéta, még a betonkeverőhöz is értek. :D

Milyen volt az állatkert? Írj róla egy bejegyzést.

Névtelen írta...

Ildi: nem is gondoltam volna, hogy véletlenül volt...Ilike: a T-Home vezetékes SMS-szolgáltatása úgy működik, hogy - most jöjjön lépésről lépésre a dolog...
1.: Elküldöd az SMS-t.
2.: Nálunk megcsörren a telefon.
3.: Felvesszük a telefont...
4.: "Üdvözli önt a T-Home vezetékes SMS szolgáltatása"
5.: "Új SMS üzenete érkezett. Az SMS feladója a következő: [telefonszám]"
6.: "Az SMS feladásának időpontja: [nap/óra/perc/másodperc]"
7.: (és ez a lényeg) "Az SMS szövege a következő: [beszédben felolvasva az SMS szövege hangzik]"
8.: "Újra meghallgatás: 2-es gomb. Beállítások: 4-es gomb."

Ez nagyjából így működik nálunk...

Az Állatkertes dolog viszont nem mondhatnám, hogy most annyira jó lett volna, viszont útközben találkoztam 3 oszttársammal a Podmaniczky utcában a 72-es troli megállójában, és egy kicsit beszélgettünk, bár nem sokat. Ők akkor viszont a Vidámparkba mentek... A legjobb az egészben viszont mégis az volt, hogy - mivel már vagy háromnegyed éve nem láttam - végre most volt alkalmam találkozni Sárival, a fél-unokahúgommal, és ő így utólag adta át a születésnapi ajándékomat, ami nem más, mint - tekintve, hogy nagyon szeret sütiket gyártani - egy kenyérszerű süti, amibe "bele lett vésve" a Netidők szó...erről gyorsan gyártok egy fotót, és mindjárt felrakom a képét, illetve elküldöm ugyanezt RP-nak is ;-)

Névtelen írta...

Ja és Ilike: a blogodon a blogom címe egy cseppet tévesen lett beírva; nem kell elé a "www."! Elég csak annyit írni: http://gothpaladinus.blogspot.com
Nem kell http://www.gothpaladinus.blogspot.com!

Névtelen írta...

na Ilike, ezt kapd ki, ne a náthát!:-)))
Most aztán jól ki lettél okítva GPS mester által!
Na persze nekem is új volt a tananyag...
Ildi, majd ha egyszer megegészségesesedünk, majd akkor elmegyünk hozzátok, vagy talákozhatunk a mekibe, jó, bár már lejárt a jegeskávék idénye, sajna, és lehet, hogy már nem lehet kinn ücsörögni a pálmafák, izé napernyők alatt, most éppen zuhog...Itt az ősz, lássuk be tanult és tanulatlan feleim:-)
Ilike, persze neked is szól mindig a mekis felhívás, és Szebi neked is, ha felbukkansz, és persze mindenkinek, aki itt megnyilvánul, szóval szeretettel várunk időnként mindenkit!:-)

Névtelen írta...

...és időnként jön néhány új "fícsőr" is, szal figyelem, jelenlévők ;)

Névtelen írta...

Köszi Anny a mekis meghívást, mostanság nem tudok élni vele, (sajnos), de majd egyszer csatlakozok Marcival