Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. február 3., kedd

Valko2 barátunkra rájött az "írhatnék" + közeledik a 6. vizsga

Tegnap nem kevesebb, mint három bejegyzést írt az egyes blogokba régi barátunk, Valkó Máté, alias Valko2, ezek közül az egyik egy olyan extrém hosszú szöveg lett, ami még az eddigi valószínűleg leghosszabb bejegyzésünknél is hosszabb! :-O Egyszóval Máté bekeményített :)))

A másik, amit szintén meg kívánok említeni, az az, hogy jövő Pénteken következik az immár hatodik ECDL-vizsgánk, történetesen a HTML témából. [Nem tudom, Valkó, te hogy állsz a HTML-lel (vagy ülsz? :-)), de ha azt nem is tudsz még nagyon, akkor akár C#-os parancsokat is írhatsz a NIBKO-ra is, biztos lenne, aki értene hozzá, és kisegítene a problémáidban...] Már kezd nagyon megszokottá válni ez a vizsgasorozat, és bár kezdetben egy kicsit féltem, hogy túl nehéz lenne, mostanra már egy cseppet sem félek egy vizsgától sem, hiszen úgyis mindig van időnk felkészülni mindenre úgy, hogy a végén már kívülről fújunk mindent...Ti, többiek, nem szoktátok a közeletekben lévő velem hasonló korú "kölyköket" rémísztgetni azzal, hogy "hú de nehéz lesz ez a vizsga, hajaj"? Mert ha igen, szerintem csak eleinte érdemes ezzel próbálkozni, az első vizsga után már nem...

De térjünk vissza a tegnapi bejegyzésözönre: a három bejegyzés egyenként a mobilblogon (csak meghívott tagoknak), a Szívatás blogon (ez a leghosszabb paródiaözön), illetve a NIBKO-n (Netidők Baráti Kör Online) található.

Ezzel szeretném mutatni, hogy tényleg ritkaság az, hogy 4-5 napnál ritkábban ne kerülne általam valahová is új bejegyzés!

Ja, és még egy hír a suli felől: az osztályunk immár a korábbi 34 helyett 35 tagos, ugyanis éppen a félévforduló Hétfőn (tehát 8 napja) érkezett közén Dunakesziről egy új lány, Pintér Dóri, róla én személy szerint még nem sokat tudok, amit viszont igen, hogy nagyjából a mi osztályoldalunk főszerkjével, Daniellával nagyjából egymagas, és hogy azért jött el a korábbi gimijéből, mert az ottani osztály a legkevésbé sem volt egységes, és abban a reményben jött át, hogy itt majd olyan helyre kerül, ami neki is jó. Igaz, jövő év elején még kell felvételiznie, mert anélkül jött hozzánk, de egyelőre azt látom, hogy jól meglesz ő is köztünk. Szurkoljunk hát neki :)

27 megjegyzés:

ilike írta...

én szurkolok! :)

Névtelen írta...

Én is szurkolok!
Fiacskám, még mindig furán jön be a kezdő kép vagy mi, biztos Szebi is ezt látja. Végül ráklikkeltem valamire, és akkor végre bejöttek a megjegyzések is, de vmi akkor sem stimmel.
Lám csak Ildi sincs itt...
De jó Ilike, Neked viszont valahogy bejött!

Szebi írta...

Most simán be tudtam lépni!
Remélem az új kislány jól fogja érezni magát köztetek!

valko2 írta...

Bekeménytettem!!! Asszem ha lesz végre valamenniy időm amit nem a programozzással vagy "a versennyel" vagy a Szákszendi evangélikus...stb" oldal szerkesztésével töltöm akkor jön a free-world 2. ;)

ilike írta...

Nekem jól bejött szerencsére. Hogy telik a hétvége??? Mindjárt tavaszi szünet!!! :D

palildi írta...

Sziaszok!
Itt vagyok ám megint :-)) Ilike a hét végén még én is bíztam a tavaszba, de ma nem tudom mi esett a fejemre a munkába menet, de kopogott az biztos. Én tudtam ám, hogy a Marcinak nem lesz gond az ECDL vizsga, mert van érzéke hozzá, de az jó, ha már egyáltalán nem is izgul. Ha valaki úgy jön el a volt osztályától, hogy rossz volt, azt fogadjátok nagy-nagy szeretettel és megértéssel, mert ez bármelyikünkkel előfordulhat és az nagyon jól esik, ha (miután már minden féle rosszat elhiszünk magunkról) valamilyen társaság befogad. Remélem Marci a te osztályod teljesen ilyen. Valko2 keményít is, ha van időd. Milyen az a Szákszendi evangélikus oldal?

