Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. július 19., vasárnap

2-es vonal 0.3.2

Mostanában leginkább BVE bloggá vált a blogom, de szerintem nem annyira zavaró. Ha mégis, tudjátok: komment, e-mail, stb...(most angol a billentyűk kiosztása, azért nem írok ékezeteket, de remélem, kiolvasható az írásom, sebaj, majd még javítom a szöveget, amint olyan helyen leszek, ahol erre lehetőség is lesz)

Lássuk tehát a napi BVE-screenshotokat:
(Upsz, baja van a gépnek a Firefoximaxival, 400 bad request a kép feltöltési kísérletére. Sorry. Majd legközelebb.)

Na akkor a képek után a frissítés leírása jön:

-A mostanában hanyagolt Nyugati-Angyalföld közti részen sűrűsödtek a peronok, illetve ahol rosszul voltak azok elrendezve, azok is javításra kerültek.
-Leányvár állomáson immár 4 vágány látható, és természetesen a plusz peronok is le lettek rakva.
-Vasútmúzeum megállo is valósabb külsőt nyert, a 2 vágány és a 2 peron is megfelelő helyre került.
-Külön tervbe lett véve a pálya egy külön route-fájlban újraírása, amiben már a távolságok is a valóságot fogják idézni, sőt az ívek is úgy fognak majd elhelyezkedni, mint a valóságban (Petegabi railfilmje ebben nagyon nagy szerepet fog játszani, érdemes lesz azt is megnézni), így annak alappályájának elkészülése után azért a jelenlegi route is meg fog maradni, csak akkor a jelenleg letölthetőt fél-fiktívnek fogom nyilvánítani.

Aztán pedig jöhet a valósággal összehasonlítás, egyelőre azzal kezdjük, lássuk tehát a 2-es vonal eredeti filmjét Petegabitól:



Frissítés 21:50-kor: ékezetkorrektúra megoldva.

12 megjegyzés:

palildi írta...

Olyan nézni a filmet, mintha én vezetném a mozdonyt :-))
Nagyon kíváncsi vagyok az összehasonlításra- mikor már kész lesz.

Slayer Gothpaladin írta...

Szerintem azért a jelenlegi bétaváltozat felgyorsított felvételéből is azért már látszana valami, habár már ott teljesen eltérne a 2 videó, hogy Petegabi nappal rögzített nappalit, én meg este estit...

Amúgy Gábor valóban vezető(segéd?)ként rögzítette a filmet DVD-minőségben (!), annak egy csak enyhén gyengített minőségű és 6.25*-os gyorsítású felvétele ez, ami egyben szerintem és számomra is egyben a legjobb információforrás a pályáról. Ebben szerintem egyetértünk, ugye Ildi?

anny írta...

Ebben biztos!:-)

palildi írta...

Teljesen egyetértünk :-)) Szóval ezt látja a Gábor mikor dolgozik
Nem roszz munkahely, igaz?

Slayer Gothpaladin írta...

Jaja, nem rossz...

A srác egyébként a klip alatt egy nem-magyar néző kérdésére, hogy "mi pontosan a munkád", ezt felelte: "Well, I'm a telecom expert and I work with cab radios."

Ezek szerint ő egy telekommunikációs szakember, aki a vezetőfülkék rádióival dolgozik...

Slayer Gothpaladin írta...

...és ezek szerint így van lehetősége az összes útját rögzíteni egy szimpla videokamera segítségével. Végülis, hasznos. :)

Az én pályám így előreláthatólag 1 év múlva fog teljesen, 1.0-ás szinten elkészülni, feltéve, hogy a jelenlegieknél nem lesznek még rosszabbak a körülmények. Azért én se szeretném, ha ennél is rosszabbra fordulna a helyzet...

palildi írta...

Jó nagy munka lesz, mire kész lesz, az biztos, de megéri. Nagyon jó, hogy ilyen kitartó vagy és nem unod meg.

anny írta...

Ez tényleg jó sok munka.
És most már értem, miért is mennél el metró vezetőnek, hát hogy levideózhasd az utat!

Szebi írta...

nekem is van egy mozdonyvezető ismerősöm, igaz ő már nem vezethet, mert tolatásnál egyet összetört és nagy kárt okozott. áttették a kisföldalattira, ahol gyorsan ment és a megállók között géppisztolysorozat-szerű hangokat hallatott a mikrofonba az utasok szórakoztatására.
már onnan is eltanácsolták :-)

palildi írta...

Hát humora legalább volt :-))

Slayer Gothpaladin írta...

Képzelem, mennyire szórakozhattak ezen az utasok, és hogy mennyire alacsony lehetett a para-méter...

Dichmann Netidők Dávid írta...

Jó, bárcsak én vezethettem volna!!!