Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. február 13., péntek

Google Fordító magyarul!

Nahát, nahát. Google kezd honosodni... A Google Hírek után immár a Google Translate is elérhető magyarul. Na, manapság, aki az én blogom bejegyzéseit kívánja honosítani, annak már nem lesz nehéz dolga :)

Más: éppen most zárjuk le PálIldivel a mostani találkát az Arany János utca, Burger Kingben, ezt is onnét írom.
Szombaton (azaz holnap) ugyanitt jön ismét az Ingyenkorrep, és a Netrádió!!!

Kiegészítés 00:30-kor: délelőtt még csevegek Gerivel és ÁkosSKÁ-val (vele akár most is lehet), aztán 11 óra tájt a Burger Kingből indul az újabb Winamp-adás, Korrep Rádió néven, úgyhogy aki ide délután kb 2-ig felkukkant, annak adás alatt Google Talk-on illetve Skype-on az adás linkje lesz látható, tehát kattanjatok ránk!

Változás Vasárnap 12:45-kor: a Burger King helyett Piliscsabán leszünk ákosSKÁ-éknál, de nem 2-ig, hanem 3-tól egészen este 8-ig elérhetők leszünk, és megpróbáljuk az ottani routert úgy átkonfigurálni, hogy ne blokkolja a SHOUTcast-ot, hogy onnét is lehessen nyomatni a Korrep Rádiót, és reméljük, hogy lesznek hallgatóink!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Oké oké, én szívesen belehallgattam vóna...
A google fordaító tééeg jobb egy fokkal, mint atöbbi, legalábbis ezt olvastam róla. De egyébként irtó viccesek a nyersfordítások, biztos már van erről a neten is görbetükör!
Ilike az avatárod avarkori türkiz ősmagyar övcsatra emlékeztet...
Lehet, hogy nem is muffinsütő???:-)

ilike írta...

:D ez jó, avarkori türkiz... :D

én a webforditást szoktam használni, legalábbis eddig az ment.

Névtelen írta...

Yesz, ha rossz akedve, olvasson webfordítást!:-)
Azér remélem a muffin nem avarkori...:-D

ilike írta...

Neeem, az egyébként dió és mogyoró benne, muffint még soha életemben nem sütöttem! Erre öntöttem a folyékony milkát, és extra diós és mogyoró csokit készítettem.
Ezen kívül mini pizzát szoktam még sütni a muffinsütőben. :D

Ha van jó muffin recepted, megcsinálom. :D

Névtelen írta...

Nincs, de sütöttünk már 2x crumbl-t. Morzsát. Igaz, ahhoz nem muffin sütő kell, én tortaformában csináltam. Kivajazott formába le kell rakni apróra vágott gyümülcsöt, lehet bármi, lecsurgatott befőtt is. Lisztet összegyúrni elég nagy mennyiségű vajjal, csepp sóval, barna cukorral, és máris rá lehet morzsolni a gyümire. Mehet bele esetleg kicsi dió, fahéj, vagy amit akarsz!:-) Tolhatod be a sütőbe, aztán az arcotokba!:-)
Jó, mert ezt még a hozzám hasonló fakezű ügyetlen tehetetlen szerencsétlenek is meg tudják sütni. Finom! Ja és ezt nem lehet szeletelni, hanem morzsalékos lesz, tálkából lehet kanállal nyammogni. Nonónak nagyon ízlik, Marci viszont nem eszik belőle...:-(((