Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. január 18., vasárnap

Budapest - Vác személyvonat

Tegnap délelőtt ismét egy új pályába fogtam bele. A magyar Zusi-pálya mintájára én is elkezdtem a Budapest - Vác útvonalat építeni. A SE IC vonal építése jelenleg szünetel, most az időmet az új vonalra fordítottam. Az eddig elkészült pályaszakasz Budapest-Nyugati pu - Rákospalota-Újpest, de ezt nem fog sokáig tartani elkészíteni, mint az SE IC-t. Ez a pálya ráadásul biztosan sokkalta inkább fogja a valóságot tükrözni, mint az SE IC, mivel ezt a pályaszakaszt már több mint tíz éve ismerem, sokszor jártam végig, míg az SE IC vonalát nem ismerem Zuglótól végig, így az inkább csak egy fiktív szakasz lesz szintén a megvalósítást tekintve, meg az is benne van a zsákban, hogy az SE IC teljes vonala Záhonyig 336 km, én azonban csak 100 km-esre csináltam meg az egész szakaszt...a Budapest - Vác viszont igencsak reális megvalósítású lesz, mind a távokban, mind a menetrendben egyaránt, és természetesen a V43 lesz az alapszerelvénye, én azonban az MX / A HÉV szerelvénnyel kezdtem tesztelni, mivel a V43-at és a V63-at még csak ma telepítettem föl, így az MX / A is alapszerelvény lesz a route-fájlcsomagban elkészülése után.

Nincsenek megjegyzések: