Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. augusztus 15., péntek

Új tag és blog: BIG W

Csak röviden: Újabb jelenlévő blogszerző tagot üdvözölhetünk a blogoszféránkban: BIG W-t, aki ex-évfolyamtársam, és neki is van saját blogja (bár csak kb. 1-2 havonta frissíti), amit ITT lehet megtekinteni!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Marci!
Először is gratulálok a névnapodhoz /kicsit elkésve/De olyan gatyarohasztó meleg van,hogy a nyelvem is kilóg ,mint a kutyámé.Hátom napot a Balatonnál voltunk ott még elviselhető volt a meleg.Állitólag eső jön,de most néztem a met.hu-n semme előjele nincs kék az és zöld a fŰ,már ahol nem sült ki......Ukacsista voltam

Névtelen írta...

Minél többet olvasom a blogod annál inkább kedvet kapok egy sajáthoz. Látom, hogy mások is így vannak vele.

Névtelen írta...

Szia!

Megkaptad a rengeteg sütit? A névnapodra. Utólag is gratulálok.
Máté

Névtelen írta...

1.: Ukacsita: MELEG??? Az elmúlt két napon én kifejezetten fáztam, mert olyan HIDEG volt!!!
2.: PálIldi: Nos, igen...bár BIG W-t én vettem rá a blogkészítésre, magától nem biztos, hogy belefogott volna...
3.: Nem, mivel nem azt kértem, hanem A DSL-t, így aztán az fog most következő héten jönni!

Névtelen írta...

Ildi télleg csinálsz saját blogot?
feltétlen írd meg, ha igen!
Egyébként én még az idén nem láttam sárgára kisült füvet, mindenhol harsognak a zöld füvek, annyi csapadék volt.
Otthon is virágzik egyfolytában a salétrom, és üde zöld a penész a falon és a szekrények hátlapján!
nekem már nem kell behozni természetes természetet a lakásba!:-)

Névtelen írta...

Ildi: ha csinálsz, akkor feltétlenül itt a Bloggeren csináld, mert akkor nem kell egyikünknek sem + regisztráció az oda íráshoz!