Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. január 12., hétfő

SE IC - hamarosan kész lesz az alappálya

Mostanában igen sok időt fordítottam a Super Express InterCity vonal készítésére, immár leginkább csak a Budapest-Nyugati pu - Püspökladány szakaszon kell a kitérőket és a plusz vágányokat elkészítenem, a Püspökladány - Záhony részen már azzal is készen vagyok! Hétvégére ha tovvábra is ilyen ütemben tudom készíteni a pályát, akkor valószínűleg el is készülök vele! Egy bajt láttam csak a pályával mostanában: a menetrendről lelóg Csop és Uzshorod, annyira eltúloztam a megállók felsorolását - úgy, hogy minden egyes városra csak egyetlen állomás jutott, ahol gyorsvonat is megáll, pl. Debrecenbe is csak egyet raktam, és Ceglédbercel is kimaradt! Majd kitalálok valamit arra, hogy mely megállókat távolítsam belőle el, és hogy csak a helyük maradjon ott, ahol van!

4 megjegyzés:

Dichmann Netidők Dávid írta...

Nagyon várom kösze cépen marc

Slayer Gothpaladin írta...

Szívesen, még várni kell rá egy kicsit, de hamarosan kész lesz!

Anny írta...

Szép munka!:-)
anny

Slayer Gothpaladin írta...

Kösz, de csak ennyit írsz?! Írjál már többet is!