Blogszabályzat
Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.
Gothpaladinus videói
- BKV 224-es busz Pesterzsébeten: AE-LD-565 (2025.03.25) - 3/30/2025 - Marcell Márton Gál
- MÁV H8-as HÉV (Szentjakab - Erzsébet park): 918 (2025.03.24) - 3/30/2025 - Marcell Márton Gál
- BKV 75-ös trolibusz (Dózsa György út - Hősök tere): 236 (2025.03.20) - 3/30/2025 - Marcell Márton Gál
- Light Art Museum Budapest (2023.07.29, 2023.11.12, 2024.08.07) - 3/29/2025 - Marcell Márton Gál
- Tarlós István főpolgármester átadja az 1-es villamos újbudai szakaszát (2015.03.20) - 3/20/2025 - Marcell Márton Gál
Honnét látogattak?
Kategorizált topikok // Categorised topics
Comments on OFF Topic
- Ja! Arról nem tudtam, hogy Balcsiztok a közeljövőb... - 6/7/2009 - Slayer Gothpaladin
- Köszi Marci, rendes tőled, hogy írtál volna... An... - 6/6/2009 - Szebi
- @Szebi: na, én - ha most nem írsz - már SMS-írásba... - 6/5/2009 - Slayer Gothpaladin
- Jaj, szegénykém, el tudom képzelni, milyen fáradt ... - 6/5/2009 - anny
- Sziasztok! Én se jutok gépközelbe amióta Zita nin... - 6/4/2009 - Szebi
2009. január 18., vasárnap
Budapest - Vác személyvonat
Tegnap délelőtt ismét egy új pályába fogtam bele. A magyar Zusi-pálya mintájára én is elkezdtem a Budapest - Vác útvonalat építeni. A SE IC vonal építése jelenleg szünetel, most az időmet az új vonalra fordítottam. Az eddig elkészült pályaszakasz Budapest-Nyugati pu - Rákospalota-Újpest, de ezt nem fog sokáig tartani elkészíteni, mint az SE IC-t. Ez a pálya ráadásul biztosan sokkalta inkább fogja a valóságot tükrözni, mint az SE IC, mivel ezt a pályaszakaszt már több mint tíz éve ismerem, sokszor jártam végig, míg az SE IC vonalát nem ismerem Zuglótól végig, így az inkább csak egy fiktív szakasz lesz szintén a megvalósítást tekintve, meg az is benne van a zsákban, hogy az SE IC teljes vonala Záhonyig 336 km, én azonban csak 100 km-esre csináltam meg az egész szakaszt...a Budapest - Vác viszont igencsak reális megvalósítású lesz, mind a távokban, mind a menetrendben egyaránt, és természetesen a V43 lesz az alapszerelvénye, én azonban az MX / A HÉV szerelvénnyel kezdtem tesztelni, mivel a V43-at és a V63-at még csak ma telepítettem föl, így az MX / A is alapszerelvény lesz a route-fájlcsomagban elkészülése után.
Címkék:
Project,
Routes // Pályák,
SE IC,
Trains // Szerelvények
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése