Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. július 14., kedd

2-es vonal 0.3.1

Ahogy a tegnapi screenshotokon is azt látni lehetett, a fák elrendezésével kapcsolatban valamit nagyon elszúrtam, mert a fák fele - amit eredetileg a síntől balra akartam lerakni - jobbról belelógott a sínbe, és eltakarta, így most ezt sikeresen végigjavítgattam, azután át is ment a teszten, most már korrekt helyre kerültek a bal oldalra tervezett fák. Emellett Óbuda felvételi épületét meg pont rosszul forgattam el, +90 fok helyett -90 fok kellett volna, mert így pont "hátat fordított" az állomásnak, most ezt is kijavítottam benne. A tegnapi screenshottal nyugodtan összehasonlíthatjátok a mait, ami itt látható:

81-7172M-es Vizipók érkezik Piliscsaba állomásra. Fotósunk a vonat fülkéjéből tudta 2009. Július 14-én 11:30-kor lekapni a nem mindennapi menetet.

6 megjegyzés:

anny írta...

Nagyon tetszik, egyet nem értek, a sínekre én nem így emlékszem: egyrészt sztem nincs kerítés, másrészt csak egy vágány van ott, itt meg mintha kettő lenne, vagy rosszul látok, mint mindig? :-)

Slayer Gothpaladin írta...

1.: Igenis van kerítés a sínek között,
2.: 4 vágányos Piliscsaba, szerintem Pázmáneummal vagy Klotildligettel kevered, ott van csak 1 vágány,
3.: és még rosszul is látsz, mivel 4 vágány van a képen is.
4.: Fogadd maximálisan őszinte elismerésemet. Over.

anny írta...

Jajjnekem, tuttam-tuttam!:-)))
Hát persze, először is, tényleg Pázmáneumra gondoltam (ott nincs is vasúti felüljáró - ezt nem is említettem szerencsére!).
Másodszor is, tényelg rosszul látok, pláne ha vágányokat kell számlálgatnom.
Harmadszor, köszönöm-köszönöm, tudom, hogy szeretsz, fiam!:-D

palildi írta...

Ez jó volt :-))))

anny írta...

De tényleg ez most csak egy viszonylag szelíd pirongatás volt GPS részéről...:-)))

Slayer Gothpaladin írta...

:)))