Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. január 2., péntek

Helló, Nonómanó vagyok, írtam ide már pár komit, meg van saját blogom is (http://www.nonomano.blogspot.com), tehát azért ismerhettek... :)
Viszont a Marci blogján (aki a bátyám) ez az első bejegyzésem. Majd ha történik velem vmi nagyon jó, vagy fontos, akkor fogok ide írni, és azért nem a saját blogomra, mert azt valahogy nem olvassa senki, és bevallom, nem is szeretem igazán. 
2009 van! Idén töltöm be a 14. évemet, és így már lehet személyim! :) Örülnék, ha lenne...
Pár szót még mondok magamról; szeretek gépezni, olvasni, lovagolni, bulizni, szeretem az ínyenc kajákat(de azért a hamburgert, meg az efféle általános étkeket is szívesen megeszem:)), szeretem a Beugrót ( m1, péntek 21 h), szeretek emberek között lenni, és nagyon szeretem az állatokat.
De még egy regényt írhatnék ide arról, hogy mit szeretek, és mit nem, viszont regényt írni nem kívánok, tehát itt most -nyissz!- elvágom.
Találkozunk a legközelebbi bejegyzésemben. Sziasztok!

U.I.: Ilike blogját, az etelital.blogol.hu-t mindenkinek ajánlom, vagyis majdnem mindenkinek, mert annak nem, aki éhes. Ugyanis tele van guszta és finom ételek képeivel, amiktől annak is csorogni fog a nyála, aki nem éhes.
Na, ennyit írtam. Pá!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Van valami oka, hogy örülsz a személyinek? :)

Névtelen írta...

Biztosan...büszke lesz rá ;-)

Névtelen írta...

Szia NONOMANO. Örülök, hogy te is írtál. Jól vagy már? Marci írta, hogy mindenki otthon maradt. Ebben a hidegben jobb is. Akartam már kérdezni,mi lett annak a könynek a vége amit nyáron olvastál, mikor a mekiben voltunk? Amit meséltél a történetről tetszett....

Névtelen írta...

Nos, ehhez inkább én no comment, ha idejön NonóManó, megmondom neki, hogy feleljen, természetesen az ő nevéről!

Névtelen írta...

Szegény Nonócskám! Csak fotóról imseri pl a fatörzset, merthogy én egy ilyet akkor sem tudnék elkészíteni, ha az életem múlna rajta...:-)

Névtelen írta...

Dehogynem, ha egy kicsit megerőltetnéd magad egyik hétvégén, akkor tuti tudnánk!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Na **fáziskésés** , sziasztok,válaszolok, egy kommentben mindenkinek.
1., A személyinek MÁR nem örülök, akkor még úgy gondoltam, hú de nagy leszek tőle!! :)) Már nem, bár még mindig nincs.
2., Most már abszolúte jól vagyok, bár így hónapokkal később ajánlott is!XD
A könyv vége az lett, hogy a könyves gyilkos szembe találja magát a nyomozóval és elszántan egymás szemébe néznek.:)))) (ugyanis ez egy többrészes sorozat :D)
3., Anyuci, ettem már fatörzstortát az életemben! :D De persze nem otthon..

anny írta...

Csak nem titokban beugrottál Ilikéhez egy fatörzsre?
:-)
Kislyányom, ne reménykedj, anya nem tud fatörzset készíteni, sajna!
Max a kavart süteményekhez merek hozzákezdeni, na meg a gyümölcsös morzsához...:-(((