Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. február 10., kedd

Valko2 megtette a 6ást :D

Na Valkó öcsém, ezt a hirtelen egybegyűlt tömeget Neked köszönhetjük, hadd gratuláljak a hirtelen jött nagy blogolási kedved jutalmához! ;-)

Remélem, hogy legalább tavaszig ki is tart ez a legalább ilyen szintű érdeklődés, és akkor ismét lehet cserébe (!) olyan aktív a blog, mint a "Netidőkben" (2008 nyár); azaz maximum háromnaponta írna valaki ide új bejegyzést!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

mér, még nincs tavasz?:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Hát, amíg ilyen csúfosan ónozik az eső, meg a hólé, addig nincs...:-/

ilike írta...

Nálnuk ma hatalmas hó esett. De sajnos már olvad. :-/

Névtelen írta...

Kár... Láttam a téli fotót a behavazott kerttetkről, álomszép volt! Itt Pesten nem nagyon havazott, az ónos eső meg brrrr!, kutyának sem kell!
De már nem lesz sokáig tél ez biztos. Feltartózhatatlanul jön tavasztündér, jönnek az aluljáróba a hóvirágárusok, én meg majd jól nem veszek tőlük egy nyamvadt csokrot sem, beeeeeeeeeee!:-)

ilike írta...

Itt ma reggel olyan... de olyan történt... vagyis már múlt héten elkezdődött. A melóhelyen, ami innen 5 percre van - :D "nehogymá" emberek közé kelljen mennem :D - szóval múlt méten a melóhelyen kinyitottam az ablakot, erre mit hallok!!! csip-csip-csirip meg minden, de ezek tavaszi madarak voltak :D vagyis akiket télen nem nagyon lehet hallani. El is felejtettem..., majd ma reggel elaludtam, 3/4 7 - kor kitámolyogtam a kávéfőzőhöz, nyitogatom a csipáimat szédült fejjel, erre hallok valami csip-csip aztán rájöttem hogy úgy 150 madár csipog kinn, na mondom ez hiányzott. :D Tudni kell rólam, hogy tizenévesen, mikor hétvégén délig aludtam, de a madarak már hajnali 5-kor csipogtak az ablak előtt (a szülői házban még) kinyitottam az ablakot és kikiabáltam a madaraknak hogy KUSS LEGYEN!!! :D :D :D Amilyen peches vagyok, hetekre odaköltözött még egy harkály is, amelyik a telefonpoznát kopácsolta!!!!!!!! Hát normális???? :D

Anny, a hóvirág nem védett? Nehogy vegyél, mert megbüntetnek!

Valamiről lemaradtam, hogy alig írsz Marci???

Elnézéseteket kérem hogy ilyen ritkán jövök írni, remélem a következő hetekben több dolog is elintéződik.

ilike írta...

Ja, azért írtam az egész történetet, hogy valóban érződik a tavasz, a madarakon lemérhető teljesen. én egyébként tél szerető ember vagyok, mert korán sötétedik és későn világosodik. Ti hogy vagytok ezzel?

Névtelen írta...

Heh én útálom a telet, itt Pesten hiába hózik, csak latyakot látunk belőle... Nekem a tavsz és anyár a kedvencem, alig várom!
Naná vigyázok, dehogy akarok bírságot fizetni!
Épp tegnap mehettem az akácfa u-i békávé irodába, legomboltak rólam 3000 ft-ot, mert Nonó nem vitte magával a bérletét, és az ellenőr csekkolta, hiába könyörgött, nem hagyta futni! De legalább böcsületesen bemondta a nevét a kislányom...:-)
Ilike, én szeretem a dalosmadarakat, sajna szökőévenként egy merészkedikbe az udvarunkba (3emeletes bérház földszintjén lakunk). A szomszédasszonyuk, amikor tavaly fészket rakott egy rigó aközelünkbe és reggel kinyitotta a csőrét, ráordibált, hogy "rohadt rigó, mit rikácsolsz?!"
Lányomékat tavaly (ők kertes házban laknak Dunakeszin)olyan feketerigó látogatta, aki valóságos gregorjózsef volt, igazi áriákat vágott ki gyönyörűen. Komolyan, óriási különbség van a madarak között is énekhangban,tehetségben, jellemben, akárcsak az embeek között! Pintyeink is voltak, és ott is ezt tapasztaltam... Meg volt egy Totyi nevű gerlénk is egy darabig, ő is világbajnok madár volt, szabálysoan szobatiszta volt, miután megmondtuk neki, hogy "tessék biblikébe kakálni!", sajna nem engem imádott, hanem apumat, tudta, mikor fog érkezni, előtte 10 perccel már ott rohangált ugrálva az ajtófélfán, és ahogy belépett, rászállt a vállára, bezzeg az enyémre soha! Szóval szeretem amadarakat, de én is utálom a kalickát. ha tehetném, kivinném szegény kis papsinkat Ausztráliába, dehát magunkat sem tudom...:-(((
Na és persze a macska sem kutya!:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Megoldás: elküldöd a postán egy dobozkában Jauernik Feri címére, ami ugyebár Sydney-ben van, és az pont Ausztrália :-)

Névtelen írta...

Hm hm... Jauernik Feri az én exanégyzeten férjm , vagyis az exem elődje, és valóban Sidney-i(?) őslakos.:-) Nem tudom, mit szólna egy csipogó csomaghoz, de tartok tőle Marci hogy nem engedik föl a göbzire érvényes útlevél és beszállókártya nélkül az ilyen extrém utasokat se...
Érdkes, hogy emlegeted Marci, pont az elmúlt éjszaka álmodtamvele...

Slayer Gothpaladin írta...

Vajon miért is pont vele?

Névtelen írta...

Hoppá fiacskám, azt nem tettem hozzá, hogy elég rossz álom volt...