Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. január 1., csütörtök

2009 első napja eljött közénk; BÚÉK mindenkinek!

2009.01.01, Csütörtök. Egy újabb évet hagytunk magunk mögött. Az elmúlt évben bizony rengeteg dolog történt, velünk és a világgal egyaránt. Például a világ egy óriási gazdasági válságba zuhant. Mi az elmúlt évben kezdtünk el rendszeresen netezni, és idén indult be a rádiónk is a SHOUTcast-on. Én tavaly találkoztam először a Netidők Asztaltársaságával. A Netidőknek pedig ez az első olyan éve, amikor már nincs Csüti-Csati, és egész évben egy élő adása nem készülhetett. A mai nap viszont Csütörtök, így ma következhet nekik újabb felvételük. Én ma is benyomtam a rádiót déltől. Nálam most a Rádió Q 99.5 hallható. Éppen a hírek mennek. Közben én a Coldplay vs The Temptations - Papa was a Clock című szám MP3-mas változatát kerestem, de csak az MR-2 Petőfi-féle angol változatára akadtam rá sikeresen. Ha valakinek itt az olvasók közül megvan a szám, az Google Talk-on vagy Skype-on átküldhetné az eredeti számot (mindkettőn Gothpaladinus néven találhattok meg)! Ezenkívül Szebit és Ilcsit kérdezném most meg affelől, hogy Gmail-re miért nem mentetek föl az elmúlt egy-két hónapban? Merthogy én mindkettőtöket fölvettem Google Talk-on, de egyikőtök sem igazolt még vissza...Ilike, főleg te vagy kérdéses, mert Szebi nem is szokott rendszeresen erre járni, Te viszont igen...légy oly jó, lépj be egyszer az IlcsiMauterer neveddel Gmail-re, és a csevegés menüpontnál igazolj már vissza...Ildi is tudta, Milleremil, ÁkosSKA is, te is tudhatnád...!

De ugorjunk vissza az Újév témára. Most tehát kívánok mindenkinek Blogtok (Boldog), Internetben, Google-ben, Játékokban és Szórakozásban Gazdag Új Évet 2009-re is, és kívánom, hogy hasonló lelkesedéssel folytassa a blogéletet minden olvasóm, mint 2008-ban is, tehát idén nincs világvége, maximum világgazdaságilag, az Internet viszont tovább él és virul, mint anno az általam ki nem próbált CompuServe 10 éve, és a Netidőknek 10 éve volt Szilveszterkor egy speciálisan kialakított műsora, ami a műsornak szintén egy történelmi emlék, javasolnám mindenkinek, hogy hallgassátok meg azt is, amint a műsorvezető, Szilágyi Árpád (RP) egyből táltossá válik, és ahogyan farkasvonyítások és szélsuhogás közben meghirdeti a digitális jövőt az erre szomjazó pogányoknak; hozzáteszem, hogy ez ráadásul még csak az első 5 perc, ami utána jön, az se semmi; álhírekkel és végig bulis hangulattal teli a műsor! Ezt a műsort a http://netidok.hu/1998.shtml oldalán lehet megtalálni, és meghallgatni! Az én saját rádióm helye jelenleg a http://yp.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=723521&file=filename.pls címen lehet meghallgatni, vagy ha úgy jobb, akkor a http://yp.shoutcast.com/directory/?s=Gothpaladinus címet adom meg, és ott a Tune In menüpontnál lehet beüzemelni a Winampot, vagy a RealPlayert! 

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jelöltelek, bár nem tudom ez most mit jelent. Olyan mint a skype???

Névtelen írta...

Hasonló; ez csak és kizárólag Gmail-felhasználók számára elérhető internetes telefonálásra és csetelésre készült, bár a telefonálás csak a Google Talk telepítése esetén lehetséges, Gmail-ből csak csetelni lehet! Ezen, ha gyakran feljössz, bármikor tudunk egymással csetelni, és természetesen Ildivel is ugyanígy!

Névtelen írta...

Látom már csak 355 nap van Karácsonyig, és 362 2010-ig. :D

Névtelen írta...

Aha, igaz, jobb lesz, ha Decemberig leveszem ezt a két objektumot :-)))

Névtelen írta...

Szerintem most már ne vedd le, mindjárt itt vannak. :D

Névtelen írta...

Egye fene, mégsem veszem le. :D

Névtelen írta...

Hajjaj, már most kezdhetem gyűjteni a köv karácsonyra a zajándékokat!:-)
Marci egyszer a végtelen mondataiddal fogsz bekerülni a lexikonyba!:-)))

BÚÉK mindenkinek!