Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2008. szeptember 15., hétfő

A többi blogra miért nem néztek föl szintén? // Why don't you take a look on the other blogs too?

Rendszeres Olvasóim! // Always 'Readers! // Elárulnátok, miért ez az egyetlen blog, amire felnéztek, a többire meg nem? // Would you tell me why don't you take a look on my other blogs, why only this? // Örülnék, ha aktivitást észlelnék néhány blogon (Ingyenkorrep, BIG W, NonóManó, NIBKO), mert olvasottság nélkül nem sokra megy ki az, hogy ezekre is írok... // I'd be happy if I could see some activity on some other blogs too (Ingyenkorrep, BIG W, NonoMano, NIBKO), because without you read them I write them for nothing...just wasting my time!

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mer nincs időm...
meg mondjuk Nonomano blogjára nem lehet névtelenként kommentelni, a bejelentkezés nagyon körülményes és időrabló...

Névtelen írta...

Hát a te blogodnál eléggé leragadtam az biztos. Téged ismerlek, az ingyenkorrepet meg nem annyira, ez lehet a magyarázatom.

Névtelen írta...

Szia Marci, én is csak nálad szoktam járni mert téged ismerlek!!!

Névtelen írta...

Névtelen: pedig a bejelentkezés nagyon megéri, és nem idõrabló cseppet sem a fél percnyi idõ, és ha bejelentkezve írsz akkor legalább tudom, ki vagy!
PálIldi és Ili: pedig mndegyiknél ott vagyok én is, szóval ez nem egy hatásos indok. Én most ccsak azért nem jelentkeztem be, mert ezt a Ferenciek terén lévõ infopontról írom, de ez nálam KIVÉTELES, nálatok is ennek kéne, hogy legyen!

Névtelen írta...

Jól megkaptuk a fejmosást!!! :)

Itt leszögezem, kevés az időm, béna vagyok a számítógéphez, így meg kell azzal elégedned GP, hogy nem írok a fórumokba, és csak a Te blogodat olvasom, és csak ehhez fűzök kommentet, punktum! :D

Névtelen írta...

Ilivel teljes mértékben egyetértek, mintha én írtam volna. Hát GP ez a helyzet. De ide tényleg szívesen írok, és ha a többi blogon van valam érdekes hír azt remélem úgy is elmeséled :-)))

Névtelen írta...

Hajjaj, ez most rossz kör volt számodra GPS, dehát hidd el, ez télleg így van...

Névtelen írta...

Én vagyok, itt vagyok, megjöttem. :D Vártam ám valami új bejegyzést, de az sem tántorít el a kommenteléstől, hogy nincs. :) Lesz ma a Gálvölgyi show, szoktad nézni? Vagy ez csak az "öregek" szórakozása? :) Én imádom!!!

Névtelen írta...

Fenébe! én lemaradtam róla, pedig bekarikáztam...
Jó volt?

Névtelen írta...

oppardon! Én voltam a névtelen, csak ezt is elbénáztam...:-)

Névtelen írta...

Anny: ezért mondom én mindig, éjjel-nappal: LÉPJ BE, HA ÍRSZ, MERT KÜLÖNBEN ELRONTOD!
Ili: a Gálvölgyi Show már (nagyon) lejárt lemez...ilyen erővel írhattál volna Crazy Frogot is :P

Névtelen írta...

ááááááááááááá segítség, ki az a valaki akoről írtál??? :D Lejárt lemez a Gálvölgyi??? :D Miket nézzek, adj tanácsot! :D

Névtelen írta...

A Crazy Frog mi, ha nem tanács?! Más esetre meg ott van pl. a Quimby.

Névtelen írta...

Na erre varrjál gombot, Ilikém!:-)
Mingyá' kitör a nemzedékek háborúja!:-D
Há' nem tudod mijaza krézi frog???
Szégyelld magad!:-DDDDD