Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. szeptember 28., vasárnap

Októberhez közeledve...sok minden történt. // Closing to October...many things have happened.

Például: 3 év kihagyás után újra járok református hittanra. // For example: after 3 years, I go to a reformed divinity. // Ezenkívül egy kisebb kihagyás után újra ~ 3 napi rendszerességgel tudok netezni. // Another thing: after a short skip, I can be again to the Internet ~ 3 times a week. // A Netidőkben meg 13+ év után először fordult elő, hogy Szilágyi Árpád - a műsor guruja / házi- és rendszergazdája - kihagyott egy műsorbeli szereplést influenza miatt! // In the Netidok, after 13+ years, this ws the first time that Arpad Szilagyi - the talkshow's admin - has skipped a program because he had a flu! // ECDL-en pedig az egész csoport átment! Hurrá! // And at the ECDL, the full group has passed! Hooray! // Végül, de nem utolsósorban a blog szerzői számára új privát blog indult EZEN a címen. // And the latest news: a new private blog has started for the authors of the blog on THIS page.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia kedves Marci!

Remélem nem haragszol meg, hogy a "nem volt jó ötlet"-re szavaztam, bár mentségemre szolgáljon, hogy a legeslegelső szavazó én vagyok. :) Miután meglestem az új blogot, gondoltam rákattintok a bejegyzésekre, de nem tudtam mit kezdeni vele, mert kijött egy ablak, hogy valami programot rendeljek hozzá, hogy láthassam mi van ott. Na itt feladtam, mert ismétlem :) én csak netezni tudok, máshoz nem értek itt. :D Sajnálom, ez vagyok én. :( Szép hetet Neked, és mindenkinek aki idelátogat! :)

Névtelen írta...

Hát én már olyan bátor sem vagyok, hogy megnézzem az új blogot, mert már az is jó, ha idetalálok. Az viszont látszik, hogy nagyon jól tudsz írni angolul. Nem sok problémád lehet vele, irigyellek érte, jó lehet beszélni egy másik nyelvet. Na ehhez sem vagyok eléggé ügyes. Hol lehet szavazni?

Névtelen írta...

Szia Ildi, kattints rá az utolsó bejegyzésben lévő "EZEN" szóra és bejön az új blog.

Rokonok vagyunk? ;) A férjem vezetékneve Pál. :) (én megtartottam a sajátomat)

Névtelen írta...

Szerettem volna kommentelni a másikra de nem engedett, és hiába csináltam google fiókot, az nem működik!!! Így beszúrom ide a kommentemet. :)

Na hali, azért a kommentelés nagyon megy. :D Bár van itt valami szóellenőrzés, annyit kell itt küzdeni, mint a királyfinak a sárkánnnyal mikor a nőciért ment. :D Az első szavazó és kommentelő is én vagyok! ? :D

ilike voltam. :D átváltok itt is ilikére, mert barátnőimnél is az vagyok, és egyszerűbb mindenhol ugyanaz a név. :D No meg hát aranyos is vagyok. :D :D :D

Névtelen írta...

Szia Ilike! És mindenki!
Ha más nem névrokonok lehetünk, és akkor legalább én is aranyos lehetek :-))) Majd még próbálkozom a bloggal, de néha örülök, ha arra van időm hog ide írjak. Marci ezt neked mondom, hogy ne haragúdj meg, ha csak itt fordulok meg.

Névtelen írta...

Szia Ilike! És mindenki!
Ha más nem névrokonok lehetünk, és akkor legalább én is aranyos lehetek :-))) Majd még próbálkozom a bloggal, de néha örülök, ha arra van időm hog ide írjak. Marci ezt neked mondom, hogy ne haragúdj meg, ha csak itt fordulok meg.

Névtelen írta...

Csatlakozom az előttem szóló aranyosokhoz!:-)))
Biztos van akit lelkesít a sok akadály, de akinek csak épphogy van egy kis ideje, azt visszariasztja.
Marci kérlek tényleg légy elnéző velünk öregekkel szemben! Ez, amit elvársz, a tizenévesek sportja...

Névtelen írta...

Hát már megbocsássatok, de hogyha én tizenéves vagyok, akkor azért már hadd várjam el azt mástól, hogy legalább annyi angoltudása legyen, mint mondjuk egy másodikosnak, és főleg, hogy egy kis körültekintés aztán abszolút nem csak tizenévesek feladata! Javaslom, hogy gondolkodjatok el ezen egy kicsit; különösen te, Ili(-ke), mert TE aztán 40 év alatti korod mellett NEM nevezheted magad ehhez túlkorosnak!

Névtelen írta...

Na ezt megkaptuk :-))(bár már szerencsére nem vagyon negyven év alatti). de van valami igazság benne.