Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. július 16., csütörtök

2-es vonal 0.3.1.1

Tibi-Train és Bubu88 szóltak az Index fórum BVE Train topikjában, hogy a Piliscsabán álló gyaloghíd belelóg az állomásházba és a 3. vágányon álló Desiro-objektumba is. Most ezt gyorsan ki is javítottam azáltal, hogy a gyaloghíd objektumát a pályában 14 méterrel előrébb és 3 méterrel jobrább tettem, úgyhogy itt az újabb screenshot, remélem már csak a peronnal lesz komolyabb probléma:

Ahogy sikerül az időmet beosztanom, igyekszem még ma javítani a peronhibát is, hogy ne takarja a sínt, ha meg nem sikerül mára, akkor holnapra jön az újabb shot.

Frissítés 12:10-kor: Vasutasadam javaslatára a peronobjektumokat kicseréltem Hik peroncsomagjának 1, 1a, 1b objektumaival, be is írtam a szükséges parancsokat, most viszont nem jelennek meg a peronok:

Frissítés 2009.07.17-én 16:50-kor: BVEmetró vizsgálatának köszönhetően kiderült, hogy mi okozza Hik peronjainak hibáját, ezt válaszolta az ezzel kapcsolatos hozzászólásomra: "A kiinduló pont a 0.5765;0.9, ekkor kerül az origóhoz, a peron közepe." Aha! Mert hát a többi objektumoknál a normális origó X=0; Y=0-nál szokott lenni, Hik peronja esetében ez azonban X=0.5765; Y=0.9! Tehát az az objektum előjön, csak a felszínhez (a sín helyzetéhez) képest 0.9 méterrel van lejjebb, illetve 0.5765 méterrel jobbrább, és ez okozza a problémát, mert hogy azt hittem, hogy ezen objektumnál is 0;0 az origó helye! Tehát azért nem látszik a peron, mert a sínek alatt van 0.9 méterrel, és nem velük azonos szinten! Akkor viszont csak ezek alapján kell átírnom a pályában a .FreeObj parancsokat, és meg fognak jelenni!

6 megjegyzés:

anny írta...

Mit észre nem vesznek a szemfülesek!
Rengeteg a hibalehetőség ezek szerint, viszont jó, hogy minden javítható!

Slayer Gothpaladin írta...

TE nem vettél észre a képen valami furcsát? Vagy akármelyik olvasóm a peronhibán kívül? Amúgy most meg nem jön elő a peron, mint az látható is a legújabb képen...vajh mit ronthattam el benne?

palildi írta...

Marci, hogy őszinte legyek nem vettem észre :-(( De hát én már vaksi vagyok ehhez-

anny írta...

Hát igen, én is...:-(

palildi írta...

Legalább csak azt látom meg, ami elég nagy hozzá :-)) Szóval magamat a tükörben még igen :-))
De ügyes ez a GPS

Slayer Gothpaladin írta...

Köszi Ildi! :)