Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. szeptember 3., szerda

Ki lett adva a suli-kór c. játék 2008-2009-es verziója

Haha, jó volt, amit címnek írtam, ugye? Az egyszer biztos, hogy tényleg itt van ismét a suli, gondolom a többség már elbúcsúztatta a vakációt ez évre, de ne csüggedjetek, ez még nem világvég. Akkor lesz ez az, hogyha nem lesz ilyenkor suli...márpedig erről eddig nem esett szó mostanában...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó címet adtál a bejegyzésednek, nekem nagyon tetszik.

Névtelen írta...

Kíváncsi vagyok, hányszor fog lefagyni menet közben?:-)

Névtelen írta...

Szerintem nem túl gyakran, kivéve, ha valaki a "bombariadó" nevű funkciót használja benne ;) Na meg amikor szüneteket kell tartani, ugyebár...:D

Névtelen írta...

Gothpaladinus, gondoltam érdekel, hogy megújult a Magyar Wesnoth Közösségi Portál!
Érdemes rákukkantani, az embernek leesik az álla! :D

Magyar Wesnoth Közösségi Portál: http://users.cwi.hu/wesnoth
Mi az a Wesnoth? www.wesnoth.org

Névtelen írta...

Kösz az oldaljavaslatot, mindjárt megnézem.

Névtelen írta...

Szép oldal, valóban jól néz ki, grat neked!