Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. február 17., kedd

Kisebb csúsztatások a publikálással

Miután ismét újabb pályák építésébe fogtam bele (lásd projektek kiemelt rész), így sajnos nem tudom túl korán publikálni az egyes pályákat. Az objektumkészítés mikéntjét még nem értelmeztem, de amint felfogtam, és elkezdek készíteni objektumokat, azok nélkül már nem fogom felrakni az egyes pályákat, tehát nem lesznek üresek a pályák, azt garantálom!

2 megjegyzés:

Dichmann Netidők Dávid írta...

Kössz hogy megcsinálod de azért ne legyenek kissebb csúsázsok mert a pályát pontosan kell átadni!.Átadás Időpontja 2011.junius 22.Időpont 9:00

Slayer Gothpaladin írta...

Miért pont 9:00? ENNYIRE azért nem kell pontosnak lenni, elég az, hogy Júni. 22.!

Amúgy meg addigra szerintem már OpenBVE-változata is kész lesz a pályának, néhány animált objektummal megrakva! Az eredeti Budapest-Vác már 2010 végére is elkészülhet! Az SE IC viszont azért problémás, mert azt a szakaszt még egyszer sem jártam be, így arról nem garantálható addigra elkészülés, sőt! Azzal kapcsolatban az elkészülés teljesen bizonytalan!