Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. február 15., vasárnap

Elmaradt a műsor a figyelem hiánya miatt

Kedves mindenki! Senki nem gondolt arra, hogy kéne egy-egy ilyen műsorszervezést támogatni egy-két visszajelzéssel? Pedig mostanáig nagyon sok komment íródott, most meg csak nézek, hogy 0 komment?! Hogy is van ez, érdekelne?! Ne legyetek abban a hitben, hogy "majd a többiek úgyis írnak", mert hogyha mindenki erre gondol, akkor ez lesz az eredménye! És ha ezután valamelyikőtök képes lesz azt kamuzni, hogy "az, hogy mi írunk, az attól függ, hogy én írok-e", mert már két napja senki nem írt semmit, pedig most megint mindennapossá vált számomra a bejegyzésírás, az mehet a nagynénije melegebb éghajlatára. Értve?!

28 megjegyzés:

Névtelen írta...

Há' persze hogy érdekeltek vagyunk az adásban! Ha pontosan előre szólsz nekemkülön, akkor minden erőmmel igyexem képben (hangban) lenni!

palildi írta...

Fú de kíváncsi lennék hol a nagynéni melegebb éghajlata, mert nem is lenne rossz valahol ott lenni. De a viccet félretéve, igazad van Marci, jobban fogok figyelni.
Ildi

palildi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
palildi írta...

Sikerült törölnöm a duplázást :-)) Azért tanulkony vagyok, nem?

ilike írta...

úúúgy szeretnék menni melegebb éghajlatra!!! :D Mondjuk a Kanári- szigetekre. :D

Szebi írta...

Jelentem én egy influenzás kisbeteget ápoltam non-stop!

Névtelen írta...

Na Marci elfogadod mindenkitől az igazolást?
Vagy megyünk mindannyian melegebb éghajlatra?:-)))
Én is benne vagyok!
Szebi ki beteg, Marci vagy Zita?
Jobban van már? Gyógyulást neki mielőbb! Nehogy te is elkapd!
Nálunk most az a műsor, hogy ma kijött a vízszerelő, holnap jönnek és szétkapják a konyhát, csőrepedés, a falat hátul végig ki kell vésni ááááááááááááááá!!!:-(((

Ildi zseni vagy, hogy törölted magad!:-)Most már csak arra lennék kíváncsi, hogyan sikerült dupláznod?:-D

Slayer Gothpaladin írta...

Egyszerű: két vagy több alkalommal nyomott rá a Megjegyzés küldése gombra, emiatt többször ment el. De örülök, hogy a tanulékonyság győzött a duplázás felett!

ilike írta...

Az elmaradhatatlan ironikus vélemény nyilvánítás ritkán marad le a végéről. :D Marci, remélem a politikai pályát szánod magadnak. :D


Én speciel hülyét kapnék most egy csőrepedéstől!!! Nem irigyellek!

palildi írta...

Gondoltam rátok, mert reggel felkeltem és kiderült hogy nincs vizünk. Egy kicsit megijedtem, hogy nálunk van a baj, de felhívtam a vízműveket és kiderült hogy nem, az utcán tört el egy vezeték. A baj csak az volt, hogy nem volt semmi vizünk, de szerencsére találtam két flakon szentkirályi ásványvizet hát azt használtuk mindenre (így mulat egy magyar...) És ha a Marci elküld feltétlenül valami meleg tájra tegye, mert már nagyon fázom mindenhol. És a torkom is fáj, de most nem érek rá beteg lenni, bár lehet hogy most megyek és lefekszem. Anny te szegény jó takarítást. Ilike álmodjuk magunkat valami madárcsicsergős langyos vidékre. Mindenkinek jobbulást aki beteg, aki meg nem vigyázzon magára

Szebi írta...

Anny, Zita a beteg, de úgy tűnik, hogy mégse influenza, hanem megfázás+arcüreggyulladás, ettől függetlenül magas láza volt. (Pénteken a szélben megfázhatott)
Most már jobban van, de egész héten itthon lesz.
Ildi, neked is jobbulást kívánok!

Névtelen írta...

