Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. augusztus 22., péntek

Komárnóban jártam én...













Tegnap is történt a Vidámparkozás után egy újabb nagyszerű kirándulás: a konkrét indulás egyhetes elhalasztása után csak sikerült azt elérni, hogy megvalósítsuk a tervezett látogatást a magyar-szlovák határ feé. Az úton én, Anny, Dj Rozchont, NonóManó és Gál Ákos (apum) vett részt. Először otthonról - mivel Dj Rozchont Dunakeszin lakik - a Nyugati Pályaudvarba mentünk én, Anny és NonóManó ~ 8:30-ra, hogy Dj Rozchontot átvegyük apjától és a bejövő vonattól. Ezután átmentünk a Moszkva térre 6vil-lal, majd 18vil-lel a Déli Páyaudvarra mentünk. Ot már benn állt a vonat, így el is indultunk felszállni rá - Anny ügyesen NEM BKSZ kiegészítő jegyet vett, hanem "átlagosat" :-/ - tehát beszálláskor észrevettem, hogy apu pont a hátunk mögött jön utánunk, osztán ő még kinnmaradt cigizni, mi négyen + kisorsoltunk egy 4-es helyet a sok szabad hely közül. Miután ő is beszállt, akkor még mindig csak ~20 perc volt hátra indulásig. Ám amint kellett, indult is a vonat.
Egyetlen megállóval a végállomás előtt - Szőnyön - a vonattal vmi műszaki hiba történt, és vagy 5-10 percig nem tudott elindulni (ezek az új vonatok...:-/). A lépcsővel volt a gond - mint kiderült később - és csak ezért szerencsétlenkedtünk ott! Hát mondjátok, normális ez? XD
(Következő netezés alkalmával folytatom, addig is jöhetnek az előhangok :) - frissítés: ITT JÖN!)
Folytatás: Szóval, miután nagy-nehezen eljutottunk az állomásra, már a vonatból megláttam a teszkót. :) Oda aztán nem mentünk be, nehogy vmi teszkós cuccot szerezzünk be XD
Ehelyett körülnéztünk a városban, az egyik étteremben ettünk egy nagyot és finomat, majd mielőtt átindultunk volna Komárnóba, a híd előtt vettünk egy valutaváltóban 600 koronát (nem kell megijedni, ez NEM a Szent Korona :)), majd elindultunk át a hídon. Hát át is indultunk, és közben Dj Rozchont nem kímélte a digis fotózóját használni, bár sajna hozzánk nem jutottak el az általa készült képek. Sebaj, a telcsimmel is fotóztam "kíméletlenül", így sikerült is vagy 12 fotót elraktározni, és íme, itt is vannak. Jó nézelődést hozzájuk.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Várom a folytatást! :)

Névtelen írta...

Most következik...:)

Névtelen írta...

Szia Marci!
Akkor most sikerült élvezned a MÁV RT nagyszerűségét.Én a Balatonra szoktam utazni,de hosszú évek óta nem sokat változott sem a menetidő sem a vagyonok állapotja.Remélem neked sikered volt.Olvasom a folytatást.....Ukacsita

Névtelen írta...

Szia!
Én is várom a folytatást, hátha egyszer arra megyek. Most jöttem haza Balatonról (egy ugató kutyával a hátsó ülésen) el is tévedtem - és rögtön rád gondoltam- de jó lenne ha itt lenne a Marci és mondaná az utat...

Névtelen írta...

Ügyeském, hát miért nem hívtál föl??? Megadtam neked is a telcsiszámom, ha felhívsz, kisegítelek! De így nem megy...

Névtelen írta...

Hát én sajna nem utazom se Balatonra se Komárnóba. :( Olvasom csak a soraitokat. :( :) :)
A képeket nem tudod nagyobb formátumban beilleszteni? Alig látom a vaksi szemeimmel... ;)

Névtelen írta...

Hát azért nem, mert amennyi eszem van itthon hagytam a telefontöltőt. Az meg lemerült. Úgyhogy se telefon, se ismerős környék. Már azt hittem végleg elveszem, de meglettem!!!
Várod már a sulit? És nekem nagyon tetszenek a képeid.

Névtelen írta...

Ili: ekkorák alapból a képek mindenféle paintes / photoshopos alakítgatás nélkül. Nem fogom nagyobbra tenni őket csak emiatt. :P
PálIldi: Nem várom, de elsősorban amiatt, hogy már ma pénteken jön az évnyitó és előbb el kell jönnöm innét a számtech táborból csak emiatt! :'-( :-@

Névtelen írta...

A számítógépes tábort tényleg rossz lehet otthagyni :-))

Névtelen írta...

Hát most már megtörtént, szerencsére úgy, hogy végig ott tudtam maradni a táborban és még a suliba menés előtt még hazamenni is volt egy kis időm! Szóval végül jól telt a nap!

Névtelen írta...

Ildi minek hagytad hogy a kutya beleugasson az útirányba??:-)))

Ili otthon nyaraltál? Melóval ünnepelted a szabadságot?
Tudod mi úgy tudunk elmenni ezekre az egynapos utakra, hogy ha három gyerekkel megyünk, akkor mindkét szülő + a gyerekek 90 %-os kedvezménnyel jogosultak utazni a MÁVon és a Volán járatokon is. Kérdés meddig?
Különben méregdrága lett volna z utazás.
Szóval hajrá, 3 gyereket kell csak összeszedni hozzá!:-)))