Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. október 1., szerda

"Itt Október, itt van újra"

Hellósztok!

Először is hadd kívánjak mindenkinek 'tűrhető' Októbert!

Másodszor, látom, nem sok rendszeres olvasónk tud eléggé jól angolul. Éppen ezért most nekik mutatnék néhány hasznos fordítási oldalt:

Angol-Magyar Online Szótár

SZTAKI Szótár: szotar.sztaki.hu / SZTAKI Dictionary: dict.sztaki.hu

.:: webforditas.hu ::. - Online fordítószolgáltatások - MorphoLogic

Harmadszor: ez az utolsó alkalom, hogy elfogadtam a nyelvnemtudásotokat. Mégegyszer ne lássam azt, hogy ezzel jöttök érvelni, hogy 'jaj, nem tudok angolul'! Nem fogom elfogadni.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Marci!

Aber dann ich wolle auch nicht hören, dass du verstehst gar nix deutsch!!! :)

Kann ich so schreiben, und du möchtest auch eines Wörterbuch? :)

Névtelen írta...

Ilike egyetértek! Én oroszra gondoltam, de rájöttem, hogy úgy sem tudok. Nekem marad a magyar.
Marci a mi korosztályunk oroszul tanult annak idején, vagyis nem tanult, a mai napig el tudom mondani oroszul azt, hogy az osztály létszáma 21 és nem hiányzik senki, meg ha nagyon összesedem magam esetleg azt, hogy táncol a répa meg a mák (ez egy vers volt). Ennyit változott a világ és én már bizony lemaradtam. És nem is hiszem hogy az agykapacitásomba beleférne az,hogy angolul tanuljak. De nem baj, majd csak azt olvasom ami magyarul van :-)) a többit meg kihagyom, csak nehogy szemrehányás legyen belőle.

Névtelen írta...

Akkor legyen orosz, nem bánom, csak azt meg a mi korosztályunk nem tud, úgyhogy ha valamelyikőtök vállalja, hogy megtanít oroszul néhány alapfogalmat, akkor nem lenne baj! :)
De a mai kor angolos és franciás (meg németes), mint tudjátok. Sőt, japán (aminék meg mangák...)!

Névtelen írta...

A japán nyelvet meg lehet tanulni? Nekem hihetetlennek tűnik, hogy valaki érti amit beszélnek :-))

Névtelen írta...

Én meg azt nem tudom, hogyan tudtatok oroszul megtanulni, mert az hasonlóan nehéz nyelv, mint a japán meg a kínai...

Névtelen írta...

Hát tanulni tanultuk, de az én orosz tudásom... Ildihez hasonlóan, tudok hetesjelenteni, meg:
ágá, szkázál rák, i upál vá vódu - igen, mondta a rák, és beleesett a vízbe.
Szóval ha türelmetlen vagy nyelvtudás terén velünk, vedd figyelembe, hogy más generáció vagyunk, és a netes segítséget is csak végső esetben, és nagyon lassan tudjuk használni, egyszerűen nem áll a kezünkre!
Ami nem megy, ne erőltessük!
Azért én mindig elolvasom, amit angolul írsz, de csak mert ott van magyarul is.
Na és te mit tudsz kezdeni Ilike németjével???:-)))

Névtelen írta...

Ilike, Ildike!!!:-)))

Marci azt szeretné, de nagyon, ha a 15. szülinapja - okt. 15. alkalmából gyűlnénk össze!
Mondtam neki, hogy szerintem akkor tartsuk meg köv. pénteken!
Mit szóltok hozzá? nyugati meki? Vagy más?

Névtelen írta...

Nyugati meki teljesen jó.
Tényleg ott van magyarul is :)) akkor jó, nem maradok le semmiről

Névtelen írta...

Szervusztok, én ezt most ki fogom hagyni, remélem nem haragszotok meg, nagyon problémás minden mostanában, időm alig. :(

Névtelen írta...

Ilike, hát kár hogy nem tudsz jönni, jó lett volna beszélgetni egy kicsit, de akkor marad a levelezés :-)) GPS-nek is jó a meki?

Névtelen írta...

Ilike, jaj de kááááár!

Marci, bocsáss meg, félregépeltem a dátumot, okt. 16. a jeles nap!

Ildi, megkérdem ma este a zünneplendőt, jó lesz-e a meki, sztem rá fog bólintani!:-)

Névtelen írta...

Meki? Óh yeah, bingó ötlet! ;-)

Névtelen írta...

Na akkor bingó! Pénteken a Mekiben, este 6-kor!:-)

Ilike nincs nagy baj veled, ugye?

Névtelen írta...

Kedvesek vagytok hogy megértetek, nincs nagy baj velem, csak ebben a hónapban legalább 3 gyereket ünneplünk a családban és én szoktam vállalni a sütést, ezenkívül parkettázni fogjuk a nagyszobát meg festeni, és bevállaltam még 1000 dolgot apunál is, és hát bevallom eléggé fáradt is vagyok ezek miatt. No és a melóhelyemen is összejött minden, meg én is összejöttem magamnak. :D De fogok én még menni majd ígérem!!!! :D

Névtelen írta...

Ilike...megjutalmazhatnál eljövetel helyett azzal is, ha képes lennél belépni, amikor kommentet írsz & a kiküldött meghívót elfogadni!