Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. július 4., szombat

Még folyik a vírusharc

Hát én még mindig a gépemre települt vírus(okk/s)al harcolok a notebookon, egy trójait már megtalált a NOD32 2.7, és sikeresen le is törölte a gonoszt, de nem tudom, van-e azon kívül még másik is.

Tegnap meg megtörtént velem az a borzalom, amire nem is gondoltam volna: együtt vesztettem el a diákigazolványomat, a személyimet és a bérletemet is...kész, végem. Na jó, mégsem.

12 megjegyzés:

palildi írta...

Le a vírusokkal !!!! :-))
Te szegény az nagyon kellemetlen, ha újra kell csináltatni a dolgokat. De azért túl lehet élni, csak unalmas...

palildi írta...

Nincs itt senki? Remélem mindenki jól van, csak strandol, vagy sétál, vagy fagyizik :-))

anny írta...

De itt vayok, sajna, se fagyi, se strand, se séta...:-( csak tegnap nem voltam, szabit vettem ki, mert Vera lányom dolgozik ezen a héten 3 napot alkalmilag, és egy napot én is elvállaltam Simivel. Marci is jött, és sok vonatot meg metrót meg villamost mutogatott a mobilján Siminek, azzal is elvolt egy darabig, a kis két évével ő is lelkesedik ajárművekért!:-)
Otthon meg ugye a fránya vírusok...:-(
Szegény GPS-nek meg minden fontos irata eltűnt, kell menni intézkedni iskolába szerdán, aztán önkormányzat szig, bkv-nál ideigl. bérlet, brrrr! És persze mindez pénz-pénz!
Remélem, sikerül otthon helyreállítani a rendszert, lehet hogy ugyanez a vírus kapta el, mint az én benti mhelyi gépemet, azon is beállt a kék halál, most olvasői gépről írok, a rdszgazda már végre elvitte a gépemet...:-(

palildi írta...

És addig volt szó a vírusokról, míg úgy látom most az én gépem is bekapott egyet. Egyenlőre csak ugyan az az email jön át kb századszor, nálunk nagyon figyelik az informatikusok a renszert, remélem megjavítják. Ha nem hát legalább nem tudok dolgozni :-)) Marci hogy bírja gép nélkül? Az otthoni gépünk kb 3 évente szokott így járni (akármennyire is vigyázunk), ami mindig azzal jár, hogy mindent le kell törölni és újra felrakni. Cssk olyankor meg elvesznek a játékok, filmek, zenék. Ami nagyon bosszantó. Máténak mindig mondogatom, hogy az lenne a legjobb, ha néha a fontos dolgokat kiírná lemezre, de hiába, aztán meg jön a hiszti ha elromlik a gép.

palildi írta...

Gondoltam ma is bejelentkezek, hogy nehogy eltünté legyek nyilvánítva.

anny írta...

He-he jól tetted!:-)
Én is itt vok, jelentem: Marcival ma reggel bementünk az iskolájába, és pikk-pakk, kész is lett a vadiúj, ideiglenes diákigazolvány, vettünk is bele rögtön bkv szelvényt, utazhat újra amennyit csak akar!:-)))

palildi írta...

Ügyesek vagytok :-))

anny írta...

Marci csak azért bírja gép nélkül, mert ott van neki a mobilja, otthon tud rajta internetezni, ha be van dugva a router, kinn is tfud, ha valahol van wifi.
Én is megőrülök, a benti gépem egyhamar nem lesz kész, és elvész minden fotóm, zenék, levelek stb. Két éven belül ez már másodszor történik meg. a rdszgzdánk soha nem rak fel új vírusirtót, mondván, minek? Grrrr!

Slayer Gothpaladin írta...

Nehéz időket élek gépügyileg, most a komment írásakor is csökkentett mód hálózattal üzemmódban írok Opera 9.6-ból, mert se a Chrome, se a Firefox, se az Internet Explorer nem működik a trójai "áldás" és a normál üzemmódban egyfolytai kékhalálok miatt, és ez is néha "Az Opera Internet Browser hibát észlelt, ezért leáll..." kezdetű szöveget dobja nekem elő, főleg YouTube-on és itt a blogon is előfordult sajna... Most volt először merszem Google Talk-ba is belépni a gép megfertőződése óta, de most is csak diagnosztikai módban, csak óvatosan mindennel...
Igazából nem nagyon érdekelne a vírus jelenléte, ha nem kékhalálozna a rendszer minden kísérletkor, és ha elindulna a BVE meg a Chrome, meg persze ha Vasutasadam nem írná egyfolytában, hogy vírusos a honlapom...
A végén persze úgyis kénytelen leszek én is újratelepíteni a Windows-t, mert szoftveresen egyre inkább omladozik össze a rendszer, egyszer már csökkentett módban is dobott kékhalált, hál istennek csak amikor már a kikapcsolásra nyomtam rá, így nem veszett el semmi, de lényeg, ami lényeg: nem tűntem el, e-mailekre mindig válaszolok, és azért a BVE-projektjeim sem veszhetnek el, mert tegnap kimásoltam pendrivera az összeset, úgyhogy csak nyugi.
Ó, ha már BVE-nél tartok: megemlítem ezennel, hogy a fórumomon most már vannak linkek a magyar BVE Klub tagjai által készített leírásokra a BVE 2 és az openBVE működésével kapcsolatban az Általános beszélgetés topikban, tessék őket elolvasni, ha valakit érdekel a téma!

palildi írta...

top 10 kékhalál képernyő .....

http://techline.hu/gadgets/20090703_top_10_kekhalal_kepernyo.aspx?s=rss

Slayer Gothpaladin írta...

Azta, nem semmi, hol elő nem fordulnak a komoly kékhalálok...

anny írta...

És mikor fogod megejteni az újratelepítést?
Az nagyon nagy meló? Vagy kell hozzá valami, ami most nincs? Vagy sokáig tart?