Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. augusztus 4., hétfő

Milyen ötlet az új bloglogó? Jöjjenek újdonságok?

Írjatok komit! Szóval mit szóltok az új Alstom-féle logóhoz? Tetszik? Nem tetszik? Fantasztikus vagy rettenetes ötlet? Más képet rakjak föl esetleg? Ha igen, akkor milyet? Mostanra - ha egyszer már lassanként másfél éves lesz a blog Simon unokaöcsémhez hasonlóan, igaz, ő június 18-án délután negyed 4 tájt született, tehát inkább egy és negyed évet kellett volna írnom, de mindegy is - azért már egy kicsit koros a blog, tehát nem árt, hogyha valami akár radikális újdonság kerül föl, legalábbis én ezt sejtem, nem tom Ti hogy vagytok ezzel. Ami azonban egyszer biztos, hogy én magam nem fogok ettől radikálisan megváltozni, tehát valszeg az újabb bejegyzések nem fognak igazán stílust váltani...de a blog nyugodtan megváltozhat! Éppen ezért most már Tőletek is várom a javaslatokat, hogyan lehetne igazán földobni a blogot. Újabb fícsőrök? Szavazatok? Újabb stílusirányzatok? Mi segítene ebben igazán? Hogyan lehetne elérni, hogy újra legalább 3-5 rendszeres olvasónk legyen? Esetleg a mostanra már nagyon inaktív fórumot kéne igazán aktívvá tenni? Vagy talán néhány újabb reklám hozhatna kíváncsi arcokat nekünk? Mindenki írjon, fórumozzon, csevegjen, hallgasson Netidőket; de ne felejtsétek el: én mindig - ha néha kicsit kimaradok, akkor is - jelen leszek mindig Nektek! Várom válaszaitokat! SG / GPS

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó ez a kép szerintem.

Névtelen írta...

hű nagyon klassz ez a metró!
ez valódi kép, vagy photoshop? mikor fognak vajon valójában is ilyen metrók járni?

Névtelen írta...

szép álom! Bár én remélem, hogy ilyen lesz majd a 4-es metró, s nem csak álom lesz. Egy kicsit már "lerobbantak" az 1-es, 2-es és 3-as metrók. Kell valami új és szebb, és persze "emberibb" tömegközlekedési eszköz!
Jó a kép nagyon! Tetszik!

Névtelen írta...

David Bowie: Labyrinth a kedvenc filmed (ezt írtad magadról), Miről szól? Szerinted meg lehet nézni valahol?

Névtelen írta...

Ezek a szép metrók hol járnak?

Névtelen írta...

Nagyon szép a blogod. Kevés ilyennel találkozom sajnos.

Úgy hallottam, ezen kívül is sok dologhoz értesz a neten. Szeretném a segítséged kérni számomra megfejthetetlen dolgokhoz. Lehetséges?

Ha igen kérlek, jelentkezz! Előre is köszönöm, bármi legyen a válasz.

Névtelen írta...

Én azt hiszem megállapítható, hogy jól sikerült a váltás, és mindenkinek tetszik az új kép :-))

Névtelen írta...

Szia Marci, szerintem is nagyon jó lett ez a kép. Milyen progival csináltad? Ha gondolod elküldheted nekem telepítőjét:)

Névtelen írta...

Szia!
király a blog.
Milyen állomásokon fog megállni ez a metró? Milyen lesz a színe? Te milyennek terveznél meg egy állomást? Mondjuk a Bosnyák térit.

Névtelen írta...

Nagyon gyenge vagyok informatikából, ez már kiderült. Nem értettem a meghívásos dolgot sem, fogalmam sincs mit kell/mit kellett volna csinálni, annyira h...e vagyok a számítógépekhez, és sokmindenhez ami ehhez kapcsolódik. De azért olvaslak!

Névtelen írta...

Szia Marci! Nagyon jó a blogod! ügyes vagy ,csak elég nehen találtam meg ,hogy hol kell írni
Ukacsita

Névtelen írta...

Szia Marci
Már másodszor próbálok neked írni, de az előző levelemmel lett valami. Ügyes vagy, jó ez a kép. Remélem ezentúl többet tudunk levelezni.

Névtelen írta...

Sziasztok újabb olvasók! Pontokba fogalnám válaszaimat, mert annyi kérdés érkezett!

1.: Pál Ildi: köszi.
2.: Mimi: Igen, ez valódi kép. Amint a Metró4 - mint Budapest DBR vonal - megépül és át lesz adva, akkor fognak járni is ezek a metrók.
3.: Bea: Köszi, igen, ilyen lesz.
4.: Pál Ildi: Hát, mivel '86-os a film, mozikban már 0 közeli az esély a feltűnésére...
5.: Jucus: Lásd 2. válasz + a 2-es metró vonalán is jelen lesz jövőre.
6.: Kapeller: Konkrétan miben segítsek?
7.: Pál Ildi: Na ja. Egy nap alatt 7 komment - az egyéves blogom eddigi egynapos rekordja!
8.: Ezt nem én készítettem, ez az iWiW Alstom Metró [Új Metró] "klubján" látható a képei között. Tudomásom szerint nem képszerkesztő gyártmánya.
9.: Ismeretlen: Lásd lejjebb.
9.1.: Zöld :)
9.2.: A megállók:
Kelenföldi kihúzó - üzemi terület vá.
Etele tér, Kelenföldi pu.
Tétényi út
Bocskai út
Móricz Zsigmond körtér
Szent Gellért tér
Fővám tér
Fővám kihúzó - üzemi terület
Kálvin tér - M3
Rákóczi tér
Népszínház utca, Köztársaság tér
Baross tér, Keleti Pályaudvar - M2
Keleti kihúzó - üzemi terület vá.
Dózsa György út (tervezett)
Hungária körút (tervezett)
Róna utca (tervezett)
Bosnyák tér (tervezett)
Bosnyák kihúzó - üzemi terület vá.
9.3.: Remélem, lesznek mindenhol infopontok (e-Magyarország pontok)! :)
10.: Ili: Minimum! :-)))
11.: Köszönöm.

Névtelen írta...

Ki vagy, aki NEKEM akar levelet írni? Mert nem látom a nevedet sehol sem.

Névtelen írta...

Ezt jól összefoglaltad :-))
Megkaptam az emailt, és most már tag vagyok. Mit is csinálhatok?

Névtelen írta...

Szerintem az anyukám, csak nem volt ügyes. Egyébként bejelölt az iwiw-en, majd nézd meg

Névtelen írta...

Mondjuk írhatsz új bejegyzést. Lásd felső kék fejléc ---> Új bejegyzés menüpont.

Névtelen írta...

Neki már egy jó ideje benyomtam az igennel visszaigazolást, szóval az mára már nem téma.