Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. január 16., péntek

Osztályunk főoldala

Egyik osztálytársam, Jeli Daniella készítette már tavaly el az akkor osztálya oldalát G-Portál-on, ami tanévkezdet után a mi osztályunk főoldalává vált. Nagyon sok fotó van fönt, többféle írási lehetőség is, én is beálltam a portál tagjai közé. A megújult oldal ITT található, érdemes megnéznetek, legalább immár nem csak engem, hanem az osztályomat is megismerhetitek ezen az oldalon, illetve még az is látható rajta, hogy a tanévnek milyen főbb állomásai vannak, és mikor / mettől meddig!

28 megjegyzés:

Névtelen írta...

OK meg fogom nézni!

Névtelen írta...

Na igen, de mikor?

Névtelen írta...

most!:-)

Névtelen írta...

Helyes! :)
Többiek: Ilike, Ildi, Szebi; mikor jöttök komizni?

Névtelen írta...

Télleg mikor?

Névtelen írta...

ööö... itt vagyok, és többször próbáltam feljönni ide de nem sikerült, nem hozta be az oldalt. Ránéztem az osztály blogra, de még nem volt időm alaposan.

Slayer Gothpaladin írta...

Hát azt az oldalt én bárminek mondhatnám, csak blognak nem...
Az oldal elérési lehetőségei azért ingadoztak, mert egyszer véletlenül letöröltem a blogomat, miközben nem ezt, hanem a nem használt BVE Klub blogot akartam eltávolítani, de mellényomtam, így ugrott minden JavaScript, rendszeres olvasók listája (ezt megkérhetném, hogy visszanyomjátok? Köszi!), a számlálót meg nem tudtam visszaállítani, úgyhogy kinézek egy Domino Counters-t, és úgy figyelem tovább e listát, a korábbi ~1600-as számtól folytatva...

Névtelen írta...

Hajjaj, mennyi baj származik belőle, ha egyszer félrelép az ember...:-)))

palildi írta...

MIndenkinek szia, végre van időm írni. Marci így sokkal jobban néz ki a blogod kinézete, mert nekem a fekete háttér egy picit szomorú volt. Szóval most már vagyok megszabadulni sem tudtok tőlem :-))
Ildi

palildi írta...

Szóval ahogy ígértem mostanában sűrűbben fogok írni. Ilike hogy vagy? GPS hogy lehet csengőhangnak betenni azt a dalt, amit kaptam tőled? Megcsinálod majd nekem legközelebb?
Ildi

Névtelen írta...

Na ma este abajgatni fogom Marcit csengőhang meg egyebek ügyben. Nem ér, hogy így eltűnik...

Ilike télleg hol vagy?
Vasárnap elvonatoztunk Vörösvár előtt, és rád gondoltunk Marcival.
Pázmáneumnál szálltunk le, a campus mögött lakik egyik barátnőm. Ők saját családi házban laknak, de lemntünk sétálni és megmutatta, milyenlakópark épült mellettük, még vannak szabad lakások. Álmodoztunk, milyen jó lenne kiköltözni, mennyire más lenne ott élnünk, ahol a hegyekre látnánk ki, beszívható a levegő, de otthon este Nonó megvétózta, hogyutálja atermészetet, ő csak városban szeret élni, esze ágában nem lenne vonatozni..:-(((
Mondjuk télleg túl messze van ahhoz, hogy naponta ingázzunk, de ha nem számítana a távolság...
Mindegy, csak megvegye a befektető a házat, majd akkor ráérünk hajbakapni azon, hova költözzünk, de lehet hogy füstbe megy az egész, és elállnak a megvételtől.:-(((

palildi írta...

Úgy látom a Marci is eltünt :-(( Szerettem volna megnézni az osztályának a fényképeit, de regisztráltatni kellen magamat, azt meg nem akartam, mert hát nem vagyok sem anyuka, sem rokon...
Nem baj Anny majd jól elbeszélgetünk..

Névtelen írta...

Hát ez az, hogy Marcit is vissza kellene csalogatni valahogy!
Ilikével mi lehet? Ha lesz egy kis időm, megnézem az étel-italon, úgyis jól jön majd a párizsis zsömléhet egy kis fatörzs!:-)
Ildi, mi van avizsgáddal, átengedtek?
Megyünk szombaton tornázni?

Ilike! Légyszi gyere vissza!!! Hiányzol!

palildi írta...

http://automenedzser.hu/hirek/20090128_alstom_metropolis_m2.aspx

Láttad már Marci?

Slayer Gothpaladin írta...

Ildi, a link, amit ideraktál, nem fért ki, így nem tudom megnyitni!
Hmm, egyszer már ideírtam Anny kommentje előtt, hogy ha följössz Google Talk-ra v Skype-ra, v követekző találkakor megírom/mondom a csengőhanváltás módját, de úgy tűnik, a Blogger nem kívnánta berakni ide, amit írtam, pedig elküdtem, és nem írt ki hibát...

palildi írta...

A mai metróban is benne van az új két metró szerelvény, annak a képét szerettem volna megküldeni, de nem teljesen sikerült :-((
Mikortól állítják be az új kocsikat?

Névtelen írta...

Hűha, látom én is a Metropolban(!) (csak azért írom így, nehogy GPS a fejünkre koppintson Ildi!:-))a francia kocsikat! Látszatra nem sokban különböznek a régiektől, de majd meglátjuk élőben.

