Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. október 30., csütörtök

Néhány új "fícsőr" ;-)

Ezen a napon bevezettem néhány újdonságot a blogon, mint az gondolom egyeseknek már feltűnt.

1.: Látogató-számláló: gondolom, már szinte mindenki látott ilyet, úgyhogy nagyon nincs mit bemutatni rajta...egyszerűen csak mától kezdve számolja, hogy hányan nyitották meg ezt az oldalt (mármint hogy hányan néztek föl a blogomra; az érthetőség kedvéért).

2.: Rendszeres olvasók listája: ide mindenkinek, aki rendszeresen olvassa / írja a blogomat, érdemes lesz belépni, hátha lesz ebben némi meglepetés is!

3.: Első YouTube-videóim: mostantól kezdve mindig fel fogom legalább valamelyik blogomra rakni a feltöltött videóim linkjét, ilyen módon fölraktam a Netidők 13. születésnapjáról szóló videókat is, a YouTube-profilomon ez kezdettől fogva látható ITT, illetve a NIBKO blogon is megnézhető mindkettő videó.

Remélem, elnyeri tetszéseteket ez a néhány újdonság, ha még szeretnétek valamit, csak írjátok nyugodtan meg nekem, aztán vagy úgy fogom találni, hogy ez tényleg kell, vagy úgy, hogy nem...

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nahát ez a döntés hogy tényleg kell vagy sem :D , ember tervez, Isten végez, ez jutott eszembe hihihi. :D

GPS megtiszteltél látogatásoddal az ételek között :D bár kicsit le lettem húzva. :D :D de nem baj, jó pap is holtig tanul, ha már Isten bejátszott, folytatom e bejegyzést vallásos mondásokkal. :D

Névtelen írta...

Értelmes megjegyzések, Ilike...XDXDXD

Névtelen írta...

Foglalkoztatva vagyunk rendesen, csak semmi lazsálás!:-)
Ilike hol vannak a vallásos mondások!
Na mék, megkereslek Ilike az ételek között!:-)

Névtelen írta...

Anny, "egyétek és vegyétek, mert ez az én testem, mely értetek adatik.." vagy mi! :D Szóval "edd és vedd, mert ezek az én kajáim... " :D (vigyázzatok, 15 éven keresztül jártam templomba minden hétvégén, és heti 2 hittan órám volt. :D Mondjuk a tudásomon nem látszik. :) )

Milyen érzés az ADSL???? Nem éreztek folyton vágyat, hogy leüljetek a gép elé? :)

Névtelen írta...

De, Ilike, ha egy órára nem vagyunk gépnél alvást kivéve, akkor már baj van! XD

Névtelen írta...

Ilike, nem találom, hol a link hozzád!
Addig éhezem...:-)

Névtelen írta...

Örülök, hogy már van otthon is net!
GPS, ha tudsz tanácsot adni, összehozhatnál egy olyan jó kis összefoglalót, mint amit puskázás kapcsán írtál: "Hogyan győzzük meg fiunkat, hogy ne üljön állandóan a számítógép előtt..." vagy valami hasonló címűt.
Marci nagyon függő lett. ;-)
Köszi Szebi

Névtelen írta...

Szebi, csak hogy tudd, mert egyszer már le lett írva: a puskázásos bejegyzést NEM ÉN ÍRTAM, hanem Valkó2, és én azt mondom, hogy jobb, ha te is függővé válsz, ha szeretnéd tudni, miért jó ez, kérdezd csak meg a Te Marci7 fiad ;)