Mindenkinek jobbulást! Zita remélem, már tényleg jól van, az arcüreggyulladás elég komoly dolog, jobb az elején elkapni! Antibiotikumot adtál Szebi?
Ilike bizony hülyét kaptam, nemcsak a csövet cserélik ki, hanem mint kiderült a konvekroroknál a kémyények tele vannak törmelékkel, azért is van víz visszafolyás, nincsenek kibéeleve, most kiszedik majd a törmeléket is, az egész lakásban áll a bál! tegnap du-ra olyanfejgörcsöm lett, hogy majd kinyúltam, nem használt semmiféle fájdalomcsillapító. Hát, legalább remélem egy ideig rendben lesznek a csöveink, csak túl lehetnék már a takarításon...
Most benn vagyok a munkahelyemen, innét legalább valamennyire látom hogy süt a napocska, otthon odaadtam a lakáskulcsot a szerelőknek, úgysem otthon tartom a milliárdos bankbetétünket...;-)

Slayer Gothpaladin írta...

Szebi: és már beszélni is tud a kis (?!) SZita? :)

Szebi írta...

sziasztok! Még mindig nem jött ki az arcüreggyulladásból, köhécsel, orrot fúj, azt hittem hamarabb túljut rajta. Antibiotikumot arcüregre nem szokott adni a doktornő (másra se nagyon): melegíteni kell + hurutoldás + orrfújás.
GPS: Zita még mindig nem beszél olyan jól ahogy szeretném, de alakul a dolog.
Raktam be egy linket a másik topikba, mignon lámpás villamos ügyben.

Névtelen írta...

Az nagyon jó ha megússzátok antibiotikum nélkül! Zita kifújja az orrát szívesen?
Nálunk végeztek a szerelők, most jövök én meg a szemeteskocsi! Holnap lesz a Nagy Takarítás Napja, brrrrrrrrrr!:-(((
Mignon lámpás villamos??? Na ezt meg kell néznem!:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Hát azt el tudom képzelni, hogy nem pont Úgy beszél, mint azt te szeretnéd. XD Én is megyek keresni a villamoslinket, csak azt szeretném tudni, mi itt a "topik". Ez nem fórum, hogy topik legyen, ez blog, ahova Bejegyzések íródnak. Ezt nem kéne összekeverned, Szebi!

Szebi írta...

Zita inkább már unja az orrfújást, amit nem csodálok ennyi idő után!

Névtelen írta...

Arról nem beszélve, hogy az ember orra nem tülök, ami fújásra van, és hajlamos kisebesedni is...:-(((

Szebi saját érdekedben remélem, értve vagy topik ügyben?:-DDD

Szebi írta...

Persze, megértettem! :-)

Névtelen írta...

Szebi akkor jó!:-)
Na és ti többiek, merre széledtetek?
Hahó Ildi, Ilike, ébresztő!!!!
(Du. 13.27 van):-)

palildi írta...

Úgy látszik mindenkit levert az vírus...

ilike írta...

Nyah :D itt vok, hogy tini nyelven írjak. :D Vagy ez már nem divat? :D

Slayer Gothpaladin írta...

De, abszolút divat! :) Ildi: Engem még nem kapott el, haha. :P

Névtelen írta...

Télleg, engem se... nem hijába olvasok én it egyre rá meg rá!:-) Csak ne emlegessük,meg festegessük a falra a zördögöt, mert megjelenik!:-)
Az hiányozna még a téli "örömökhöz"!
Ilike nagyon jól nyomod a tinidumát!!!:-D
De jó, újra örülni a becses és méjen tüzdelt társaságnak!
Szebi megggyógyult már Zita??? Fülecskéje? Elképesztően gyönyörű a királylányos jelmezében!:-)

Szebi írta...

Köszi Anny, meggyógyult Zita! Most anyu influenzás, remélem nem kapom el. A jelmezt alig akarta felvenni a fotózáshoz Zita, valószínűleg már unhatta, mert egy hónapig ebben parádézott itthon.

Névtelen írta...

Jaj de jó Szebi! Akkor má' csak te ne kapd el, minek a', nem jó semmire...:-)
Jó, hogy meg tudtad örökíteni Zitát a jelmezben, mielőtt még végképp ráunt volna!

Szebi írta...

Most meg Marci lett beteg, magas lázzal itthon van. Remélem nem robbanok le hétvégére.

Slayer Gothpaladin írta...

Ha most nem, akkor a következőn fogsz, Szebi, úgyis már csak Neked kell elkapnod, a többi már úgyis elkapta XDXDXD