Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. szeptember 19., péntek

ECDL vizsga - beszámoló negyed négykor

Tehát, az ECDL vizsgám lezajlott. Szerencsére a feladatok többsége már ismerős volt, igaz, némileg módosítva lettek a floppy-val kapcsolatos feladatok, mivel az ottani számítógépekben (zömük teljesen ugyanaz a konfiguráció) nem volt floppy meghajtó. Így az olyan feladatokat, hogy "formázza meg és címkézze meg a floppyt" meg hogy "hozzon létre a floppy gyökérkönyvtárában egy XXX nevű könyvtárat" - na ezeket megváltoztatták, helyette a könyvtárakat az asztalon egy a saját keresztnevünkkel ellátott mappán belülre kellett létrehozni (Asztal/Marcell/XXX), a formázást pedig úgy helyettesítették, hogy - mivel a 39. feladatot végeztük - egy 39.TXT nevű állományba kellett beleírni a formázás folyamatát. Erre volt összesen 45 percünk, hogy ezt a 32 "mikrofeladatot" teljesítsük. Én azonban ezzel szinte hihetetlenül gyorsan végeztem, alig negyed óra volt az egész, és ezután már nyugodtan eljöhettem (ekkor volt ~14:40), hogy ezt megírjam csakis Nektek! Egyébként az odamenet a Szemere Bertalan Általános Iskola és Gimnázium felől kissé furán alakult: először elmentünk a Báthory örökmécseshez; majd onnét (Honvéd utca) Bank utca; majd Arany János utca, Metróállomás; majd M3-mal Forgách utca, Metróállomás; majd ezután jött a (Váci út) Frangepán utca, és azon belül is az Albacomp, végállomás.

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy!

Névtelen írta...

Gratula... neked. Annak idején én is megcsináltam, de nekem szükségem volt mind a 45 percre. Ügyes vagy (de ezt eddig is tudtuk).

Névtelen írta...

Én is levizsgáztam valahogy, 5 vagy 6 éve, de az egyik feladatnál majdnem elvéreztem, a powerpointos pedig...hát...szóval raktam bele egy szamarat is, hátha megesik rajtam a vizsgabiztos szíves, na és télleg.:-)
A mellettem ülő nő viszont nem bírta az izgalmakat, a közepén sírógörcsöt kapott, és elmenekült a tett színhelyéről...

Névtelen írta...

Ha az utsó modult is sikeresen túléled, megünnepeljük!!!
Ili, Ildi, benne vagytok?

Névtelen írta...

Benne hát, jó ötlet (mindenféle ünneplés ránk fér...)

Névtelen írta...

Én is benne vagyok, mikor lesz az utolsó modul, és hogyan képzeled az ünneplést? Nem vagyok túl jó társaság ám! :D

Névtelen írta...

Ezt a Marci tudja megmondani (ha majd erre jár). Egyébként én sem vagyok túl jó társaság. De szerintem Marcitól is kéne ötlet, hogy ünnepeljük meg Őt, és majd még megbeszéljük :-))

Névtelen írta...

Holnap lesz csak szegény netközelben...
Ma mondtam neki, ne jöjjön be, mert mindegyik gépünk foglalt!

Névtelen írta...

Persze :-))

Névtelen írta...

Igen, most már itt vagyok, megjöttem, bár Anny sikeresen marhaságot írt a tegnapi nappal, mert én alapból 23.-ára és 25.-ére terveztem a bennlétet, nem tom mér' írt Szerdát...és kösz a gratulációt, a következő vizsgánk még odébb van, a mostani modul az IT alapismeretek nálunk.

Névtelen írta...

Örülönk neked, hogy már itt vagy.
Anny te meg figyelj jobban :-))
Akkor az ünneplés ráér? vagy azért csak ünnepeljünk meg?

Névtelen írta...

Figyelek én, csak soxor rossz időben, rossz helyen...
Sztem a lehető legjobb társaságban leszünk egymás között, komojan!!!:-)))
GPS akkor mikor??????

Névtelen írta...

Tudom hogy figyelsz :-)) csak mire? (én a fiúk szerint soha nem arra amire kéne).
GPS tényleg most, hogy minden busz másfele megy meg más a számuk (XV. ker-ben sok a változás) kiismered magad? Mert eddig nagyon tudtad melyik busz merre megy, rád mindig lehetett számítani.

Névtelen írta...

Igen, abszolút, mindenben igyekszem tájékozódni, tudom, hogy a 5-ös busz már nem csak a Március 15. térig megy, hanem Rákospalota, Kossuth utcáig...de ez csak egy példa. Valamint a 67-es villamosról is lemondhattunk.

Névtelen írta...

Mire, mire! Mire figyelek, addigra lemegy a nap, elmúla az helyzet...:-)
Éjjen a békávé!!!
Vki monta a múltkor, hogy van valami olyasféle foglalkozás, hogy útvonal-optimalizáló vagy mi.
Én meg továbbadtam a hírt GPS-nek...:-)
GPS nem reagáltál arra, hol és mikor ünnepeljünk! hrrrrrr

Névtelen írta...

Bocs bocs, az előbb is anny voltam, csak rossz gombot nyomtam...

Névtelen írta...

Bocsesz, csak első két-három olvasásra nem vettem le, hogy konkrétan miről is van itt szó, mostanra már felfogtam...mit szóltok a már csak kicsit több mint két hét múlvára, Október 16-ára, mert akkor leszek 15 hivatalosan is? Egy jó kis szülinapi buli mondjuk aaa...(*Slayer Gothpaladin gondolkodik a helyszín kiválasztásán még)

Névtelen írta...

Ez nagyon jó ötletnek tűnik (az időpont is), ha van már helyszín szólj.