Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. augusztus 17., vasárnap

Fórumozni is tudni kell! x-D

Ejnye blogtársak...hát senki sem kukkant föl a fórumra? Pedig ott most egy kicsit módosítgattam az alaptopikokon, és most reméltem, hogy elérek vele valamit, de úgy tűnik, sikertelen (egyelőre) a kísérlet!
Egyébként meg közeledünk az 50. bejegyzéshez (de nagy szám...), mert ez már a 43. itteni blogbejegyzés!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nem is tudtam,hogy fórumozni is lehet nálad majd megpróbálom.A nlcafén vagyok nagy fórumozó de az most olyan xar,amióta állitólag felujították hogy itt őszülök tovább mire egy szerencsétlen hozzászólásom elmegy.No én sem vagyok egy géppuskakezű gépíró igencsak két újjal írok.Na megyek vacsorázni van egy állatseregletem is azok is itt kéregetnek kajáért.Ukacsita

Névtelen írta...

Én inkább ide írooook!!!! :)

Névtelen írta...

Ez azonban ZBoard fórum, és itt nem történt mostanában átalakítás, szóval ez a hely kúl sztem. Ukacsita: régebbi bejegyzéseimet nem is olvastad? Mert ezek szerint itt az ideje!

Névtelen írta...

Felnéztem a fórumra, de nekem nagyon bonyolult!!! :( :)

Névtelen írta...

Akkor ide kattints: [url]http://z3.invisionfree.com/Forum_de_Gothpaladin/index.php?act=Reg&CODE=00[/url]

Névtelen írta...

Én is felnéztem 1x a fórumra, de nekem is túl magason van...:-)
Én is két ujjal vagyok géppuskakezű.
nemrégiben mutattak egy gépi progit, amiből meg lehet tanulni gépírni rendesen klavia túrán. Hádde nekem ez se való...:-)
Milyen egyedekből áll a seregleted, Noé izé Ukacsita? nálunk csak hullámos papsik tenyésznek, meg egyre több pók, némelyik már a nevemen szólít, és megyek,veszek nekik pókkaját, mer a levegőböl mégse élhetnek szegények...:-)

Névtelen írta...

Gépírásnál a beszéltető szintetizátorra, a Brailab PC-re gondolsz?

Névtelen írta...

Annyira idegen nyelven beszéltek, már a mosolyjelet sem teszem ide mert komolyan semmit nem értek, öregszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Öregem...XD

Névtelen írta...

Ilike ne agóggy,
én se értem, csak beszélek össze-vissza!:-)
Brailabról se hallottam soha...
De még mindig kíváncsi vagyok, ki lehet Ukacsita? Csita az a majomra utal, a Johnny Weismülleres dzsungelfilmekben?

Névtelen írta...

Az Ukacsita az korábban az Istvánné volt...