Névtelen írta...

Jaj de jó, itt van (szinte) mindenki, örül a lelkem!:-)))
Marcsi (Szebi) szuper, akkor most már együtt a csapat!
Marci, Ildinek nagyon igaza van, nagyon rossz egy új közösségbe belecsöppenni, de ha csak egy olyan valaki van, aki bizalmat szavaz az újonnan jöttre, már nem érzi magát elveszettnek.
Hinnye, a tavasz még sztem is várat magára, eggel esett a hó (nem sok), amikor indultam melózni.
Tegnap mi Nonóval a Margitszigeten jártunk, a Vörösmarty kertmozinál van egy kies hely, oda temettük el szegény kis Citrom nevű hullámos papgájunkat. Szombaton halt meg, én otthon sem voltam, Nonó mesélte, hogy Marci tenyerébe vette, simogatta egy ujjal a hátát, úgy ment el szegény kismadár... Remélem, már a madár paradicsomban röpködhet kedvére, ott biztos nem kalitka várja!

ilike írta...

Szegény madárka! :(

Névtelen írta...

És szegény párja, ő most egyedül maradt! Ma reggel is elkéstem, mert dumáltam meg csiripeltem neki, ne érezze már magát olyan egyedül...

palildi írta...

Anny amint csiripel :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Csip-csirip-Csörcsill! XD
Hát Szákszendről én nem tudlak tudósítani, Ildi, max annyiban, hogy Tatabányától egy kicsit nyugatabbra van, meg hogy Valko2 nincs ott egyedül a netezéssel, de hogy csak ő és az anyja voltak a Magyar Rádió vendégei, abban igen...lásd Netidők archívum 2007 Február.

Slayer Gothpaladin írta...

Apropó, kimaradt még egy-két téma...
1.: Én is nagyon örülök, hogy végre ismét itt van a majdnem komplett blogtársaság, már kezdett egy részetek hiányozni, látom, ismét lett hozzá kedvetek, hogy írjatok, ez motívál engem a bejegyzésírás gyakoriságában, tehát minél többen és minél gyakrabban írtok, annyival nagyobb kedvvel fogok gyakrabban írni!
2.: Szebi és Ildi: szerencsére azt látom, hogy az új leányzó nem érzi köztünk rosszul magát, és most az undok és nyomasztó eső ellenére sincs az osztályban rossz közhangulat, úgyhogy minden rendben, ezt reméltétek, ugye?

valko2 írta...

A szákdzendi evangélikus oldal az igazából egy blog, és a szakszend.lutheran.hur-ról ....átírányítja a szakszendevang.blospot.com-ra. van rajta kb 10 kép, mivel szarok kb az egészre csak azér csináltam h kapjak érte egy notebookot(mondjuk még mindig nem kaptam meg...:(:D)

Névtelen írta...

Mér? Nagyon szépen csiripelek sztem,a madárka is érdeklődéssel figyel félrebillentett fejjel...
Igaz Marci?:-)

Hát minket meg az motivál, ha te írsz megjegyzést!:-D

Hinnye Valkó koma, ez meredek volt, amit írtál, nem gondolod?
Télleg bekeményítettél...:-(
Ennyire hiányzik ez a notebook?

Szebi írta...

Szegény papagáj! Hány évet élt?
Szembe szomszédban a gyerekek tegnap kaptak házi kedvencet: kutyát, aranyos, tényleg szimpi volt. A kutya végigvonyította az éjszakát, hajnali fél hatkor már nem voltam túl barátságos gondolatokkal irányába.

Slayer Gothpaladin írta...

1.: Szebi: Emlékeim szerint nálunk 2,5 évet élt, de ki tudja, előtte mennyi idős volt...
Na és miért is vonyított ENNYI IDEIG az az eb? Eltört a lába? Vagy miben a francban keresett így kifogást?
2.: Aha, Anny, úgy, hogy úgy sandítanak félre, hogy "miket beszél ez az idióta itt?" :P XD

Hát az utóbbi időben nem mintha nagyon írtatok volna ANNAK ELLENÉRE, hogy én írtam, szóval ez nem feltétlenül igaz!

palildi írta...

