Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. január 31., szombat

Ismét csak új logó

Írjatok komit! Hogy tetszik az új bloglogó? Ezt a képet a BVE TrainSim 2.6.3 pályaválasztó ablakáról Print Screen-eltem és mentettem el, most nektek is megmutatom, hogy milyen pályák vannak hozzá építés alatt általam. Ehhez hasonló screenshot-ok Dichmann Netidők Dávid BVE Hírblogján találhatóak, akit érdekel ez az ingyenes, bár zárt forráskódú játék, az keresse fel a BVE Klub-ot további információkért!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy baj, van az új logóval, rajtam ez sem segít. :D :D :D

Tegyél be logónak valami szép tengerparti képet :D vagy őserdei tájat, esetleg virágokat. :D

Slayer Gothpaladin írta...

Na persze... Én meg a virágok! XD Azon csodálkozom, hogy te ezt képes vagy RÓLAM elhinni, már azt hittem, hogy másfél év elég volt arra, hogy ne így ismerj meg, de ezek szerint súlyosan tévedtem és csalódtam...:/

ilike írta...

jajajajj :D Nem is komolyan írtam, így már érthető lesz. :D

Névtelen írta...

Marci Marci, ettől még betehtnél valahova Ilike kedvéért mégis (az enyémről nem beszélek)valami virágszerűt, vagy tengerpartot, vagy legalább egy ősmoszatot, na!:-)

valko2 írta...

háű..t nemtom mér van ott olyan nagy fehérség meg ezek??ez nekem nem nagyon tetszik...

Slayer Gothpaladin írta...

Ilikének ott van(nak) a saját blogja(i), azokkal azt csinál, amit akar, de amíg Ő ide nem ír új _bejegyzést_, addig itt nem lesz virág, vagy tenger!
Valko2: ha te mutatsz nekem egy jobb (vagy legalább ilyen jó) saját pályáról szóló screenshotot, akkor felteszem azt. Addig meg nem tervezek logócserét, max ha kitanultam az objektumkészítést, és sajátokat készítek / rakok be pályába többféle darabot, akkor valszeg cserélek. Addig nem.