Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. augusztus 14., csütörtök

Marcell-nap van :)

Mivel ma van nekem és Marcello 1.5-nek a névnapunk, ezért most megkérdezem tőletek, hogy mit kapjak ma meg aszerintetek ezek közül:

1.: Az általam kinézett könyvet (Forstner Bertalan: Bevezetés a mobilprogramozásba)

2.: Sok sütit

3.: Mától legyen otthon is szélessávú internetelérésünk

Nos?

(És ez egyben már a 40. bejegyzés! :))

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Itten is boldog névnapot kívánok ezennel ez évben másodszor is fijjam!
Részemről a 2. kívánságod teljesíthető!:-)
anny

Névtelen írta...

Pedig én leginkább a harmadikat választanám...!

Névtelen írta...

Marci
Isten éltessen sokáig

Névtelen írta...

Én az internetre szavaznék
Tamás

Névtelen írta...

Boldog névanapot kívánok!!!

Csendben megjegyzem, hogy amikor még nem ismertelek, akkor már kiválasztottuk a férjemmel a Marcell nevet, ha egyszer lesz fiúnk. Ez komoly, nem viccelek. Arról beszélgettünk hogy Marcinak fogjuk becézni, és csak ezután ismertelek meg, na ehhez mit szólsz???

Amúgy én a sütit választanám / :) / de csak mert van szélessávú netem (az ugye azt jelenti hogy széles íróasztalon van a gép? :D :D ) és könyveim is vannak bár azok krimik :D , de sütim az nincs!!!!!! :D Szép további Marcell napot!!!! ili

Névtelen írta...

Ili:-)))
Nekem meg a szélesszájú béka jut eszembe mindig...:-)
Hogy a legolcsóbb internetet csinálni otthonra az íróasztalon a laptopra szerinetetk? Jó vajon ez a vodafonos előfizetős megoldás 1 giga havi 3000-ért, vagy micsinájjunk?
anny

Névtelen írta...

Jó! Most reklámozzák az m1-en az olimpia alatt! :D

Névtelen írta...

Különben is a krimi is könyv (többnyire), viszont 1etértek hogy sütivel együtt még könyvebb!:-)

Névtelen írta...

Hogy kerül ide a krimi?!

Névtelen írta...

Lehet,hogy a netkártya lenne a megoldás. Az olyan majdnem mint a kártyás telefon. És egy kicsit így szabályozni is lehet az interneten töltött időt. Bocs Marci! Mert aki állandóan netezni akar annak azért a szélesszájú béka előfizetéses internet a jó. A széles asztalon, krimivel a kezében :-))

Névtelen írta...

netkártya? Még sose hallottam! Utána nézek, aztán utána nézek majd egyet, mi is ez...:-)))

Névtelen írta...

Netkártya az inkább csak hívásokra jó, nem átlagos netezéshez.

Névtelen írta...

Szélesszájú béka :D de régen hallottam ezt, bár én kisbékának ismertem :D Micsoda történet kerekedik ebből, széles íróasztalon krimit olvas egy szélesszájú béka és sütit eszik közben. :D Elképzeltem. :D


GP miket tudsz te, én csak a francia, magyar és uno kártyákat ismertem eddig, netkártya?? hja!

Névtelen írta...

Uno mellett ott van a Solo is, ami ugyanaz, csak másképp néz ki...nekünk Solo van, nem Uno tehát. A szélesszájú béka meg...nos, nem éhezik a sok süti és szúnyog miatt :)

Névtelen írta...

A sok sütiből küldj nekem is, mert nagyon odavagyok értük!!!! :D

A békából lehet rántott békacombot csinálni. :D Evett már ilyet valaki? Milyen??? (mindjárt jönnek az állatvédők..) ;)

Névtelen írta...

Száraz tónak nedves partyán...
Én sütök békát, te sütsz szalonnát...
Töredelmesen bevallom, ettem életemben 1x békacombot, egy vendéglőben, olyan volt, ízre is mint egy apró csirkecomb. nem érdemes emiatt kipusztítani őket...
Puskás Öcsi

Névtelen írta...

Puskás Öcsi: ha csirkecomb íze van, az már jó; azért megéri ;-)

Névtelen írta...

Ili-Ili...megnyerted az én süti-részem :)