Jól megnéztem a szakszend.lutheran honlapot, de nem lettem okosabb. Viszont gondolom ha meg lett igérve a notebookot akkor jár neked. A papagájnak meg szép élete lehetett nálatok, de gondolom be kell szerezni egy újat, hogy ne annynak kelljen papagájosodni ... ha még oly ügyes is.A kiskutyák első éjszaka az új gazdájuknál szoktak sírni (hiányzik a mamájuk), de aztán megszeretik az új gazdájukat és akkor már nem. Persze a gyengébb idegzetű gazdák úgy járnak mind én,hogy megszánják a kutyát és jól beengedik a lakásba. Az meg rögtön megvígasztalódik, főleg, ha egész éjszaka simogatva van. Aztán meg a nyakára nő a gazdáinak (mind nekünk a Dugó). De hát ha egyszer befogadtuk úgy kell elviselni amilyen lüke...
Más téma. Tegnap láttátok az új metró bemutatását a hiradóban? Szerintem jól néz ki, bárcsak így maradna és nem tennék tönkre egy-két olyan ember aki nem vigyáz semmire

Névtelen írta...

Hát igen, olyan a kiskutya is, mint a kicsi gyerek, sír egész éjszaka szülei meg jószomszédok legnagyobb örömére...:-)
Az én unokám Simi már kétéves lesz, de azért még rendszersen többször éjszakánként ébresztgeti jó szüleit, had ne unatkozzanak!:-)

Ja Marci, hogy tudok már ilyet kérdezni, mennyire kell egy notebook??? Mint egy falat kenyér, gondolom, csak nem tudom annyira átérezni, ismersz milyen vagyok...:-)
(Na erre mi fog zúdulni szegény fejemre?:-)))

Ildi én annak idején a Pucu cicánkat engedtem ágyközelbe, aztán a végén mindig úgy ébredtem, hogy sálként tekeredett a nyakamon, kár hogy éppen kánikula vót... De sohasem felejtem el, ő is egyenjogú családtag volt!

Szebi ugat-e még a kutyus? Nagyon tetszik az avatárod!!!:-)

Szebi írta...

A kutya kifejezetten nagy termetű, de attól még lehet,hogy kölyök és az anyja után sírt. Ma reggel is 1/2 6-kor ébresztett, de vissza tudtam aludni. Szerencsére Marci, Zita nem ébredt fel rá.
Anyu - aki korán kel, kiment hozzá "beszélgetni", rögtön elhallgatott, szerinte csak társaságra vágyik.
Most biztos beégek, de mi az az avatár, a fénykép?

palildi írta...

Hát én már megkérdeni sem merem mi az az avagár, mert így is eléggé lemadardottnak érzem magam. :)) legalábbi is az ilyesmiben, mert egyébként......

palildi írta...

Főleg, hogy rendesen leírni sem bírom :-))

Névtelen írta...

Na akkor had kérkedjem óriási tudásommal: igen az avatár (avagár:-)) az a pici fénykép!
Huh de okos vagyok, hízik a májam!
Naon köszönömaz elismerő tapsokat!!:-D

Szegény kutyus, tényleg magányos lehet, azért sír...Dunakeszire is, ha kimegyünk, sorba megállunk az úton a házaknál, jónéhány kutyával vagyunk szívélyes viszonyban, rohannak, és boldogan üdvözölnek, mindig kapnak pár jó szót, de majd megszakad a szívem szegényekért. Mondjuk nekik legalább van gazdájuk, azért csak rájuk néznek néha, meg etetik őket, bár némelyiket olyan rossz körülmények között tartják, hogy nem csoda ha szegény állat tök depressziós...:-(

Szebi írta...

Az avatáromon Marci épp boroskólát mixel szomjas anyukájának.
Ilike, Neked tényleg ilyen furcsa kék színű a muffinsütőd, vagy csak a vakutól lett ilyen?
Nem tudod létezik rozsdamentes acél változatban? (Nem bízok a teflonbevonatban)

Névtelen írta...

Nahát Szebi, neked van a legklasszabb mixered!:-) Mellesleg én is szeretem a boroskólát...:-)))
Bizony, eredetiben lenne jó meggusztálni Ilike muffinsütőjét!
De elfogadjuk látatlanban is a megerősítést vagy elvetést, nem vagyunk elvetemültek, hogy rád törjük a házad ajtaját muffinért kajabálva...:-)))

Szebi írta...

Anny, ha kijöttök tavasszal, behűtök egy üveg vörösbort is.
A muffinsütőt azért szeretem, mert nem tudom benne elrontani a sütiket.

Névtelen írta...

Húúúúú de jó lesz!!!:-)))
Na most még egy utsót havazhat, de aztán jöjjön Tavasztündér!
Jól elvagyunk havazva...

Slayer Gothpaladin írta...

Én személy szerint kételkednék, ha valaki azt állítaná, hogy tegnap lett volna az év első felének utolsó hava. Amilyen hideg szelek járnak mostanában, még Márciusban is havazni fog.