Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. augusztus 18., hétfő

Tovább frissült a fórum - regeljetek már!!!



Nem tudom, miért tartjátok ennyire bonyolultnak a fórumba belépést. Szerintem egész egyszerű!
Most berakok ide egy képet, amivel a regisztráció és hozzákezdés lépéseit fogom nektek elmagyarázni!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem a belépés bonyolult annxyira, hanem a használata.
másrészt ez itt olyan otthonos hely, minek akkor még egy fórum is?
Angolul van benne minden, én meg nem érteni, csak nagyon kicsi ángol!
Sztem nem vagyok ezzel egyedül...

Névtelen írta...

Év elején még a Blogger is angol volt, mégis ki tudtunk rajta igazodni. Na ezt múld fölül!

Névtelen írta...

Én németes vagyok, Mauterer a nevem, nem hozhatok szégyent a "fajtámra" :D most meg kell tanulnom englisch?????? :D Ne máááááááááááááááááá!!!!!! :D

Névtelen írta...

Regelnék én, de mi az? :-))

Névtelen írta...

Marci!
Te annyira otthon vagy a net tudományába, hogy én mint öregasszony (na csak neked), már nem tudom megérteni és megtanulni...

Névtelen írta...

Regelni=regisztrálni. Capishi?

Névtelen írta...

Na fijam, akkó egy kis észt osztok most itten én is olaszbó:
helyesen: capisci -nek írandó
a kapisi
Hádde télleg, látod, senki se tud englisül, felsülünk itt mindannyian sorba...
Meg aztán szerény véleményem szerint ronda is az a fránya fórum, mán esztétikailag értem, capisci?:-)