Slayer Gothpaladin írta...

A régieket a Ganz Hunslet G2-kre érted? Ja és Ildi: az jság neve Met-ro-pol! Érted? Metropol! Ezt tanuljátok már meg!!!

Névtelen írta...

Na mondtam, hogy lesz kapsz neked Ildi a -pol elhagyása miatt!:-)))
Egyébként rosszul néztem meg, a francia kocsi szebbnek látszik, de kérdés milyen belül, nincs-e büdös műanyag szaga, mint a kombinéknak meg az új troliknak. Nyáron halál büdös mindegyik sajna! A régiek sem ibolya illatúak, de kifejezetetten hányás szagúak az újak...:-(((

Szebi írta...

Sziasztok!

Én is itt vagyok. Mindjárt felnézek az osztályoldalra, kíváncsi vagyok rá.
Az én fiatalságomban - valahol a júra és triász időszak között - volt egy szép könyvünk, osztálykrónika néven futott. Én voltam az osztálykrónikás. Benne dokumentáltam kirándulásokat, fontos iskolai megmozdulásokat, évfordulókról (nov.7,ápr.4) megemlékeztem, képeket ragasztgattam bele. Évente verseny volt, melyik osztályé a legszebb.
Elég nagy különbség a jelenhez képest.

Szebi írta...

Jó kis csapat lehet! 34 fő, nem kevés! Mondjuk a volt szakközepes osztályomat létszámban nem tudjátok überelni, 38-an voltunk és senki se morzsolódott le a négy év alatt.

A Love tesztet nem igazán értem. (pszt! megcsináltam titokban)
Fiú+lány = calculate 16,5% Ez vajon mi?

U.i. Nem is tudtam, hogy szemüveget is hordasz néha.

Slayer Gothpaladin írta...

"Nem is tudtam, hogy szemüveget is hordasz néha."
Mostanában inkább mindig, kivételes csak, ha nem...
"A régiek sem ibolya illatúak"
Már kérdeztem, hogy az EvXYZ-kre érted a régieket, vagy a Ganz Hunslet G2-kre, aminek jelenlétét én még nem érhettem meg (ez futott 1983-1990 között az M3 metrón, piros-fehér színben pompázva)?

Slayer Gothpaladin írta...

Ja, még hozzáteszek pár sort Szebi írásaihoz:

"Én voltam az osztálykrónikás."

Mostanában bezzeg olyan ritkán jársz erre, a fiad meg még ritkábban...:(

"Fiú+lány = calculate 16,5% Ez vajon mi?"

Fogalmam sincs, lévén nem én vagyok az oldalszerkesztő. A "főszerkesztő" viszont mostanában nagyon betegeskedik, már vagy két hete nem jött suliba, pedig rá nem az a jellemző, hogy nem szokott bejárni...De majd utánanézek.

Szebi írta...

Szia GPS!

Bocsi, tényleg el voltam havazva januárban, most már jobban ráérek. Marcinak meg "felnőttesek" a témák, ha belegondolsz ő még csak most tanul írni-olvasni.
De ha valamilyen jó BKV-közlekedéses témát felraksz, felterelem őt az oldaladra! :-)

Az "ibolyás" dolgot Anny írta!

Névtelen írta...

Marcsi (Szebi) de jó hogy itt jártál!
remélem, újra fel tudsz jönni, és akkor már rendszeresen.
Még hogy júra meg triász!
Akkor én meg pre kréta vagyok...:-)))

Szebi írta...

Naná, már itt is vagyok!
GPS, neked meg üzenem,hogy Marcim mostanában a mignon lámpás villamosokért rajong, nem tudom neked mond-e ez valamit, te is jól ismered a várost és a járatokat!
Ja, és a képernyővédőmön is egy mignon lámpa + leszállásjelző van egy hónapja

Slayer Gothpaladin írta...

"Mignon lámpa"??? Ez aztán az ízes kérdés :) , de van egy sejtelmem, miszerint ezek vagy a Tátra T5C5-ök (2-4 kocsis villamosok, elsősorban az 1-es, a 12-es, 14-es, 18-as, 59-es illetve 61-es villamosok vonalain járnak), vagy a TGW6000 típusúak (3-as, 28-as, 42-es, 50-es, 52-es, 62-es, 69-es villamosok útvonalán viszik az utasokat), amik átfestve és korszerűsítve ugyan, de Szegeden és emlékeim szerint Graz-ban is járnak. Egy kép a villamosról nincs? Linkelj már be egyet, érdekelne, hogy melyik típus ez!

Szebi írta...

GPS, Marci üdvözöl. A mignon lámpás villamos a 41-es vonalán jár, néha a 47-esen is ki lehet fogni.
Megpróbálom belinkelni, van kép a lámpáról is.
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://petipage.cjb.hu/villamosok/41/kepek03/17.JPG&imgrefurl=http://petipage.cjb.hu/villamosok/41/part3.html&usg=__v0azJbDcQaPltsdgnKox8ihhzxg=&h=450&w=600&sz=81&hl=hu&start=29&sig2=59PcpHQAusmJXT3on2gOjw&um=1&tbnid=d_MPQ5W33rYysM:&tbnh=101&tbnw=135&ei=OHKcSaviI9OR_gbXm-2ECg&prev=/images%3Fq%3D41-es%2Bvillamos%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26hs%3DvUt%26sa%3DN